Gå til innhold

Kan jeg legge til legen på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk hvis han sitter her å ser hva jeg skriver her. Lurer på om han ville kjent seg igjen... 😅

Anonymkode: 265df...e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.11.2015 den 0.56, Anonym bruker skrev:

Hei.

I en mnd nå har jeg vært med i et prosjekt ved et større sykehus.

Vi er med i en testgruppe.

To av dagene har vi til og med vært innlagt for heldøgnsregistrering.

Saken er, en av legene jeg har snakket en god del med, ja, han er ufattelig kjekk, i mine øyne.

Jeg merker det (tror jeg da) sånn uten-å-ha-sagt-det at det er gnister mellom oss.

Vi traff hverandre oppe i kantinen forrige uke og vi frøs begge til.

Jeg har så lyst til å få kontakt med han, men aner ikke hvordan.

Har søkt han opp på Facebook (ja,patetisk nok), og det står ikke noe om noe forhold eller bilde av noen dame der.

Så utifra det lille jeg "vet" så tramper jeg ikke inn i noens territorie.

Åååå, jeg blir helt fjortis!

Skal jeg tørre å sende venneforespørsel?

Eller er jeg helt teit og nek?

Har han lov til å akseptere evt?

Råd? Noen?

Hilsen betatt tenåring igjen

Anonymous poster hash: 339d0...62f

Hvordan gikk det da? Fikk du lagt han til?;)

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det da? Fikk du lagt han til?;)

Ja, hvordan gikk det?! 🙂

Anonymkode: 894bc...f8b

Skrevet
På 9.10.2018 den 17.14, Anonym bruker skrev:

Ja, hvordan gikk det?! 🙂

Ingen respons her, akkurat som forventet;) 

Angrer ikke heller. 

Kan jo være det ikke er pga han ikke vil, men leger flest er vel redd for å miste lisensen sin. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen respons her, akkurat som forventet;) 

Angrer ikke heller. 

Kan jo være det ikke er pga han ikke vil, men leger flest er vel redd for å miste lisensen sin. 

Ja, det var heeelt sikkert bare fordi han er redd for å miste lisensen sin. Ikke fordi du er en sprø pasient eller noe.....

Anonymkode: 690ee...bc4

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det var heeelt sikkert bare fordi han er redd for å miste lisensen sin. Ikke fordi du er en sprø pasient eller noe.....

😅🙈

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Finnes vel sprøere ting enn det😏

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finnes vel sprøere ting enn det😏

Ja hun som stillte opp på brannstasjonen med muffins fordi hun likte en av brannmennene hehe..PINLIG!!

Anonymkode: 658f1...671

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja hun som stillte opp på brannstasjonen med muffins fordi hun likte en av brannmennene hehe..PINLIG!!

Anonymkode: 658f1...671

Jeg har holdt på med en brannmann, å etter det har jeg alltid har sagt det når de søker damer i brannyrket - Ikke prøv ei gang om ikke du er ei ekstremt godt veltrent og sterk dame. Det ser bare ikke greit ut når man kommer der som ei slank dame - som jeg er. Man går ikke der for å imponere mennene. Han spurte om jeg kom, nei vet du hva. Jeg liker å trene, men aldri en jobb jeg kunne tenkt meg. I brannyrket skal de ikke ha deilige veltrente damer, de skal ha sterke og gjerne litt "mannedamer" som skal gjennom ekstreme tunge øvelser. 

Når det er sagt, så det at jeg la min lege til min lege tenkte ikke jeg den veien dit i det hele tatt. Min tanke var bare å få ut nysgjerrigheten. 

Den er nå godt mer og mer over... Følte seg det var litt pinlig, men det får være så. Nå vet iallefall iallefall min tidligere lege at jeg vil ha han i lista;)

(Virker som jeg faller litt for lege og brannmennene her)😄

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har holdt på med en brannmann, å etter det har jeg alltid har sagt det når de søker damer i brannyrket - Ikke prøv ei gang om ikke du er ei ekstremt godt veltrent og sterk dame. Det ser bare ikke greit ut når man kommer der som ei slank dame - som jeg er. Man går ikke der for å imponere mennene. Han spurte om jeg kom, nei vet du hva. Jeg liker å trene, men aldri en jobb jeg kunne tenkt meg. I brannyrket skal de ikke ha deilige veltrente damer, de skal ha sterke og gjerne litt "mannedamer" som skal gjennom ekstreme tunge øvelser. 

Når det er sagt, så det at jeg la min lege til min lege tenkte ikke jeg den veien dit i det hele tatt. Min tanke var bare å få ut nysgjerrigheten. 

Den er nå godt mer og mer over... Følte seg det var litt pinlig, men det får være så. Nå vet iallefall iallefall min tidligere lege at jeg vil ha han i lista;)

Du høres ikke mindre sprø ut etter dette innlegget. Løp lege løp

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, funny!😅

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, funny!😅

Med hva da?;) 

Skrevet

Spm til legen selv da, om det er noen her? 

Så dere fastleger kan i aller minste grad bli tiltrukket av en pasient? Er dette noe man kan lære seg til å ikke bli, virkelig? Tenker det å bli tiltrukket av både det personlige og utseende. 

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med hva da?;) 

Likte bare det du skrev. Positivt. Ærlig. 🙂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Likte bare det du skrev. Positivt. Ærlig. 🙂

☺☺ 

Hva om han ble sur for venneforespørselet jeg sendte han da? 😌 

Det går ikke å legge han til igjen, så vet ikke om han har gjort det til at jeg ikke skal prøve ei gang til. Hadde jeg aldri gjort uansett da. 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

☺☺ 

Hva om han ble sur for venneforespørselet jeg sendte han da? 😌 

Det går ikke å legge han til igjen, så vet ikke om han har gjort det til at jeg ikke skal prøve ei gang til. Hadde jeg aldri gjort uansett da. 

Nei, han ble ikke sur. Ville sikkert ikke at du skulle «snoke» rundt på siden hans. Send han en melding da? 😊

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han ble ikke sur. Ville sikkert ikke at du skulle «snoke» rundt på siden hans. Send han en melding da? 😊

Siden det ikke er mulig å legge han til igjen, så reiner jeg med han fikk nok.😄 

Huff.. Tvilsom at jeg gjør det. Han må jo tro jeg er gal. 

Uansett så vet jo hvertfall han at jeg ville, så får han ha det i "bakhodet"... 

Skrevet
På 14.10.2018 den 23.36, Anonym bruker skrev:

Sende mld å skrive for eks hva...?😂

Skrevet
På 24.11.2015 den 0.56, Anonym bruker skrev:

Hei.

I en mnd nå har jeg vært med i et prosjekt ved et større sykehus.

Vi er med i en testgruppe.

To av dagene har vi til og med vært innlagt for heldøgnsregistrering.

Saken er, en av legene jeg har snakket en god del med, ja, han er ufattelig kjekk, i mine øyne.

Jeg merker det (tror jeg da) sånn uten-å-ha-sagt-det at det er gnister mellom oss.

Vi traff hverandre oppe i kantinen forrige uke og vi frøs begge til.

Jeg har så lyst til å få kontakt med han, men aner ikke hvordan.

Har søkt han opp på Facebook (ja,patetisk nok), og det står ikke noe om noe forhold eller bilde av noen dame der.

Så utifra det lille jeg "vet" så tramper jeg ikke inn i noens territorie.

Åååå, jeg blir helt fjortis!

Skal jeg tørre å sende venneforespørsel?

Eller er jeg helt teit og nek?

Har han lov til å akseptere evt?

Råd? Noen?

Hilsen betatt tenåring igjen

Anonymous poster hash: 339d0...62f

Nai...

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nai...

Kjør på... 😄

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjør på... 😄

ikke mat gærningen da....

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ikke mat gærningen da....

Hehe, hun er søt da. Jeg liker henne.

Skrevet
På 7.10.2018 den 21.13, Anonym bruker skrev:

Du det var selvfølgelig veldig spesielt😄, men etter 2 fødsler og utallige sjekk nedentil, gikk det greit. Han sa i forkant at han hadde få unge personer, så han var "glad" for å ha ei ung ei. Han sa selv jeg kunne ta den prøven hos han. Da var det også ei dame tilstede.....;) 

Så kjedelig’a, at det var ei dame tilstede. 🤨

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så kjedelig’a, at det var ei dame tilstede. 🤨

Det er de nødt til å ha ei dame på siden av, var hvertfall sånn der. 

Uansett var det kun en pinlig setting! Det var skikkelig kleint, å på ingen mulige måter noe opphissende å ligge der. Verken for han eller meg.

Dessuten er det å ta celleprøve veldig ubehagelig. Selv om det var minst vondt når han gjorde det😄 damer er mer hardhendte 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, hun er søt da. Jeg liker henne.

Hvem er søt?🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...