Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #26 Skrevet 21. november 2015 Det var nok ikke en nummerforveksling, hun vet godt hva mitt nummer er. Hun får bare kjøre på, jeg orker ikke det dramaet der, og det sier de andre også. Hun får seile sin egen sjø, dette fikk jeg nok av i 9 klasse ja Men det er jo synd om hun faktisk sliter med depresjoner eller hva det enn er. Jeg bare er blitt for gammel og egoistisk til å orke bruke tid på dette. HI Anonymous poster hash: c3ae6...edc Korfor kontakter du meg men ikkje min frue. Siden dokke er venner ? Anonymous poster hash: 11cd2...ee5 Du skriver jo helt feil norsk? Korfor? Dokker? Ingen skriftemål har disse ordene! Anonymous poster hash: e6e3f...481 Nynorsk er dette. Så jo, du tar feil. Anonymous poster hash: c86f5...aa5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #27 Skrevet 21. november 2015 Det var nok ikke en nummerforveksling, hun vet godt hva mitt nummer er. Hun får bare kjøre på, jeg orker ikke det dramaet der, og det sier de andre også. Hun får seile sin egen sjø, dette fikk jeg nok av i 9 klasse ja Men det er jo synd om hun faktisk sliter med depresjoner eller hva det enn er. Jeg bare er blitt for gammel og egoistisk til å orke bruke tid på dette. HI Anonymous poster hash: c3ae6...edc Korfor kontakter du meg men ikkje min frue. Siden dokke er venner ? Anonymous poster hash: 11cd2...ee5 Du skriver jo helt feil norsk? Korfor? Dokker? Ingen skriftemål har disse ordene! Anonymous poster hash: e6e3f...481 Nynorsk er dette. Så jo, du tar feil. Anonymous poster hash: c86f5...aa5 Eh, ikke helt;) Anonymous poster hash: e6e3f...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå