Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Hvem tror du lager -Den deiligste juleribbe -Det møreste pinnekjøttet -De søteste pepperkakene Anonymous poster hash: 9b898...b8f
amandine Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Jeg er best på pepperkaker og pinnekjøtt. Sug lut er dronning av ribbe. Enkelt.
Mamma_til_2 Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Jeg er best på pepperkaker og pinnekjøtt. Sug lut er dronning av ribbe. Enkelt. Pepperkakene kan du få lage, jeg tar pinnekjøttet og luten ribba! ☺
Gjest Antarctica Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Elsker livet er best til alle tre. Hun står jo ved komfyren konstant.
Stridsmøy Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Jeg ække så god på baking... Men jeg er helt rå på å pakke inn julegaver og pynte til jul :-)
Himmel og hav Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Her i huset er det meg. På alle tre, faktisk
overlord Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Jeg tror ingen ingen slår meg på pinnekjøtt og pepperkaker, men jeg lager ikke den beste ribba. Den er god, men ikke formidabel. Lurer på hvorfor 😨
☆☆☆ Skrevet 20. november 2015 #8 Skrevet 20. november 2015 (endret) Eg kan ta på meg pinnekjøtet, er flink på både kjøtet og tilbehøret. Men pepperkaker har eg ikkje tålmod med å kjevle sjølv om eg har ei god oppskrift og ribbe har eg lite erfaring med. Har laga nokre gongar og det går heilt fint, men ikkje meir. Endret 20. november 2015 av ★
frk Nilsen Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Her i huset er det meg. På alle tre, faktisk Her i huset og
sug lut Skrevet 20. november 2015 #10 Skrevet 20. november 2015 Jeg er best på pepperkaker og pinnekjøtt. Sug lut er dronning av ribbe. Enkelt. Jeg er enda bedre på surkål. Kan jeg få lage det også? Helt med på at du som faktisk lager egen deig får lage pepperkakene!
Elsker livet Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Elsker livet er best til alle tre. Hun står jo ved komfyren konstant. Pepperkaker er faktisk det eneste vi baker av småkaker. Det er fordi barna liker å lage de, i ca. 5 min, så det blir kun brukt ferdig deig. Ribbe og pinnekjøtt er jeg god på.
amandine Skrevet 20. november 2015 #12 Skrevet 20. november 2015 Jeg er best på pepperkaker og pinnekjøtt. Sug lut er dronning av ribbe. Enkelt. Jeg er enda bedre på surkål. Kan jeg få lage det også?Helt med på at du som faktisk lager egen deig får lage pepperkakene! Har faktisk deig klar nå til første runde. Og de er sinnsykt gode om jeg får si det selv. Surkål er et must!
amandine Skrevet 20. november 2015 #13 Skrevet 20. november 2015 Elsker livet er best til alle tre. Hun står jo ved komfyren konstant. Pepperkaker er faktisk det eneste vi baker av småkaker. Det er fordi barna liker å lage de, i ca. 5 min, så det blir kun brukt ferdig deig. Ribbe og pinnekjøtt er jeg god på.Det er jo trivelig om de smaker godt også, da... Og det er veldig enkelt å lage deig!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #14 Skrevet 20. november 2015 Jeg tror ingen ingen slår meg på pinnekjøtt og pepperkaker, men jeg lager ikke den beste ribba. Den er god, men ikke formidabel. Lurer på hvorfor 😨 Man kan ikke være best i absolutt alt, bare nesten alt 👏🏼💪🏼 Anonymous poster hash: 9b898...b8f
Elsker livet Skrevet 20. november 2015 #15 Skrevet 20. november 2015 Elsker livet er best til alle tre. Hun står jo ved komfyren konstant.Pepperkaker er faktisk det eneste vi baker av småkaker. Det er fordi barna liker å lage de, i ca. 5 min, så det blir kun brukt ferdig deig. Ribbe og pinnekjøtt er jeg god på.Det er jo trivelig om de smaker godt også, da... Og det er veldig enkelt å lage deig! For å være ærlig merker jeg ikke forskjell. Ikke spesielt godt noen av delene.
amandine Skrevet 20. november 2015 #16 Skrevet 20. november 2015 Elsker livet er best til alle tre. Hun står jo ved komfyren konstant.Pepperkaker er faktisk det eneste vi baker av småkaker. Det er fordi barna liker å lage de, i ca. 5 min, så det blir kun brukt ferdig deig. Ribbe og pinnekjøtt er jeg god på.Det er jo trivelig om de smaker godt også, da... Og det er veldig enkelt å lage deig! For å være ærlig merker jeg ikke forskjell. Ikke spesielt godt noen av delene.Du ha'kke smakt mine😉
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #17 Skrevet 20. november 2015 Liten lager vel .... lutefisk...? :-P He. Anonymous poster hash: 2e4dc...105
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #18 Skrevet 20. november 2015 Ikke liten, luten. Der røyk den tørre vitsen. Anonymous poster hash: 2e4dc...105
sug lut Skrevet 20. november 2015 #19 Skrevet 20. november 2015 Ikke liten, luten. Der røyk den tørre vitsen. Anonymous poster hash: 2e4dc...105 Ble egt bare bedre
frk Nilsen Skrevet 20. november 2015 #20 Skrevet 20. november 2015 Jeg er best på pepperkaker og pinnekjøtt. Sug lut er dronning av ribbe. Enkelt. Jeg er enda bedre på surkål. Kan jeg få lage det også? Helt med på at du som faktisk lager egen deig får lage pepperkakene! Jeg lager en sinnsykt god surkål!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #22 Skrevet 20. november 2015 Ikke liten, luten. Der røyk den tørre vitsen. Anonymous poster hash: 2e4dc...105 Ble egt bare bedre Hvor mange moh er du egentlig? Anonymous poster hash: 9b898...b8f
sug lut Skrevet 20. november 2015 #23 Skrevet 20. november 2015 Ikke liten, luten. Der røyk den tørre vitsen. Anonymous poster hash: 2e4dc...105 Ble egt bare bedre Hvor mange moh er du egentlig? Anonymous poster hash: 9b898...b8f Null komma fire, ca.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #24 Skrevet 20. november 2015 Jeg er rimelig sikker på at Luten lager den beste ribben (jeg skal teste surkålen din en av de nærmeste dagene-takk for oppskrift!) Stjerna lager selvsagt det beste pinnekjøttet og Iiiik står for de beste pepperkakene. Amandine kan stå for gode poteter og LillaGorilla vinen. Mens disse fikser sitter jeg på kjøkkenet og skravler med Ziva og Jigglewiggle. God jul Anonymous poster hash: e0874...e88
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #25 Skrevet 20. november 2015 Ribbe har jeg aldri laget, så den overlater jeg til luten også. Pinnekjøttet tror jeg at jeg vil konkurrere om å lage det beste, da med Stjerna og lage det på spesial-sunnmørsmåten (selv om jeg er romsdaling...). Amadine og sug lut: kan ikke dere legge ut oppskrift på hhv. pepperkaker og surkål? Anonymous poster hash: 59aad...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå