Gå til innhold

Når henger dere opp julegardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verken julegardiner eller -duker, men dekker med en nydelig, hvit damaskduk vevd av min farmor til juleselskapene.

Anonymous poster hash: 7c790...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg er født etter 1950 er det ikke temaet spesielt aktuelt

Anonymous poster hash: 3f306...d25
Skrevet

Kanskje når jeg har fylt 80?

Anonymous poster hash: 47bc2...dec

Skrevet

Rundt første søndag i advent.

Anonymous poster hash: 759c5...00d

Skrevet

Rundt første søndag i advent.

Anonymous poster hash: 759c5...00d

Skrevet

Aldri! Har en juleduk, sist den var på bordet var for 6 år siden. Vi er alltid til middag hos foreldre på julaften.

Anonymous poster hash: 77141...58f

Skrevet

Henger oppe alt! Røde enkle gardiner uten nisser. Men bare i stuen. Blir resten av rommene til uken😆

Skrevet

Julegardiner????

Virkelig noen i vår generasjon som gjør det??

Anonymous poster hash: 84f6a...6ba

Hva er vår generasjon da? Det er vel folk her inne fra 20 - 50 minst sikkert

Anonymous poster hash: f219d...fe8

Folk under 60 som henger opp julegardiner?
Veldig mange som gjør det. Du har kanskje sett at de elger julegardiner mange steder? Det er en grunn til at de gjør det.
Skrevet

Jeg har julegardiner. Røde gardiner I hele stua 😄

Og dr hang jeg opp for noen dager siden. Og ida kom det noen nisser opp. Veit det er altfor tidlig med nisser, men skulle uansett tatt de opp til helgen og da har jeg så mye som skal gjøres, så tenkte at jeg like godt kunne gjøre det nå 😉

Anonymous poster hash: 5272e...d2e

Skrevet

Ingen julegardiner her i huset. Ellers pynter jeg med lys og stjerner til advent. Resten av pynten kommer på plass lillejulaften.

Skrevet

Vi henger du opp til første advent, og da kjører vi på med juletingene også Her elsker vi å pynte til jul Og det er ikke mye ensfarget, her kjører vi på med grønt, rødt, gull og lilla

Anonymous poster hash: 75e6d...34a

Skrevet

Har en ide om og få de opp neste helg ( har kafegardiner på kjøkkenet) men de må skylles og strykes først det samme må alle mine juleduker, blæææææ! :)

Skrevet

Jeg hengte opp både stjerner og julegardiner på kjøkkenet igår. Jeg pynter alltid til jul 1. desember siden jeg liker å ha jul i huset FØR jul og ikke etter. Og siden jeg er alene med tre unger hele neste uke gjorde jeg det nå som jeg likevel vasket kjøkkenet.:)

Skrevet

Det er jo så fint med julegardiner.😊

Julegardinene henges opp første søndag i advent, sammen med stjernen.

Jeg er 34 år gammel.

Anonymous poster hash: 00f57...d4e

Skrevet

Føler meg plutselig gammel. Her har vi julegardiner. 😁 Henger dem opp når vi pynter til advent.

Skrevet

Vanligvis første søndag i advent eller 1.desember, spørs hva som kommer først. Men i år har faktisk julagardinene kommet opp allerede, men de er ensfarget røde så de er ikke direkte julete utenom fargen.

Anonymous poster hash: c4278...840

Skrevet

Julegardiner... Jøss

Anonymous poster hash: 2bb67...083

Skrevet

Allerede gjort. Pynter full jul til 1. Søndag i advent ellers.

Anonymous poster hash: 74f03...1f5

Skrevet

Her kommer julegardinene opp et sted mellom Luciadagen og 20. desember. Det blir så lunt og fint med røde gardiner i hele stua, rødrutete på kjøkkenet og rødstripete på loftsstua. Jeg har til og med julegardiner i gangen, så noen av dere hadde sikkert fått eksem på kulheten deres om dere kom inn her :D

Juledukene kommer først på på lillejulaften sammen med resten av julepynten. 

PS: Jeg har også juleputer i sofaene og røde stolputer til kjøkkenstolene ;)

Skrevet

Pleier å henge opp julegardiner 1.søndag i advent. Vurderer å henge opp på ungene sitt rom i dag, siden vi er på reis neste helg. Har lilla duker vi bruker i adventstiden.

Skrevet

Altså

IKKE I NOVEMBER I HVERTFALL

Anonymous poster hash: dade6...4f6

Skrevet

Jeg har julerøde gardiner jeg henger opp på 1. søndag i advent. Ungene er i ekstase når de kommer opp. Rundt da begynner juleverksted med konfekt laging, kakebakong, julegave laging og julemusikk.

Egentlig har jeg lyst på egne adventsgardiner, men nå har vi hatt disse og det kommer ikke på tale å bytte sier ungene.

Anonymous poster hash: 289aa...53a

Skrevet

Aldri. Har verken julegardiner eller duker.

Anonymous poster hash: 40c54...6bb

Skrevet

Henger opp julegardiner rundt 1. Advent. Da vasker jeg alle vinduene også. Er forøvrig 36 år.

Kan noen av dere som mener det er så gammeldags å henge opp julegardiner fortelle meg hvorfor? Og hva er galt med gammeldags. Barna her elsker når vi begynner å pynte til jul. Først gardiner og etterhvert pepperkakehus og nærmere jul kommer nisser og andre juleting.

Jeg kommer ikke til å slutte med dette. Det betyr så mye at barna uttrykker at de kjenner seg så lykkelig og glad inni seg når vi sammen som familie gjør istand til en familiehøytid.

Elsker det!

Anonymous poster hash: 0cd2b...2b5

Skrevet

Henger opp julegardiner rundt 1. Advent. Da vasker jeg alle vinduene også. Er forøvrig 36 år.

Kan noen av dere som mener det er så gammeldags å henge opp julegardiner fortelle meg hvorfor? Og hva er galt med gammeldags. Barna her elsker når vi begynner å pynte til jul. Først gardiner og etterhvert pepperkakehus og nærmere jul kommer nisser og andre juleting.

Jeg kommer ikke til å slutte med dette. Det betyr så mye at barna uttrykker at de kjenner seg så lykkelig og glad inni seg når vi sammen som familie gjør istand til en familiehøytid.

Elsker det!

Juleduker kommer opp kvelden lille julaften. Og blir liggende til etter nyttår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...