sug lut Skrevet 20. november 2015 #26 Skrevet 20. november 2015 Jeg er best på å spise. Slik denne tråden har blitt kan det være greit å ha deg med.
Iiiiik Skrevet 20. november 2015 #27 Skrevet 20. november 2015 Jeg er en racer på rødkål, slett ikke verst på ribbe heller. Pepperkaker gidder jeg ikke lage, men pynter dem veldig fint når deigen er ferdigkjøpt. Stiller med hjemmelaget konfekt i stedet, anbefaler dem med mørk sjokolade fylt med myk karamell og maldonsalt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #28 Skrevet 20. november 2015 Ikke liten, luten. Der røyk den tørre vitsen. Anonymous poster hash: 2e4dc...105 Ble egt bare bedre Hvor mange moh er du egentlig? Anonymous poster hash: 9b898...b8f Null komma fire, ca. Du høres aldeles bedårende ut 💗 Når får vi personlig julehilsen med bilde av deg og Steamy i julekostyme? Anonymous poster hash: 9b898...b8f
Englenemine Skrevet 20. november 2015 #29 Skrevet 20. november 2015 Jeg bidrar aller helst også kun med å være en spiser. Her l huset lager mannen julemiddagen gitt. Jeg baker i det minste litt.
Gjest Antarctica Skrevet 21. november 2015 #30 Skrevet 21. november 2015 Jeg bidrar aller helst også kun med å være en spiser. Her l huset lager mannen julemiddagen gitt. Jeg baker i det minste litt. Her i huset lager også mannen julemiddagen. Mitt ansvarsområde er å handle inn en flaske akevitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå