Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 ...eller kan det gå over av seg selv? ☺ Har hatt temp. på mellom 39,8 og 40,2 siden fredag. Sliter med å puste siden det er så liten plass igjen der. 😜 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har drømt at jeg har druknet og våknet i det jeg "dør", av at jeg hiver etter pusten med skyhøy puls. Men det er ikke sååå vondt som jeg forventer på en måte. Jeg klarer å spise litt, bare trykker på utsiden halsen på klarer jeg å svelge. Drikke er vondt, men det går helt bra. Så nå sitter jeg her å lurer på om jeg må ut å kjøre 3 mil til legen, med 40 i feber, i morgen.... Frister ikke å gå ut i kulda og hente ved engang, hehe. 😜 Er -10° ute... Så... er det noen som har vært borti dette og kan ytre sin mening? Bør jeg dra til legen eller er det noe som bør gå over av seg selv? Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Selv om jeg ikke ser noe bilde så høres det ut som om den halsen bør ta seg en tur til legen 😬 Anonymous poster hash: 7ccdc...d67
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Ser ikke noe bilde, men siden du har hatt såpass høy feber i tre dager og sliter med å puste så mener jeg du bør ta deg en tur til legen i kveld. Anonymous poster hash: fd135...e3b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Elektriske duppeditter er ikke min side, men prøver igjen. 😜 Ja... Bør kansje til legen da... Æsj. .. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Elektriske duppeditter er ikke min side, men prøver igjen. Ja... Bør kansje til legen da... Æsj. .. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Ut i bilen og kom deg av gårde nå så det ikke blir så seint. Bedre å komme i gang med antibiotika (om du trenger det) så fort som mulig også. Kjør forsiktig! Anonymous poster hash: fd135...e3b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 Elektriske duppeditter er ikke min side, men prøver igjen. Ja... Bør kansje til legen da... Æsj. .. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Ut i bilen og kom deg av gårde nå så det ikke blir så seint. Bedre å komme i gang med antibiotika (om du trenger det) så fort som mulig også. Kjør forsiktig! Anonymous poster hash: fd135...e3b Vel... jeg ringte legevakta tidligere i dag og da svarte en middels grinete dame at: "Det var jo veldig merkelig at ett voksent menneske ikke kan vente til fastlegen åpner i morgen da!" "Vel," sa jeg, "klart jeg overlever til å morgen, men i dag har jeg både barnepike og sjåfør, det har jeg ikke i morgen...." "Det er da ikke vårt problem!", svarte kjærringa. "Men jeg får jo for helvete ikke puste snart!!!!" (Da hadde lissom tålmodigheten tatt slutt.... og siden det høres ut som jeg snakker DANSK pga dem der digre mandlene, så burde dama tatt hintet, synes jeg...) "Da sier vi det sann at du kommer om du ikke får puste, ellers får du vente til fastlegen åpner i morgen," var konklusjon til, nå, møkkadama.... 😜 Men etterpå falt det meg lissom inn at kansje det er jeg som er hysterisk og kansje det er sånn som går over av seg selv. 😜😂😂😂 Så det kansje er jeg som var møkkadame lissom. 😂😂😂 Men mandlene tetter nesten hele åpningen og er full av hvite klumper og slimhinnene (eller hva det nå heter det der rundt mandlene) er hissig rødt og en flekk er mørkeblå... Vel, legevakta drar jeg i hvertfall ikke på.... 😜 Men får vel komme meg til fastlegen (som er en meget hyggelig dame), i morra. 👍 😄 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 Elektriske duppeditter er ikke min side, men prøver igjen. Ja... Bør kansje til legen da... Æsj. .. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Ut i bilen og kom deg av gårde nå så det ikke blir så seint. Bedre å komme i gang med antibiotika (om du trenger det) så fort som mulig også. Kjør forsiktig! Anonymous poster hash: fd135...e3b Vel... jeg ringte legevakta tidligere i dag og da svarte en middels grinete dame at: "Det var jo veldig merkelig at ett voksent menneske ikke kan vente til fastlegen åpner i morgen da!" "Vel," sa jeg, "klart jeg overlever til å morgen, men i dag har jeg både barnepike og sjåfør, det har jeg ikke i morgen...." "Det er da ikke vårt problem!", svarte kjærringa. "Men jeg får jo for helvete ikke puste snart!!!!" (Da hadde lissom tålmodigheten tatt slutt.... og siden det høres ut som jeg snakker DANSK pga dem der digre mandlene, så burde dama tatt hintet, synes jeg...) "Da sier vi det sann at du kommer om du ikke får puste, ellers får du vente til fastlegen åpner i morgen," var konklusjon til, nå, møkkadama.... Men etterpå falt det meg lissom inn at kansje det er jeg som er hysterisk og kansje det er sånn som går over av seg selv. Så det kansje er jeg som var møkkadame lissom. Men mandlene tetter nesten hele åpningen og er full av hvite klumper og slimhinnene (eller hva det nå heter det der rundt mandlene) er hissig rødt og en flekk er mørkeblå... Vel, legevakta drar jeg i hvertfall ikke på.... Men får vel komme meg til fastlegen (som er en meget hyggelig dame), i morra. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Du kan trygt si det var en møkkadame! Jeg jobber selv på legevakt, og det ville aldri falt meg inn å snakke slik til de som ringer inn! Så klart hadde jeg reagert på at du ikke hadde kontaktet fastlegen tidligere, men du hadde fått kommet inn til legen i kveld med de symptomene du beskriver! Skjønner godt at du ikke vil til legevakten i kveld med den dama som er der, så litt råd fra meg er å ta 1gram paracet hver 4. time, og hvis du har isbiter kandu bruke det til å lindre hevelsen. Du forklarer at det er så hovent at du sliter med å puste og å snakke normalt, selvfølgelig trenger du å komme til legen, og det helst i kveld. Hilsen legevaktsoperatør Anonymous poster hash: 96c10...475
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 Elektriske duppeditter er ikke min side, men prøver igjen. Ja... Bør kansje til legen da... Æsj. .. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Ut i bilen og kom deg av gårde nå så det ikke blir så seint. Bedre å komme i gang med antibiotika (om du trenger det) så fort som mulig også. Kjør forsiktig! Anonymous poster hash: fd135...e3b Vel... jeg ringte legevakta tidligere i dag og da svarte en middels grinete dame at: "Det var jo veldig merkelig at ett voksent menneske ikke kan vente til fastlegen åpner i morgen da!" "Vel," sa jeg, "klart jeg overlever til å morgen, men i dag har jeg både barnepike og sjåfør, det har jeg ikke i morgen...." "Det er da ikke vårt problem!", svarte kjærringa. "Men jeg får jo for helvete ikke puste snart!!!!" (Da hadde lissom tålmodigheten tatt slutt.... og siden det høres ut som jeg snakker DANSK pga dem der digre mandlene, så burde dama tatt hintet, synes jeg...) "Da sier vi det sann at du kommer om du ikke får puste, ellers får du vente til fastlegen åpner i morgen," var konklusjon til, nå, møkkadama.... Men etterpå falt det meg lissom inn at kansje det er jeg som er hysterisk og kansje det er sånn som går over av seg selv. Så det kansje er jeg som var møkkadame lissom. Men mandlene tetter nesten hele åpningen og er full av hvite klumper og slimhinnene (eller hva det nå heter det der rundt mandlene) er hissig rødt og en flekk er mørkeblå... Vel, legevakta drar jeg i hvertfall ikke på.... Men får vel komme meg til fastlegen (som er en meget hyggelig dame), i morra. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Du kan trygt si det var en møkkadame! Jeg jobber selv på legevakt, og det ville aldri falt meg inn å snakke slik til de som ringer inn! Så klart hadde jeg reagert på at du ikke hadde kontaktet fastlegen tidligere, men du hadde fått kommet inn til legen i kveld med de symptomene du beskriver! Skjønner godt at du ikke vil til legevakten i kveld med den dama som er der, så litt råd fra meg er å ta 1gram paracet hver 4. time, og hvis du har isbiter kandu bruke det til å lindre hevelsen. Du forklarer at det er så hovent at du sliter med å puste og å snakke normalt, selvfølgelig trenger du å komme til legen, og det helst i kveld. Hilsen legevaktsoperatør Anonymous poster hash: 96c10...475 Jeg er ingen lege, men det du beskriver er klassiske symptomer på streptokokk infeksjon, og for å bli kvitt det, trenger du antibiotika. Hilsen legevaktsoperatør Anonymous poster hash: 96c10...475
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #11 Skrevet 22. november 2015 Ut i bilen og kom deg av gårde nå så det ikke blir så seint. Bedre å komme i gang med antibiotika (om du trenger det) så fort som mulig også. Kjør forsiktig! Anonymous poster hash: fd135...e3b Vel... jeg ringte legevakta tidligere i dag og da svarte en middels grinete dame at: "Det var jo veldig merkelig at ett voksent menneske ikke kan vente til fastlegen åpner i morgen da!" "Vel," sa jeg, "klart jeg overlever til å morgen, men i dag har jeg både barnepike og sjåfør, det har jeg ikke i morgen...." "Det er da ikke vårt problem!", svarte kjærringa. "Men jeg får jo for helvete ikke puste snart!!!!" (Da hadde lissom tålmodigheten tatt slutt.... og siden det høres ut som jeg snakker DANSK pga dem der digre mandlene, så burde dama tatt hintet, synes jeg...) "Da sier vi det sann at du kommer om du ikke får puste, ellers får du vente til fastlegen åpner i morgen," var konklusjon til, nå, møkkadama.... Men etterpå falt det meg lissom inn at kansje det er jeg som er hysterisk og kansje det er sånn som går over av seg selv. Så det kansje er jeg som var møkkadame lissom. Men mandlene tetter nesten hele åpningen og er full av hvite klumper og slimhinnene (eller hva det nå heter det der rundt mandlene) er hissig rødt og en flekk er mørkeblå... Vel, legevakta drar jeg i hvertfall ikke på.... Men får vel komme meg til fastlegen (som er en meget hyggelig dame), i morra. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Jeg synes du skal gi litt f... i hva den dama sa og mente. Når du nesten ikke får puste pga. at halsen tetter seg igjen så bør du til lege. Tenk motsatt - at du kan vise henne at legen tar deg alvorlig selv om hun ikke gjør det Det er uproft å be deg vente til du ikke lenger får puste før du kjører tre mil legevakten. Kjør i kveld, du! Anonymous poster hash: fd135...e3b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #12 Skrevet 22. november 2015 Elektriske duppeditter er ikke min side, men prøver igjen. Ja... Bør kansje til legen da... Æsj. .. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Ut i bilen og kom deg av gårde nå så det ikke blir så seint. Bedre å komme i gang med antibiotika (om du trenger det) så fort som mulig også. Kjør forsiktig! Anonymous poster hash: fd135...e3b Vel... jeg ringte legevakta tidligere i dag og da svarte en middels grinete dame at: "Det var jo veldig merkelig at ett voksent menneske ikke kan vente til fastlegen åpner i morgen da!" "Vel," sa jeg, "klart jeg overlever til å morgen, men i dag har jeg både barnepike og sjåfør, det har jeg ikke i morgen...." "Det er da ikke vårt problem!", svarte kjærringa. "Men jeg får jo for helvete ikke puste snart!!!!" (Da hadde lissom tålmodigheten tatt slutt.... og siden det høres ut som jeg snakker DANSK pga dem der digre mandlene, så burde dama tatt hintet, synes jeg...) "Da sier vi det sann at du kommer om du ikke får puste, ellers får du vente til fastlegen åpner i morgen," var konklusjon til, nå, møkkadama.... Men etterpå falt det meg lissom inn at kansje det er jeg som er hysterisk og kansje det er sånn som går over av seg selv. Så det kansje er jeg som var møkkadame lissom. Men mandlene tetter nesten hele åpningen og er full av hvite klumper og slimhinnene (eller hva det nå heter det der rundt mandlene) er hissig rødt og en flekk er mørkeblå... Vel, legevakta drar jeg i hvertfall ikke på.... Men får vel komme meg til fastlegen (som er en meget hyggelig dame), i morra. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Du kan trygt si det var en møkkadame! Jeg jobber selv på legevakt, og det ville aldri falt meg inn å snakke slik til de som ringer inn! Så klart hadde jeg reagert på at du ikke hadde kontaktet fastlegen tidligere, men du hadde fått kommet inn til legen i kveld med de symptomene du beskriver! Skjønner godt at du ikke vil til legevakten i kveld med den dama som er der, så litt råd fra meg er å ta 1gram paracet hver 4. time, og hvis du har isbiter kandu bruke det til å lindre hevelsen. Du forklarer at det er så hovent at du sliter med å puste og å snakke normalt, selvfølgelig trenger du å komme til legen, og det helst i kveld.Hilsen legevaktsoperatør Anonymous poster hash: 96c10...475 Grunn til at jeg ikke har kontaktet fastlegen er fordi det begynte på fredagen og det var ikke før på kvelden det ble så hovent nedi der. Jeg forklarte det til dama også. Vel, hadde det vært en av ungene hadde jeg stått på mitt altså. Men jeg orket ikke begynne å diskutere med dama, hehe, er ikke så deilig å snakke heller. 😜😄😄 Men så falt det meg inn at dette kansje var noe som ikke trenger behandling før det er myyyye værre. Men da tar jeg en tur til legen i morgen. 👍👍 Stakkar dem som har denne møkkadama som kollega, hehe. 😨😄😄 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #13 Skrevet 22. november 2015 Takk for gode ord og tips og råd. 😊 Jeg tar to Ibux og to Paracet samtidig, hver 6. time. Først svetter jeg spm en gris, så blir det vonde litt mindre vondt ett par timer før jeg fryser rumpa av meg ett par timer, før jeg tar ny vending tabletter igjen. Spiser halstabletter, is og sover om hverandre. ✌ Jeg tar turen i morgen. 👍👍 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #14 Skrevet 22. november 2015 Elektriske duppeditter er ikke min side, men prøver igjen. Ja... Bør kansje til legen da... Æsj. .. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Ut i bilen og kom deg av gårde nå så det ikke blir så seint. Bedre å komme i gang med antibiotika (om du trenger det) så fort som mulig også. Kjør forsiktig! Anonymous poster hash: fd135...e3b Vel... jeg ringte legevakta tidligere i dag og da svarte en middels grinete dame at: "Det var jo veldig merkelig at ett voksent menneske ikke kan vente til fastlegen åpner i morgen da!" "Vel," sa jeg, "klart jeg overlever til å morgen, men i dag har jeg både barnepike og sjåfør, det har jeg ikke i morgen...." "Det er da ikke vårt problem!", svarte kjærringa. "Men jeg får jo for helvete ikke puste snart!!!!" (Da hadde lissom tålmodigheten tatt slutt.... og siden det høres ut som jeg snakker DANSK pga dem der digre mandlene, så burde dama tatt hintet, synes jeg...) "Da sier vi det sann at du kommer om du ikke får puste, ellers får du vente til fastlegen åpner i morgen," var konklusjon til, nå, møkkadama.... Men etterpå falt det meg lissom inn at kansje det er jeg som er hysterisk og kansje det er sånn som går over av seg selv. Så det kansje er jeg som var møkkadame lissom. Men mandlene tetter nesten hele åpningen og er full av hvite klumper og slimhinnene (eller hva det nå heter det der rundt mandlene) er hissig rødt og en flekk er mørkeblå... Vel, legevakta drar jeg i hvertfall ikke på.... Men får vel komme meg til fastlegen (som er en meget hyggelig dame), i morra. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Du kan trygt si det var en møkkadame! Jeg jobber selv på legevakt, og det ville aldri falt meg inn å snakke slik til de som ringer inn! Så klart hadde jeg reagert på at du ikke hadde kontaktet fastlegen tidligere, men du hadde fått kommet inn til legen i kveld med de symptomene du beskriver! Skjønner godt at du ikke vil til legevakten i kveld med den dama som er der, så litt råd fra meg er å ta 1gram paracet hver 4. time, og hvis du har isbiter kandu bruke det til å lindre hevelsen. Du forklarer at det er så hovent at du sliter med å puste og å snakke normalt, selvfølgelig trenger du å komme til legen, og det helst i kveld.Hilsen legevaktsoperatør Anonymous poster hash: 96c10...475 Grunn til at jeg ikke har kontaktet fastlegen er fordi det begynte på fredagen og det var ikke før på kvelden det ble så hovent nedi der. Jeg forklarte det til dama også. Vel, hadde det vært en av ungene hadde jeg stått på mitt altså. Men jeg orket ikke begynne å diskutere med dama, hehe, er ikke så deilig å snakke heller. Men så falt det meg inn at dette kansje var noe som ikke trenger behandling før det er myyyye værre. Men da tar jeg en tur til legen i morgen. Stakkar dem som har denne møkkadama som kollega, hehe. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Hehe. Bommet litt på hvilken dag det var i dag Nei, hadde ikke stusset på det med fastlegen i dag, men om det hadde vært hverdag, hadde jeg nok det. God bedring! Hilsen Legevaktsoperatør. Anonymous poster hash: 96c10...475
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #15 Skrevet 22. november 2015 Som andre over her skriver, dette høres ut som streptokokkinfeksjon. Min samboer hadde nøyaktig samme symptomer for en uke siden da han dro på legevakta. Enorme mandler og hvite prikker slik som du beskriver. Fikk 10-dagers penicillinkur. Det har også gått noen liter is denne uka...😄😊 God bedring 😊 Anonymous poster hash: a8a08...8b3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #16 Skrevet 22. november 2015 Tusen takk og god bedring til mannen. 👍👍☺☺ Har hevet innpå siste vending tabletter for i dag, så nå skal jeg bare svette ferdig før jeg legger meg. 😜😄😄 Fikk sjokk da jeg målte feberen, hadde venta ekstra lange siden forrige dose tabletter, følte meg helt utafor. Målte og den var på 40,3! Skjønner at det ikke er unaturlig om man har en infeksjon altså, men Shitt, det er mye alikevel. Mulig jeg må be gubben komme hjem fra jobb og kjøre meg i morra, for blir det lang ventetid og den feberen der setter inn, så er man ikke trygg bak rattet. 😕 Jaja, nok syting. 😄😄 Blir jo snart bedre! 👍👍 Heldige oss som bor i ett sivilisert land og i 2015! Skal ikke sååååå mange år tilbake før dette hadde vært krise... Nei, vi er heldige, det skal være sikkert og visst! 👍👍😊😊 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #17 Skrevet 22. november 2015 Jeg er sykepleier, og hadde aldri svart deg sånn som hun på legevakten gjorde, er det mulig! Du skulle absolutt vært hos legen i dag. God bedring. Anonymous poster hash: 2da38...7ef
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #18 Skrevet 22. november 2015 Tusen takk 😊 Blir helt klart tur til legen i morgen. 👍 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #19 Skrevet 23. november 2015 Takk for gode ord og tips og råd. Jeg tar to Ibux og to Paracet samtidig, hver 6. time. Først svetter jeg spm en gris, så blir det vonde litt mindre vondt ett par timer før jeg fryser rumpa av meg ett par timer, før jeg tar ny vending tabletter igjen. Spiser halstabletter, is og sover om hverandre. ✌ Jeg tar turen i morgen. Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Hva er styrken på paraceten og ibuxen? Høres ut som du tar litt mye på en gang.. God bedring! Anonymous poster hash: b2a83...881
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #20 Skrevet 23. november 2015 500 mg. Paracet og Ibux husker jeg ikke, men er dem jeg tar to av til vanlig. 11 åringen fikk beskjed (av legen) å ta en av hver samtidig da hun hadde halsbetennelse for to uker siden, så går da utfra at to av hver ikke er for mye til ett voksent menneske?? Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #21 Skrevet 23. november 2015 500 mg. Paracet og Ibux husker jeg ikke, men er dem jeg tar to av til vanlig. 11 åringen fikk beskjed (av legen) å ta en av hver samtidig da hun hadde halsbetennelse for to uker siden, så går da utfra at to av hver ikke er for mye til ett voksent menneske?? Anonymous poster hash: e3cc3...4b5 Neida. 500 mg Paracette og 200mg ibux kan du ta to samtidig. Forskjellige virkestoff i de så det går helt fint. 7åringen min fikk det av legen da hun lå med spinalhodepie i en uke! Anonymous poster hash: c896f...e20
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #22 Skrevet 23. november 2015 Vært hos legen hi? Anonymous poster hash: fe077...222
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #23 Skrevet 23. november 2015 Jepp. 😊 Har halsbetennelse med streptokokker og betennelsen har gått i lymfeknutene på utsiden halsen. Begynte i natt. De der lymfeknutene under/bak kjeven og halsen er så store at de rekker mye lengre ut enn kjeven.. Så nå har jeg fått Penicillin og bare venter på at det skal begynne å hjelpe. 👍👍👍 Ble enda vanskeligere å puste etter at det på utsiden hovnet så ille opp også, så jeg er veldig spent på hvordan natta blir, kjenner jeg. 🙈 Men sååååå godt å få begynt med medisiner da. Ser litt lysere på det da. 😄😄 Det har også blitt sårsprekker rundt alle de hvite "fjelltoppene" i halsen. Så deilig er det ikke... Litt surt at jeg nok hadde sluppet sår og det utapå halsen om jeg hadde dratt på legevakta i går. Meeeeeen, sånn er det bare, så er det bare å glede seg til å bli bedre! 👍👍👍😀 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Mamma mjaua Skrevet 23. november 2015 #24 Skrevet 23. november 2015 God bedring. Man kan til og med ta 1g paracet og 400 mg ibux samtidig
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #25 Skrevet 23. november 2015 God bedring. Man kan til og med ta 1g paracet og 400 mg ibux samtidig Ja, det har jeg gjort. Hver 6.time. 😊 Den timen med mindre smerter er verdt all svetting før og frysing etterpå. 👍👍👍 Sitter nå og venter på siste vending tabletter før natta'n. 😄😄😄 Jeg som sjelden har tatt så mye som to paracet samtidig og sjelden så mye som to dager på rad, har nå tømt en pakke av hver. Aldeles nydelig, hehehe 😄😄😄😄 Så nå håper jeg bare hevelsen går ned snart. Smerte er en ting, men følelsen av å ikke få puste og med det resultat at jeg sjelden får sove mer enn 5 minutter i slengen. Dét er værst akkurat nå. 😞 Men det er lys i tunellen nå da. 😊😊 Neste natt blir kansje litt bedre og så blir det bedre og bedre. 👍👍👍 Anonymous poster hash: e3cc3...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå