Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #26 Skrevet 22. november 2015 Hvordan gikk det i natt, hi? Anonymous poster hash: 4a96a...943
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #27 Skrevet 22. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Omg... Pisspreik! Kattene mine har fått butikkfôr hele livet. Perseren min ble 19 år, og Skogkatten min er 12. Super helse! Får egg hver uke og tunfisk med majones innimellom, og har nydelig pels. Det er mye å sette seg inn i, men det ordnes med en time hos veterinær. Kattene må ha vaksiner og kurer innimellom. Anonymous poster hash: e2205...bf4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #28 Skrevet 22. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Haha. Du mener jo ikke å være morsom men det er du. 😂😂😂 Du er full av vås. 🙊 Anonymous poster hash: 2ab3f...bb1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #29 Skrevet 22. november 2015 Hei igjen! Jeg har ikke for vane å ta inn katter som er rundt her ute. Denne katten har gått rundt i månedsvis og ingen har visst om den har en eier. Samtidig var den ute i flere timer i kulda og la seg i søppelskuret for søvn. Det gikk bra i natt, katta fikk leverpostei og det ser ut til å ha gått bra enn så lenge. Det var det jeg kunne tilby en skrubbsulten katt. Jeg forhørte meg med en nabo her som visste hvor katten bodde. Denne naboen hadde for en måned siden prøvd å ringe på uten hell, da hun var bekymret og katta hadde mark! Vi ringte og banka på der idag. Ingen åpna. Vinduene var omtrent "spikra igjen", og katta gikk ikke bort til døra engang. La seg under en busk. Snakka med naboen hans som sa følgende: han snakka med eieren om at katta hadde mark. Eiern lo av d og sa at det ikke var noe å bry seg om. Katta har sitti på trappa der i uker og måneder uten å bli sluppet inn. Han tror han sjelden er hjemme. Ei gammel dame i nærheten hadde også hatt den inne noen netter. Han hadde ringt dyrebeskyttelsen og mattilsynet uten hell, sendt mail til dem men ikke fått svar Så er det noe med denne magefølelsen også da! Jeg kunne ikke tenkt meg katt da jeg bor i andre etasje i en blokk, men noen må jo ta den inntil videre ? Planen er å henge lapp på døra til eiern med mobilnr som han kan ringe. Evt må vi finne ut av noe annet. Vet at dyrebeskyttelsen har stappa fullt og skal vi sende den dit i et bur? En annen ting er det praktiske: hvor lenge kan en katt være inne før den må ut på "do"? Bør den ha kattesand do inne eller skjønner den ikke det nå? Hvor lenge KAN den være ute på dagtid, er 8t i 15 minus mens man er på jobb forsvarlig? Også er det jo om den er vaksinert, kastrert etc. Hvem betaler regninga hos veterinær? Regner med det blir meg? Vi bor på romerike i Akershus, hvis noen vil ha en kjempekosete snill pusekatt:) tror det er gutt men er ikke sikker.. Anonymous poster hash: b353e...b82
Superdolly Skrevet 22. november 2015 #30 Skrevet 22. november 2015 Ordner du til en kasse med kattesand inne og løfter katten oppi vil den skjønne tegninga og bruke doen sin. Å være ute i åtte timer i -15 er for lenge og for kaldt. Den kan forfryse ører, neser, labber... Har ikke dyrebeskyttelsen plass, så har de ikke plass. Ringer du dem kommer de antageligvis til å trygle deg om å beholde katten. Kanskje (hvis du er heldig) kan du foreslå at du kan være fosterhjem for denne katten hvis de prøver å legge den ut for omplassering via sine kanaler. Er du riktig heldig tar de kostnaden med vaksinering og evt. kastrering også.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #31 Skrevet 22. november 2015 Ordner du til en kasse med kattesand inne og løfter katten oppi vil den skjønne tegninga og bruke doen sin. Å være ute i åtte timer i -15 er for lenge og for kaldt. Den kan forfryse ører, neser, labber... Har ikke dyrebeskyttelsen plass, så har de ikke plass. Ringer du dem kommer de antageligvis til å trygle deg om å beholde katten. Kanskje (hvis du er heldig) kan du foreslå at du kan være fosterhjem for denne katten hvis de prøver å legge den ut for omplassering via sine kanaler. Er du riktig heldig tar de kostnaden med vaksinering og evt. kastrering også. Så løsninga høres ut som at i hele vinter (dersom jeg blir fosterhjem e.l.) er å ha den inne om natta og når jeg er på jobb? Få den til å bruke kattedo og ta den ut noen timer om kvelden? Bare den ikke kjeder seg til døde.. Men alt er jo bedre enn å fryse og sulte Anonymous poster hash: b353e...b82
Superdolly Skrevet 22. november 2015 #32 Skrevet 22. november 2015 Ordner du til en kasse med kattesand inne og løfter katten oppi vil den skjønne tegninga og bruke doen sin. Å være ute i åtte timer i -15 er for lenge og for kaldt. Den kan forfryse ører, neser, labber... Har ikke dyrebeskyttelsen plass, så har de ikke plass. Ringer du dem kommer de antageligvis til å trygle deg om å beholde katten. Kanskje (hvis du er heldig) kan du foreslå at du kan være fosterhjem for denne katten hvis de prøver å legge den ut for omplassering via sine kanaler. Er du riktig heldig tar de kostnaden med vaksinering og evt. kastrering også. Så løsninga høres ut som at i hele vinter (dersom jeg blir fosterhjem e.l.) er å ha den inne om natta og når jeg er på jobb? Få den til å bruke kattedo og ta den ut noen timer om kvelden? Bare den ikke kjeder seg til døde.. Men alt er jo bedre enn å fryse og sulte Anonymous poster hash: b353e...b82 Den kommer ikke til å kjede seg til døde. Jeg har en katt, en omplasseringskatt fra Dyrebeskyttelsen. Den er ute omtrent hele døgnet om sommeren, men nå er den inne omtrent hele tiden. Den er så takknemlig for små gleder, som jevn tilgang på mat og muligheten til å ligge inne i varmen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #33 Skrevet 22. november 2015 Ordner du til en kasse med kattesand inne og løfter katten oppi vil den skjønne tegninga og bruke doen sin. Å være ute i åtte timer i -15 er for lenge og for kaldt. Den kan forfryse ører, neser, labber... Har ikke dyrebeskyttelsen plass, så har de ikke plass. Ringer du dem kommer de antageligvis til å trygle deg om å beholde katten. Kanskje (hvis du er heldig) kan du foreslå at du kan være fosterhjem for denne katten hvis de prøver å legge den ut for omplassering via sine kanaler. Er du riktig heldig tar de kostnaden med vaksinering og evt. kastrering også. Så løsninga høres ut som at i hele vinter (dersom jeg blir fosterhjem e.l.) er å ha den inne om natta og når jeg er på jobb? Få den til å bruke kattedo og ta den ut noen timer om kvelden? Bare den ikke kjeder seg til døde.. Men alt er jo bedre enn å fryse og sulte Anonymous poster hash: b353e...b82 Den kommer ikke til å kjede seg til døde. Jeg har en katt, en omplasseringskatt fra Dyrebeskyttelsen. Den er ute omtrent hele døgnet om sommeren, men nå er den inne omtrent hele tiden. Den er så takknemlig for små gleder, som jevn tilgang på mat og muligheten til å ligge inne i varmen. Det er godt å høre da er det kanskje ikke helt umulig .. Anonymous poster hash: b353e...b82
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #34 Skrevet 23. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Omg... Pisspreik! Kattene mine har fått butikkfôr hele livet. Perseren min ble 19 år, og Skogkatten min er 12. Super helse! Får egg hver uke og tunfisk med majones innimellom, og har nydelig pels. Det er mye å sette seg inn i, men det ordnes med en time hos veterinær. Kattene må ha vaksiner og kurer innimellom. Anonymous poster hash: e2205...bf4 Enig i at innlegget var hysterisk, men katter skal IKKE ha butikkmat. For mye salt og for lite næring. Man kan fint leve lenge på McDonalds, men man føler seg nok ikke veldig bra. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #35 Skrevet 23. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Omg... Pisspreik! Kattene mine har fått butikkfôr hele livet. Perseren min ble 19 år, og Skogkatten min er 12. Super helse! Får egg hver uke og tunfisk med majones innimellom, og har nydelig pels. Det er mye å sette seg inn i, men det ordnes med en time hos veterinær. Kattene må ha vaksiner og kurer innimellom. Anonymous poster hash: e2205...bf4 Enig i at innlegget var hysterisk, men katter skal IKKE ha butikkmat. For mye salt og for lite næring. Man kan fint leve lenge på McDonalds, men man føler seg nok ikke veldig bra. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Katter kan godt få butikkfor. Det er ikke skadlig og gir kattene de næringsstoffene de trenger. Det er ingen helsemessige grunner for katten til å kjøpe det dyreste foret, men dyrlegene og de andre som selger det tjener jo goddt på folk sm bare vil ha "det beste" til dyrene sine. http://www.testfakta.no/tester/hjem-og-husholdning/god-kattemat-trenger-ikke-%C3%A5-koste-skjorta Anonymous poster hash: d3ebf...611
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #36 Skrevet 23. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Omg... Pisspreik!Kattene mine har fått butikkfôr hele livet. Perseren min ble 19 år, og Skogkatten min er 12. Super helse! Får egg hver uke og tunfisk med majones innimellom, og har nydelig pels. Det er mye å sette seg inn i, men det ordnes med en time hos veterinær. Kattene må ha vaksiner og kurer innimellom. Anonymous poster hash: e2205...bf4 Enig i at innlegget var hysterisk, men katter skal IKKE ha butikkmat. For mye salt og for lite næring. Man kan fint leve lenge på McDonalds, men man føler seg nok ikke veldig bra. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Katter kan godt få butikkfor. Det er ikke skadlig og gir kattene de næringsstoffene de trenger. Det er ingen helsemessige grunner for katten til å kjøpe det dyreste foret, men dyrlegene og de andre som selger det tjener jo goddt på folk sm bare vil ha "det beste" til dyrene sine. http://www.testfakta.no/tester/hjem-og-husholdning/god-kattemat-trenger-ikke-%C3%A5-koste-skjorta Anonymous poster hash: d3ebf...611 Gjennomsnittsalderen er lavere for katter som får butikkmat kontra veterinærfôr. En katt bør heller ikke fores på kun tørrfôr. Det er lett for oss som jobber med dyr å merke om katten får sunn kost eller ei. Katter som blir foret på Whiskas og lignende har ofte mye avføring som lukter svært ille. Nesten som magesyre. En sunn katt har ikke en slik avføring. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #37 Skrevet 23. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Omg... Pisspreik!Kattene mine har fått butikkfôr hele livet. Perseren min ble 19 år, og Skogkatten min er 12. Super helse! Får egg hver uke og tunfisk med majones innimellom, og har nydelig pels. Det er mye å sette seg inn i, men det ordnes med en time hos veterinær. Kattene må ha vaksiner og kurer innimellom. Anonymous poster hash: e2205...bf4 Enig i at innlegget var hysterisk, men katter skal IKKE ha butikkmat. For mye salt og for lite næring. Man kan fint leve lenge på McDonalds, men man føler seg nok ikke veldig bra. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Katter kan godt få butikkfor. Det er ikke skadlig og gir kattene de næringsstoffene de trenger. Det er ingen helsemessige grunner for katten til å kjøpe det dyreste foret, men dyrlegene og de andre som selger det tjener jo goddt på folk sm bare vil ha "det beste" til dyrene sine. http://www.testfakta.no/tester/hjem-og-husholdning/god-kattemat-trenger-ikke-%C3%A5-koste-skjorta Anonymous poster hash: d3ebf...611 Gjennomsnittsalderen er lavere for katter som får butikkmat kontra veterinærfôr. En katt bør heller ikke fores på kun tørrfôr. Det er lett for oss som jobber med dyr å merke om katten får sunn kost eller ei. Katter som blir foret på Whiskas og lignende har ofte mye avføring som lukter svært ille. Nesten som magesyre. En sunn katt har ikke en slik avføring. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Som sagt! Katten min levde på butikkfôr og ble 19 år. Katt nr to er 12 og lever på samme foret! Anonymous poster hash: e2205...bf4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #38 Skrevet 24. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Omg... Pisspreik!Kattene mine har fått butikkfôr hele livet. Perseren min ble 19 år, og Skogkatten min er 12. Super helse! Får egg hver uke og tunfisk med majones innimellom, og har nydelig pels. Det er mye å sette seg inn i, men det ordnes med en time hos veterinær. Kattene må ha vaksiner og kurer innimellom. Anonymous poster hash: e2205...bf4 Enig i at innlegget var hysterisk, men katter skal IKKE ha butikkmat. For mye salt og for lite næring. Man kan fint leve lenge på McDonalds, men man føler seg nok ikke veldig bra. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Katter kan godt få butikkfor. Det er ikke skadlig og gir kattene de næringsstoffene de trenger. Det er ingen helsemessige grunner for katten til å kjøpe det dyreste foret, men dyrlegene og de andre som selger det tjener jo goddt på folk sm bare vil ha "det beste" til dyrene sine. http://www.testfakta.no/tester/hjem-og-husholdning/god-kattemat-trenger-ikke-%C3%A5-koste-skjorta Anonymous poster hash: d3ebf...611 Gjennomsnittsalderen er lavere for katter som får butikkmat kontra veterinærfôr. En katt bør heller ikke fores på kun tørrfôr. Det er lett for oss som jobber med dyr å merke om katten får sunn kost eller ei. Katter som blir foret på Whiskas og lignende har ofte mye avføring som lukter svært ille. Nesten som magesyre. En sunn katt har ikke en slik avføring. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Som sagt! Katten min levde på butikkfôr og ble 19 år. Katt nr to er 12 og lever på samme foret! Anonymous poster hash: e2205...bf4 Og jeg hadde en bestefar som røyker til han ble 96 år gammel. Svogerforsking er lite relevant. Se på mengden salt i billig butikkmat, i beste fall har den dobbelt så mye salt. Det er dårlige nyheter for kattens ømfintlige nyrer. Å bruke butikkmat som noe annet enn kriseløsning er dårlig dyrehold. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #39 Skrevet 24. november 2015 Den er ikke din! Det sitter en annen eier et sted og lurer på hvor deres katt er blitt av, fordi alle mulige driver og mater den, tar den inn og gjør den til sin... Anonymous poster hash: 029de...37b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #40 Skrevet 24. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Omg... Pisspreik!Kattene mine har fått butikkfôr hele livet. Perseren min ble 19 år, og Skogkatten min er 12. Super helse! Får egg hver uke og tunfisk med majones innimellom, og har nydelig pels. Det er mye å sette seg inn i, men det ordnes med en time hos veterinær. Kattene må ha vaksiner og kurer innimellom. Anonymous poster hash: e2205...bf4 Enig i at innlegget var hysterisk, men katter skal IKKE ha butikkmat. For mye salt og for lite næring. Man kan fint leve lenge på McDonalds, men man føler seg nok ikke veldig bra. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Katter kan godt få butikkfor. Det er ikke skadlig og gir kattene de næringsstoffene de trenger. Det er ingen helsemessige grunner for katten til å kjøpe det dyreste foret, men dyrlegene og de andre som selger det tjener jo goddt på folk sm bare vil ha "det beste" til dyrene sine. http://www.testfakta.no/tester/hjem-og-husholdning/god-kattemat-trenger-ikke-%C3%A5-koste-skjorta Anonymous poster hash: d3ebf...611 Gjennomsnittsalderen er lavere for katter som får butikkmat kontra veterinærfôr. En katt bør heller ikke fores på kun tørrfôr. Det er lett for oss som jobber med dyr å merke om katten får sunn kost eller ei. Katter som blir foret på Whiskas og lignende har ofte mye avføring som lukter svært ille. Nesten som magesyre. En sunn katt har ikke en slik avføring. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Som sagt! Katten min levde på butikkfôr og ble 19 år. Katt nr to er 12 og lever på samme foret! Anonymous poster hash: e2205...bf4 Og jeg hadde en bestefar som røyker til han ble 96 år gammel. Svogerforsking er lite relevant. Se på mengden salt i billig butikkmat, i beste fall har den dobbelt så mye salt. Det er dårlige nyheter for kattens ømfintlige nyrer. Å bruke butikkmat som noe annet enn kriseløsning er dårlig dyrehold. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Du får melde meg til dyrepolitiet da 😂😂 Hilsen hun som mishandler kattene sine med butikkfôr. 😂😂🐈 Anonymous poster hash: e2205...bf4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #41 Skrevet 24. november 2015 Ikke gi leverpostei, alt for mye salt i det. Fôret på matbutikker og bensinstasjon er ikke bra nok, du bør vente til mandag og heller kjøpe skikkelig fôr. Det bør være kjøttbasert og kornfritt, sjekk innholdsfortegnelse. Kjøtt skal stå først. Jeg anbefaler Orijen, Kingsmoor, Porta 21(kun den ene er kornfri!). Skal du ha katt er det litt å sette seg inn i, men det er veldig hyggelige dyr som gir mye glede. Anonymous poster hash: 9a296...c0d Omg... Pisspreik!Kattene mine har fått butikkfôr hele livet. Perseren min ble 19 år, og Skogkatten min er 12. Super helse! Får egg hver uke og tunfisk med majones innimellom, og har nydelig pels. Det er mye å sette seg inn i, men det ordnes med en time hos veterinær. Kattene må ha vaksiner og kurer innimellom. Anonymous poster hash: e2205...bf4 Enig i at innlegget var hysterisk, men katter skal IKKE ha butikkmat. For mye salt og for lite næring. Man kan fint leve lenge på McDonalds, men man føler seg nok ikke veldig bra. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Katter kan godt få butikkfor. Det er ikke skadlig og gir kattene de næringsstoffene de trenger. Det er ingen helsemessige grunner for katten til å kjøpe det dyreste foret, men dyrlegene og de andre som selger det tjener jo goddt på folk sm bare vil ha "det beste" til dyrene sine. http://www.testfakta.no/tester/hjem-og-husholdning/god-kattemat-trenger-ikke-%C3%A5-koste-skjorta Anonymous poster hash: d3ebf...611 Gjennomsnittsalderen er lavere for katter som får butikkmat kontra veterinærfôr. En katt bør heller ikke fores på kun tørrfôr. Det er lett for oss som jobber med dyr å merke om katten får sunn kost eller ei. Katter som blir foret på Whiskas og lignende har ofte mye avføring som lukter svært ille. Nesten som magesyre. En sunn katt har ikke en slik avføring. Anonymous poster hash: 3f8ae...f87 Våre katter har levd på butikk mat og de er nå 15 og 16 år. Vi møtte nettop dessverre avlive katt nr. Den ble 15 år.. Butikkfor. ... Anonymous poster hash: 4a96a...943
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #42 Skrevet 24. november 2015 Den er ikke din! Det sitter en annen eier et sted og lurer på hvor deres katt er blitt av, fordi alle mulige driver og mater den, tar den inn og gjør den til sin... Anonymous poster hash: 029de...37b Har du lest tråden? Hi: Det er mange katter som lever et godt katteliv selv om de bor i blokk. Jeg kjenner flere katter som bor og har bodd i blokk, de har gått ut også. Anonymous poster hash: d6215...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå