Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #26 Skrevet 21. november 2015 Tequila, whiskey, "medisinsk" hasj og en pakke plaster. Anonymous poster hash: 9e824...32a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #27 Skrevet 21. november 2015 Parracet stikkpiller for lbarn og voksne + tabletter for voksne. Hemoridekrem, sovepiller, og kondomer. Anonymous poster hash: 488c3...a6e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #28 Skrevet 21. november 2015 Paracet, voltaren, astmaspray og zyrtec er alle medisinene som finnes i hus, men vi har godt med kløner i familien så førstehjelpsboksen er velutstyrt med diverse typer enkeltmannspakker, kompresser, bandasjer, pads, strips, plaster, teiper, salver, osv Anonymous poster hash: a458a...36b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #29 Skrevet 21. november 2015 Mye avhengighetsskapende medisiner rundt om ser jeg... Anonymous poster hash: ee40c...7ef Og poenget ditt er.....? Anonymous poster hash: 756da...f7d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #30 Skrevet 21. november 2015 Glemte å ta med voltaren stikkpiller, men de bruker jeg kun når nakken min slår seg helt vrang. Anonymous poster hash: 488c3...a6e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #31 Skrevet 21. november 2015 Vi har også en del medisiner. Hvor kjøper dere som har litt mer enn ibux og paracet medisinskap som er store nok? Anonymous poster hash: 79614...748 IKEA har tilbud for familymedlemmer nå. Stort skap med lås til 199,- Anonymous poster hash: cce5e...729
MGS123 Skrevet 21. november 2015 #32 Skrevet 21. november 2015 Kjenner jeg er glad for at jeg ikke aner hva halvparten av det dere med fulle medisinskap har Her er det stort sett paracet, ibux, pyrisept, klorhexidin, nesespray, saltvann og plaster det går i
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #33 Skrevet 21. november 2015 Glad for at jeg ikke trenger å ha så mye rart i skapet (bank i bordet) Her er ibux, paracet, pyrisept, sårsalve, nesespray og hostesaft som sikkert har gått ut på dato. Anonymous poster hash: 100bf...91e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #34 Skrevet 21. november 2015 Skal vi se... Hvor skal jeg starte? Paracet til unga, flytende ibux,vanlig paracet og ibux,nesespray til barn,nesespray voksen, vallergan, flytende zyrtec,attarax,seroquel,effexor,paralgin forte,voltaren, orudis gel, utrolig-salven, mildison,locoid,locoid linniment,betnovat linniment,simplex øyesalve,eurax,xylocain både salve og flytende,pyrisept,klorhexidin,burngel, brannbandasje,isposer,plaster i flere varianter, plasterteip,sportsteip,blodstopper,elastisk bandasje,tupfere,klessaks,pinsett, sterile Q-tips,sikkerhetsnåler,trekanttørkle,overlevelsesteppe,zovirax,canesten,alcos anal salve og stikkpiller,strips,sterile kompresser,støttebandasjer,nål,engangshansker,spritservietter,antibac,øyeskyllebeger,tubegass,øyeskyllevann,tigerbalsam,medisinsk grønnsåpe... Var det jeg kom på i farta... Har to store kofferter stående oppå kjøkkenskapa. Og ja,alt har blitt brukt flere ganger utenom overlevelsesteppe og blodstopper. Noe brukes daglig. Blanding av sykdom hos flere,en sønn som tror han er supermann,og et par i nabolaget som kommer løpende hysterisk med ungen sin om noe har skjedd... Alt oppdateres og sjekkes 2-3 ganger i året. Og ja,jeg jobber innen førstehjelp :-P Anonymous poster hash: 2d71c...66c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #35 Skrevet 21. november 2015 Skal vi se... Hvor skal jeg starte? Paracet til unga, flytende ibux,vanlig paracet og ibux,nesespray til barn,nesespray voksen, vallergan, flytende zyrtec,attarax,seroquel,effexor,paralgin forte,voltaren, orudis gel, utrolig-salven, mildison,locoid,locoid linniment,betnovat linniment,simplex øyesalve,eurax,xylocain både salve og flytende,pyrisept,klorhexidin,burngel, brannbandasje,isposer,plaster i flere varianter, plasterteip,sportsteip,blodstopper,elastisk bandasje,tupfere,klessaks,pinsett, sterile Q-tips,sikkerhetsnåler,trekanttørkle,overlevelsesteppe,zovirax,canesten,alcos anal salve og stikkpiller,strips,sterile kompresser,støttebandasjer,nål,engangshansker,spritservietter,antibac,øyeskyllebeger,tubegass,øyeskyllevann,tigerbalsam,medisinsk grønnsåpe... Var det jeg kom på i farta... Har to store kofferter stående oppå kjøkkenskapa. Og ja,alt har blitt brukt flere ganger utenom overlevelsesteppe og blodstopper. Noe brukes daglig. Blanding av sykdom hos flere,en sønn som tror han er supermann,og et par i nabolaget som kommer løpende hysterisk med ungen sin om noe har skjedd... Alt oppdateres og sjekkes 2-3 ganger i året. Og ja,jeg jobber innen førstehjelp :-P Anonymous poster hash: 2d71c...66c Åja,også bacimycin. Anonymous poster hash: 2d71c...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå