Gå til innhold

Baby svelgt batteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi intuberte et lite barn tidl i år pga samme problemstilling. Gikk heldigvis bra.

Anonymous poster hash: bc5f0...4de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gikk heldigvis kjempebra!

HI

Anonymous poster hash: 0d4f6...b37

Skrevet

Det er helt riktig at flate knappebatterier er livsfarlige å svelge, setter de seg fast i spiserøret kan det etse/brenne (pga elektrisiteten believe it or not) hull på spiserøret. Jeg jobber selv på avdeling for bildediagnostikk, og har sett bilder av dette. Barnet ble sendt videre til Oslo i hui og hast.

Helt forferdelig at folk påstår at de jobber på barneavdeling og i tillegg råder til å kontakte fastlegen. Du kan bidra til at barn blir alvorlig skadet eller dør. Tenk på hva du oppnår med trollingen din, troll!

Anonymous poster hash: 892a1...a01

Skrevet

Babyen min har svelget et batteri - hva gjør jeg??? Jeg vet!! Jeg logger meg på internett og skriver om det på et forum!!!

Anonymous poster hash: f58eb...9c8
Skrevet

Tråden er moderert iht følgende regel: Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/yrkestitler innenfor helsesektoren. Dette gjelder sykepleiere, leger, psykologer etc. Barn I Magen/Din Baby har ingen mulighet til å verifisere om menneskene bak innleggene faktisk sitter med kompetansen de gir uttrykk for å ha, og vi kan derfor ikke la slike innlegg bli stående.

Flere gode svar er dessverre slettet fordi de siterte et innlegg som ikke kan bli stående. Minner om at det kan være lurt å ikke sitere hvis man synes et svar er uakseptabelt da dette kan medføre at svært mye i en tråd kan bli slettet.

Brukermoderator Iiiiik

Skrevet

Tråden er moderert iht følgende regel: Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/yrkestitler innenfor helsesektoren. Dette gjelder sykepleiere, leger, psykologer etc. Barn I Magen/Din Baby har ingen mulighet til å verifisere om menneskene bak innleggene faktisk sitter med kompetansen de gir uttrykk for å ha, og vi kan derfor ikke la slike innlegg bli stående.

Flere gode svar er dessverre slettet fordi de siterte et innlegg som ikke kan bli stående. Minner om at det kan være lurt å ikke sitere hvis man synes et svar er uakseptabelt da dette kan medføre at svært mye i en tråd kan bli slettet.

Brukermoderator Iiiiik

Helt enig med deg, og bra dere slettet...

Samtidig var det viktig at folk svarte på dette, så ikke Hi hørte på denne personen.

Men kanskje lurt å starte en ny tråd, når man ser at noen har gitt svar som kan gi alvorlige konsekvenser? :)

Anonymous poster hash: 6ec37...2a2

Skrevet

Brukermoderator Iiiiik

Helt enig med deg, og bra dere slettet...

Samtidig var det viktig at folk svarte på dette, så ikke Hi hørte på denne personen.

Men kanskje lurt å starte en ny tråd, når man ser at noen har gitt svar som kan gi alvorlige konsekvenser? :)

Anonymous poster hash: 6ec37...2a2

Jeg anbefaler å skrive det saklige svaret i selve tråden, men uten å sitere. "Jeg ser at noen mener det holder å ringe fastlegen. Det er ikke forsvarlig! Barn kan dø av syrelekkasje fra batteriet hvis det blir liggende i svelg eller mage" f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...