Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #26 Skrevet 23. november 2015 Når du har fått igjen mer energi så burde du egentlig klage på det legevaktoperatøren sa til deg. Vis til hva hun sa og vi stil hva som har skjedd i ettertid og hva diagnosen ble. Hvis du ikke klager på det så vil nestemann som ringer av samme grunn oppleve det samme. Og ikke alle har i utgangspunktet like sterkt immunforsvar, så ikke alle som vil tåle en slik forverring. Godt du er i gang med behandlingen - god bedring Anonymous poster hash: fd135...e3b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #27 Skrevet 24. november 2015 Når du har fått igjen mer energi så burde du egentlig klage på det legevaktoperatøren sa til deg. Vis til hva hun sa og vi stil hva som har skjedd i ettertid og hva diagnosen ble. Hvis du ikke klager på det så vil nestemann som ringer av samme grunn oppleve det samme. Og ikke alle har i utgangspunktet like sterkt immunforsvar, så ikke alle som vil tåle en slik forverring. Godt du er i gang med behandlingen - god bedring Anonymous poster hash: fd135...e3b Heisann ☺ Takk for ett viktig innspill! Det skal jeg gjøre! Nå begynner det endelig å gå rette veien her. 👍👍 ☺☺ Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #28 Skrevet 24. november 2015 Når du har fått igjen mer energi så burde du egentlig klage på det legevaktoperatøren sa til deg. Vis til hva hun sa og vi stil hva som har skjedd i ettertid og hva diagnosen ble. Hvis du ikke klager på det så vil nestemann som ringer av samme grunn oppleve det samme. Og ikke alle har i utgangspunktet like sterkt immunforsvar, så ikke alle som vil tåle en slik forverring. Godt du er i gang med behandlingen - god bedring Anonymous poster hash: fd135...e3b Heisann ☺ Takk for ett viktig innspill! Det skal jeg gjøre! Nå begynner det endelig å gå rette veien her. ☺☺ Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Så bra du begynner å merke bedring - fortsett slik Det bør være nedskrevet at du kontakt med legevakten, men hvis hun heller ikke har skrevet noe så noter deg nå mens du husker det klokkeslett og dato du ringte legevakten - da vil det være lettere for legevakten å finne ut hvem som svarte deg på telefonen og ta det direkte med vedkommende. Anonymous poster hash: fd135...e3b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #29 Skrevet 25. november 2015 Når du har fått igjen mer energi så burde du egentlig klage på det legevaktoperatøren sa til deg. Vis til hva hun sa og vi stil hva som har skjedd i ettertid og hva diagnosen ble. Hvis du ikke klager på det så vil nestemann som ringer av samme grunn oppleve det samme. Og ikke alle har i utgangspunktet like sterkt immunforsvar, så ikke alle som vil tåle en slik forverring. Godt du er i gang med behandlingen - god bedring Anonymous poster hash: fd135...e3b Heisann ☺ Takk for ett viktig innspill! Det skal jeg gjøre! Nå begynner det endelig å gå rette veien her. ☺☺ Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Så bra du begynner å merke bedring - fortsett slik Det bør være nedskrevet at du kontakt med legevakten, men hvis hun heller ikke har skrevet noe så noter deg nå mens du husker det klokkeslett og dato du ringte legevakten - da vil det være lettere for legevakten å finne ut hvem som svarte deg på telefonen og ta det direkte med vedkommende. Anonymous poster hash: fd135...e3b Ja, det skal jeg gjøre. ☺☺ Takk for tips 👍👍 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #30 Skrevet 25. november 2015 Unnskyld, men jeg må nesten le. Du har i alle fall beholdt humøret👍🏻😄God bedring💐 Anonymous poster hash: 070ab...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå