Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Av medisiner og bandasjer og slikt? Anonymous poster hash: 18968...c6b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Har ikke medisinskap, men har en eske Paracet i kjøkkenskapet og en pakke med plaster i en skuff Anonymous poster hash: 590ec...59b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Paracet, Ibux, naproxen, apodorm, Pranolol, Imovane, seroquel, lamictal, abilify, nexium, fontex, b-vitamin, atarax, afipran, tramadol, d-vitamin, p-sprøyter og nesespray. Anonymous poster hash: 9582c...f50
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 paracet, ibux, proxan, personlig trekant medisiner, bandasje, forskjellige plaster, strips, kompress, alovera gel, medisinsk tape, skarp saks, saltvannspray (genial spray til alt mulig), saltvannsdråper, uåpnet dentinox, gnagsårplaster, brannskadeplaster, antibac Anonymous poster hash: 61ada...7b1
TPK Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Paracet, Ibux, div Paracet til barn, Ibux mixtur til barn, mange forskjellige plaster, sportstape, "plastertape", Solvipect hostesaft, el- og graviditetstester, noe gammel Paralgin Forte etter tanntrekking, ormekur til katten, Ventolin, Stesolid mot feberkramper, Idoform, Novalucid, Dulcolax, Sheriproct, Canesten, og masse gamle rester av diverse som burde vært kastet
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Topimax, maxalt, paracet, afipran, paralgin forte, imovane, cataflam, sarotex, levaxin, imigran nesespray, telfast, flutiform inhalatorer, atacand, tramadol, ibux, bilsyketabletter, peak flowe meter, støttebandasjer, plaster, plasterfjerner, gnagsårplaster, hydrokortisonsalve, ibuxgele, xylocain, nesedråper, saks, revaxør, pyrisept, bandasjeteip, mesoft, selvheftende bandasje, febermål og dulcolaxtabletter Anonymous poster hash: 756da...f7d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Vi har også en del medisiner. Hvor kjøper dere som har litt mer enn ibux og paracet medisinskap som er store nok? Anonymous poster hash: 79614...748
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Vi har også en del medisiner. Hvor kjøper dere som har litt mer enn ibux og paracet medisinskap som er store nok? Anonymous poster hash: 79614...748 Jeg har ikke medisinskap, hadde aldri fått plass. Alt står i en hylle på soverommet Anonymous poster hash: 756da...f7d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Vi har også en del medisiner. Hvor kjøper dere som har litt mer enn ibux og paracet medisinskap som er store nok? Anonymous poster hash: 79614...748 Jeg har ikke medisinskap, hadde aldri fått plass. Alt står i en hylle på soverommet Anonymous poster hash: 756da...f7d Samme sted som vi har våre medisiner. Skulle bare gjerne hatt de låst inn med tanke på at det er barn i huset og en del barn på besøk. Anonymous poster hash: 79614...748
TPK Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Jeg har et låsbart skap til det "farlige" og en kurv på toppen med plaster o.l
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 Vi har også en del medisiner. Hvor kjøper dere som har litt mer enn ibux og paracet medisinskap som er store nok? Anonymous poster hash: 79614...748 har ikke mye medisiner, men vi kjøpte medskap på apoteket, et par hundrelapper bare. Å ikke ha medisiner låst inn med barn i hus er utrolig uforsvarlig!! Anonymous poster hash: 18968...c6b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 Vi har også en del medisiner. Hvor kjøper dere som har litt mer enn ibux og paracet medisinskap som er store nok? Anonymous poster hash: 79614...748 har ikke mye medisiner, men vi kjøpte medskap på apoteket, et par hundrelapper bare.Å ikke ha medisiner låst inn med barn i hus er utrolig uforsvarlig!!Anonymous poster hash: 18968...c6b har dette: https://www.apotek1.no/produkter/medisinskap-m-laas-45x30x12cm-1stk-922044p Anonymous poster hash: 18968...c6b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 Vi har også en del medisiner. Hvor kjøper dere som har litt mer enn ibux og paracet medisinskap som er store nok? Anonymous poster hash: 79614...748 Jeg har det i bokser på toppen av klesskapet Anonymous poster hash: 9582c...f50
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 Panodil, paracet, ibux, paralgin forte, tramadol, imigran, trankapsler, folsyre, microgynon, oxycontin, sobril (aldri brukt sobil, fikk før tannbesøk pga angst men jeg glemte å ta det, så sikkert gått ut på dato), nesespray, vermox, plaster, kompresser, gassbind, strips, kolrhexidin, mefix. Anonymous poster hash: 0b471...461
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #15 Skrevet 21. november 2015 Tramagetic, zoloft, triobi, hemojern, sarotex, paracet, ibux, plaster, ventolin, levaxin, neurontin, tramadol, å sikkert noe jeg ikke husker. Anonymous poster hash: 3323b...870
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #16 Skrevet 21. november 2015 Mye avhengighetsskapende medisiner rundt om ser jeg... Anonymous poster hash: ee40c...7ef
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #17 Skrevet 21. november 2015 I skuffen på kjøkkenet er masse ulike parasett, ibux, zyrtec,plastere, tape, trips, sportsteip, burngel (brukes til brannskaderr, brennesle, brannmanet osv) pyriseptsalve, ett eller annet flytende for å rense, øyedråper noe ungene også bruker til nesedråper og rense sår, noen kompresser og annet som jeg ikke har peil på. Mannens territorie igrunn. I skapet har jeg mine reseptbelagte medisiner og mannens samt litt flere allergimedisiner. På hylla under stuebordet står en boks med salver og kremer i ulikevarianter samt litt zyrteck. Syns jeg så det lå en antibiotika salve der også her om dagen. Ett barn som har veldig sterk atopisk eksem, og smøring skjer mens vi koser oss i sofaen. Så da er det kjekt å ha det rett ved oss. Lillesøste har det også, så hun ikke bare en her i huset som trenger slikt. Har også noe liggende på badet, barnerommet og på mitt nattbord. Glemte helt at vi har slikt en skal ta om en har fått i seg noe en ikke skal. Kommer ikke på hva det heter nå, men sånt sort pulver. Anonymous poster hash: 5c037...4c4
Mostly Harmless Skrevet 21. november 2015 #18 Skrevet 21. november 2015 Glemte helt at vi har slikt en skal ta om en har fått i seg noe en ikke skal. Kommer ikke på hva det heter nå, men sånt sort pulver. Anonymous poster hash: 5c037...4c4 Medisinsk kull? Jeg har Paracet, saltvann og plaster + det som måtte være i bruk av reseptbelagte medisiner for øyeblikket.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #19 Skrevet 21. november 2015 Paracet. Ibux. Plaster. Bandasje. Pysisept. Nese spray til alle som er ny. Anonymous poster hash: c77cb...360
MarianeA Skrevet 21. november 2015 #20 Skrevet 21. november 2015 Ritalin, Tramadol Imigran Cipralex Vitaminer, hele alfabetet Vanndrivende Ibux og Paracet Allergimedisin Div plaster og sikkert endel annet...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #21 Skrevet 21. november 2015 I øverste hylle i skapet bak speilet på badet: Ibux 600 Ibux 800 Paracet 1g Pinex forte Aerius Novofem I den ene skuffen under vasken på badet En plasteske full av div plaster Div støttebandasjer Bomull Pyricept Øverst i skapet på kjøkkenet Paracet smeltetabletter Vanlig paracet Vanlig ibux Anonymous poster hash: f6225...bf1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #22 Skrevet 21. november 2015 Oi, det er en del. Har et skap til medisiner, og et til sårstell. I førstnevnte har jeg paracet i to styrker, pinex, ibux, paralgin forte, reisesyketabletter, tre ulike kvalmestillende, noe vitamingreier som smaker høgg, jerntabletter, triobe, melkesyretabletter (både svelgetabletter og vaginale), lactase, rhinexin, levaxin, lamictal, seroquel og quetapin, truxal, dulcolax, sobril og abilify. Tror det var alt. I det andre er det plaster, gnagsårplaster, bandasjer i alle mulige former og lengder, kompresser, strips, saltvann, sånne bomullsdotter, noen sånne "skrin" med saltvann, kompresser og dotter, tilhørende pinsett og "fat" som skal brukes til, brannskadeplaster, vanntette kompresser, sportsteip, kineseologiteip, og arrkrem. Har ikke sjekket nå, men tror jeg fikk med alt Anonymous poster hash: b8a4c...8aa
TPK Skrevet 21. november 2015 #23 Skrevet 21. november 2015 Paracet, Ibux, div Paracet til barn, Ibux mixtur til barn, mange forskjellige plaster, sportstape, "plastertape", Solvipect hostesaft, el- og graviditetstester, noe gammel Paralgin Forte etter tanntrekking, ormekur til katten, Ventolin, Stesolid mot feberkramper, Idoform, Novalucid, Dulcolax, Sheriproct, Canesten, og masse gamle rester av diverse som burde vært kastet Jeg glemte en drøss med allergimedisin og mannens blodtrykksmedisin, dette oppbevares på badet øverst i et skap.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #24 Skrevet 21. november 2015 Vitaminer Plaster Bandasjer Pyricept Ibux & Paracet Selo Zok Morfintabletter (For migrene ved sinnsyke anfall) disse er forøvrig gjemt bort og høyt i garasjen. Pinex Forte Panodil Strips Øyedråper Diverse migrenemedisiner, imigran i alle slags former, tabletter, nesespray og injeksjon. Paracet til barn Og diverse smertestillende og betennelsesdempende til den ene hunden som ble operert tidligere i år. Tror det var det. Anonymous poster hash: f7c58...306
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #25 Skrevet 21. november 2015 Akkurat nå: Astmamed til barna Astmamed til mannen Allergimedisin til mannen Paracet, tabletter, flytende og stikkkpiller Paralgin forte Naproxen Prednisolon Afipran Phenergan Gavison Ibux Pinex Magnesium Hydrokortison Eget førstehjelpsskrin med plaster, bandasjer, gel til brannskader, trekanttørkler osv Anonymous poster hash: 96e67...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå