Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #51 Skrevet 22. november 2015 Jeg har, men bare hatt et par år. Jeg begynner å pynte første advent og henger også disse opp rundt den tiden. Jeg synes det er veldig koselig og likte alltid å komme til de som hadde julegardiner når jeg var lita, vi hadde aldri det. Det tok sin tid før jeg fant noen jeg likte, og nå ser jeg etter kapper til kjøkkenet 😉 Anonymous poster hash: 9cace...e4a
SourApple Skrevet 22. november 2015 #52 Skrevet 22. november 2015 Jeg er 24 og har julegardiner! Har hatt det i mange år allerede, og de kommer opp rundt første søndag i advent:) Bare ei uke igjen nå!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #53 Skrevet 22. november 2015 Julegardiner???? Virkelig noen i vår generasjon som gjør det?? 😂😂 Anonymous poster hash: 84f6a...6ba Man "gjør" ikke julegardiner Jeg har aldri likt julegardiner, men det er bare fordi jeg ikke liker gardiner generelt Og vår generasjon? Når ble julen noe moderne? Nå fikk jeg lyst å henge opp julegardiner på trass, men bare nesten... Anonymous poster hash: 4e792...b7e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2015 #54 Skrevet 22. november 2015 Jeg liker julegardiner og for meg er den viktig del av jula. Det er jo stort sett den eneste julepynten jeg har på kjøkkenet. Nå har jeg ganske nøytrale gardiner med natur grunnfarge med røde hjerter. Men jeg har flere fag. På stua har jeg ikke julegardiner. Henger dem opp senest neste helg. Vurderer å henge opp lys ute i dag.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #55 Skrevet 22. november 2015 Julegardiner kjem opp hvis og når eg gidd. Trur ikkje dei var framme i fjor. Eg har til og med cafégardiner, det er det ikkje mange under 60 som kan skilte med hehe, jeg var nok i 20-årene når cafegardinene mine kom i hus Julegardiner såklart Jeg har tilogmed to sett julegardiner! Bytter litt på fra år til år, men de henges opp til 1 advent/1 desember Juleduker legges på samtidig. Har kun lilla adventslys i adventsstaken. Føler meg litt uviten nå, men hva er cafegardiner? Anonymous poster hash: e5cd7...7f5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #56 Skrevet 22. november 2015 Julegardiner???? Virkelig noen i vår generasjon som gjør det?? 😂😂 Anonymous poster hash: 84f6a...6ba Man "gjør" ikke julegardiner Jeg har aldri likt julegardiner, men det er bare fordi jeg ikke liker gardiner generelt Og vår generasjon? Når ble julen noe moderne? Nå fikk jeg lyst å henge opp julegardiner på trass, men bare nesten... Anonymous poster hash: 4e792...b7e Jeg er farlig nærme å henge opp julegardiner nå pga denne tråden. Min mor har forøvrig ikke julegardiner. Anonymous poster hash: 759c5...00d
QueeenBeee Skrevet 22. november 2015 #57 Skrevet 22. november 2015 Er i slutten av 20 årene jeg og her kommer julegardinene opp på onsdagen. De og alt av adventspynt skal opp da. Litt tunge røde gardiner til stua og røde blondegardiner til kjøkkenet. Juletreet blir pyntet siste søndag før jul. Vi reiser bort i romjula, så slik står det til vi kommer hjem i januar. De aller fleste jeg kjenner under 60 har juleggardiner, og ingen jeg kjenner over 60 bryr seg med å bytte til julegardiner. Svigermor på noen-og-50 henger opp noe rødt sammen med de vanlige gardinene. Hvor all verden er dere som som mener julegardiner er avleggs bor egentlig. Her er det ivertfall en vanlig ting.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #58 Skrevet 22. november 2015 Her kommer julegardinene opp et sted mellom Luciadagen og 20. desember. Det blir så lunt og fint med røde gardiner i hele stua, rødrutete på kjøkkenet og rødstripete på loftsstua. Jeg har til og med julegardiner i gangen, så noen av dere hadde sikkert fått eksem på kulheten deres om dere kom inn her . Juledukene kommer først på på lillejulaften sammen med resten av julepynten. PS: Jeg har også juleputer i sofaene og røde stolputer til kjøkkenstolene "Eksem på kulheten" 😂😂 Må innrømme at jeg selv har en ganske så stram og minimalistisk stil her hjemme, og "hater" for mye dilldall og stæsj... Men til jul!!! Dilldall OG stæsj!! Og julegardiner!!! Jeg elsker jula, og min mamma hadde, og har, alltid julegardiner... Så for meg blir det ikke jul uten! 😊 Anonymous poster hash: 0b0a1...01c
sug lut Skrevet 22. november 2015 #59 Skrevet 22. november 2015 Her kommer julegardinene opp et sted mellom Luciadagen og 20. desember. Det blir så lunt og fint med røde gardiner i hele stua, rødrutete på kjøkkenet og rødstripete på loftsstua. Jeg har til og med julegardiner i gangen, så noen av dere hadde sikkert fått eksem på kulheten deres om dere kom inn her . Juledukene kommer først på på lillejulaften sammen med resten av julepynten. PS: Jeg har også juleputer i sofaene og røde stolputer til kjøkkenstolene Hadde jeg hatt gardiner skulle jeg hatt julegardiner også. Jul skal ikke være kul.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #60 Skrevet 22. november 2015 1 advent samtidig med julestjerne og adventstaken og litt småting og lys. Kos med den adventstiden (og jeg er 29 år, ikke 60 ) Anonymous poster hash: 1fc85...f2e
☆☆☆ Skrevet 22. november 2015 #61 Skrevet 22. november 2015 Julegardiner kjem opp hvis og når eg gidd. Trur ikkje dei var framme i fjor. Eg har til og med cafégardiner, det er det ikkje mange under 60 som kan skilte med hehe, jeg var nok i 20-årene når cafegardinene mine kom i hus Julegardiner såklart Jeg har tilogmed to sett julegardiner! Bytter litt på fra år til år, men de henges opp til 1 advent/1 desember Juleduker legges på samtidig. Har kun lilla adventslys i adventsstaken. Føler meg litt uviten nå, men hva er cafegardiner? Anonymous poster hash: e5cd7...7f5 Cafégardiner er sett med kappe oppe og korte gardinfag som heng frå midten av vinduet og ned.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #62 Skrevet 22. november 2015 Julegardinene kommer opp første søndag i advent, sammen med adventstaker og stjerner i vinduene👍 Anonymous poster hash: bea35...28a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå