Gå til innhold

Sove med tampong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt? Jeg blir gal av bind, de flytter på seg og senga blir full av flekker :(

Anonymous poster hash: 483ee...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det gjevnlig siden tenårene, jeg er snart førti. Meg har det funket for.

Anonymous poster hash: 864e3...6cd

Skrevet

Jeg også...

Bare sørg for å bytte til ny rett før du legger deg og ny med en gang du står opp.

Anonymous poster hash: 82932...168
Skrevet

Har sovet med tampong siden jeg fikk mensen. Ny rett før jeg legger meg og ny med en gang jeg står opp. Er nå 32 år og gjør det fortsatt. Sover veldig dårlig om jeg ikke bruker tampong på natta under mensen.

Anonymous poster hash: 495ae...5e5

Skrevet

Bruker kun bibd etter fødsel

Anonymous poster hash: 9bbcf...ebb

Skrevet

Sover med tampong og bind på samme tid. Helst en bleie de to første nettene. Jeg blør verre enn en nyslaktet gris. Har nettop kjøpt ny overmadrass, for den gamle var helt ødelagt av blodsøl.

Anonymous poster hash: 49d3a...c5e

Skrevet

Jeg holdt på å dø av strep A- infeksjon i livmor etter fødsel, så jeg personlig hadde aldri i verden turt det...

Anonymous poster hash: 3dd6e...2e1

Skrevet

Sover med tampong, nattbind og papir i rompeskken.

Anonymous poster hash: 5cd38...75b

Skrevet

Rumpesprekken

Skrevet

Jeg sover stort sett alltid med tampong, hater bind

Anonymous poster hash: 6116b...2d5
Skrevet

Tamponger skal ikke være i skjeden lenger enn 8 timer, så hvis du sover 8 timer går det bra hvis du bytter rett før du legger deg og rett etter du står opp.

Skrevet

Få dere menstruasjonskopp. Det vil endre livet deres, jeg lover! Å gå tilbake til tørre tamponger er uaktuelt!

Anonymous poster hash: 33577...a1f

Skrevet

Nå finnes det til og med nattamponger, så det går nok helt fint :-) 

Anonymous poster hash: c81af...2c2
Skrevet

Man skal vel bytte tampong minst hver 6. time? Jeg sov alltid med tampong før, når jeg ikke blødde så mye. Men sto alltid opp og bytta en gang i løpet av natta.

Skrevet

Nå finnes det til og med nattamponger, så det går nok helt fint :-) 

Anonymous poster hash: c81af...2c2

Gjør det? Det har jeg ikke sett. Hvor selges det?

Skrevet

Jeg brukte alltid tampong på natta før, og hadde sjeldent problemer med det, et par lekkasjeepisoder, men ikke noe stort problem.

Nå bruker jeg menskopp og det er en enda bedre løsning, aldri lekkasje, ikke noen bekymring for TSS og bedre komfort.

Anonymous poster hash: 6ec23...396

Skrevet

I de aller fleste tilfeller går det nok bra. Men en tampong gir grobunn for bakterievekst, og skal derfor helst ikke sitte inne i mer enn ca. fem timer. Har selv brukt tampong på natta, men da har jeg sørget for å drikke så mye at jeg var helt sikker på at jeg kom til å våkne for å tisse, og benyttet anledningen til å bytte tampong. 

Nå bruker jeg menskopp. Den er av medisinsk silikon, og gir minimalt grunnlag for bakterievekst. Den sitter fint hele natta, aldri lekkasje (men må tømmes med en gang jeg står opp, da er den full). 

Anonymous poster hash: 32658...a0b
Skrevet

Har alltid brukt tampong når jeg sover, og det har aldri vært noe problem. :) 

Anonymous poster hash: b3cb9...c2e
Skrevet

Nei! Det er ikke trygt. Tamponger burde byttes hver fjerde time. Viskosen i tampongene er bleket og inneholder kreftfremkallende stoffer. Det kan også skape ubalanse i underlivet. I tillegg til TTS og andre skumle saker. Hadde ikke tatt sjansen.

Hva med menskopp? Har ikke prøvd det selv. Skal prøve for første gang ved neste mens.

Anonymous poster hash: 0d131...b47

Skrevet

Nei! Det er ikke trygt. Tamponger burde byttes hver fjerde time. Viskosen i tampongene er bleket og inneholder kreftfremkallende stoffer. Det kan også skape ubalanse i underlivet. I tillegg til TTS og andre skumle saker. Hadde ikke tatt sjansen.

Hva med menskopp? Har ikke prøvd det selv. Skal prøve for første gang ved neste mens.

Det er feil, det står 8 timer på esken. Har gjort dette i 20 år uten problemer. Klor er forsåvidt kreftfremkallende, men vi får i oss mye mer gjennom drikkevannet (de fleste steder).

Anonymous poster hash: 76ad9...e95

Skrevet

Sover med tampong, nattbind og papir i rompeskken.

Haha 😂

Hørtes ut som en behagelig natt 😉😂😂

Skrevet

Det er feil, det står 8 timer på esken. Har gjort dette i 20 år uten problemer. Klor er forsåvidt kreftfremkallende, men vi får i oss mye mer gjennom drikkevannet (de fleste steder).

Det er mye mulig det står åtte timer på esken, men den BURDE ikke være det mer enn fire timer.

Hvis du er så flink å lese ekser skylle man nesten tro du kunne lese på nettet også.

Skrevet

Det er mye mulig det står åtte timer på esken, men den BURDE ikke være det mer enn fire timer.

Hvis du er så flink å lese ekser skylle man nesten tro du kunne lese på nettet også.

Har du googlet mye rundt på nattlig tampongbruk?

Skrevet

Menskopp er fantastisk!! Og muljøvennlig. Jeg hadde min i 8 år. Kjøpte akkurat en ny ladycup i knallrosa :)

Det er virkelig det produktet som har gjort hverdagen lettere for meg. Aldri lekkasje her. Tømmer morgen og kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...