Gå til innhold

Venninna mi sender meldinger til typen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som er ganske lumsk av seg. Nå i det siste har hun lagt meg og 2 i vår vennekrets for hat, og hverken hilser på oss eller lar høre fra seg. Jeg tror hun har fått det for seg at vi driver å planlegger og baksnakker bak ryggen hennes, noe som selvsagt ikke stemmer med virkeligheten. Hun har en meget kort lunte, og er utrolig egosentrisk. Alt dreier seg om henne, og alle skal jo tenke på hvordan det går med henne, og svare på alle meldingene hun sender innen en time. Ellers så bryr vi oss ikke om henne. Utrolig slitsom!

Hun har vært slik siden hun fant seg en type fra USA for et par år siden, og har nå et langtidsforhold til han. Hun falt litt ut av vennekretsen, men det virker som hun heller legger skylda på oss enn seg selv. Jeg har prøvd å få henne med på ting, men nå er hun da altså sinna på meg fordi jeg ikke svarte henne fort nok på ei melding etter jeg inviterte henne til en koselig sammenkomst hjemme hos meg. Jeg så ikke hun hadde sendt meldinga (1 time etter sammenkomsten starta) for å spørre om vi var i gang. Jeg så derimot både den meldinga, og meldinga hun sendte en time etterpå for å si at vi bare kunne drite i å treffes da å at hun kunne drikke alene siden jeg ikke orka å svare. Svare gjorde jeg heller ikke, og dette var vel 2 mnd siden. Nå later hun som hun ikke ser meg på gata, faktisk helt greit for min del.

Men igår, da sendte hun typen min ei melding og spurte hvordan det gikk med han for tida. Typen min er ikke særlig begeistret for henne, og har så og si ingen forhold til henne annet enn at han har truffet henne via meg. Han svarte høflig at joda, bra. Enn deg? Jeg stussa sannelig litt over dette, for hvorfor i all verden skulle hun gjøre det? Om dette skal liksom være hennes måte å være ondskapsfull på at hun begynner å chatter med mannen min, da kommer jeg til å ta en screenshot av hele greia å sende til typen hennes. Jeg mener, hvorfor skulle hun ellers gjøre dette?

Anonymous poster hash: c3ae6...edc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre... Dropp henne og kom deg videre! Hvorfor screenshot? Det gjør deg like barnslig som henne!

Anonymous poster hash: 2a8a2...6b9

Skrevet

Herre... Dropp henne og kom deg videre! Hvorfor screenshot? Det gjør deg like barnslig som henne!

Anonymous poster hash: 2a8a2...6b9

Ja det gjør jo det, men jeg blir litt forbanna av hele oppførselen hennes og tenker hun trenger å dras ut av prinsessebobla si. Kommer nok sikkert ikke til å gjøre det, men det frister jammen.

HI

Skrevet

Jeg har ei venninne som er ganske lumsk av seg. Nå i det siste har hun lagt meg og 2 i vår vennekrets for hat, og hverken hilser på oss eller lar høre fra seg. Jeg tror hun har fått det for seg at vi driver å planlegger og baksnakker bak ryggen hennes, noe som selvsagt ikke stemmer med virkeligheten. Hun har en meget kort lunte, og er utrolig egosentrisk. Alt dreier seg om henne, og alle skal jo tenke på hvordan det går med henne, og svare på alle meldingene hun sender innen en time. Ellers så bryr vi oss ikke om henne. Utrolig slitsom!

Hun har vært slik siden hun fant seg en type fra USA for et par år siden, og har nå et langtidsforhold til han. Hun falt litt ut av vennekretsen, men det virker som hun heller legger skylda på oss enn seg selv. Jeg har prøvd å få henne med på ting, men nå er hun da altså sinna på meg fordi jeg ikke svarte henne fort nok på ei melding etter jeg inviterte henne til en koselig sammenkomst hjemme hos meg. Jeg så ikke hun hadde sendt meldinga (1 time etter sammenkomsten starta) for å spørre om vi var i gang. Jeg så derimot både den meldinga, og meldinga hun sendte en time etterpå for å si at vi bare kunne drite i å treffes da å at hun kunne drikke alene siden jeg ikke orka å svare. Svare gjorde jeg heller ikke, og dette var vel 2 mnd siden. Nå later hun som hun ikke ser meg på gata, faktisk helt greit for min del.

Men igår, da sendte hun typen min ei melding og spurte hvordan det gikk med han for tida. Typen min er ikke særlig begeistret for henne, og har så og si ingen forhold til henne annet enn at han har truffet henne via meg. Han svarte høflig at joda, bra. Enn deg? Jeg stussa sannelig litt over dette, for hvorfor i all verden skulle hun gjøre det? Om dette skal liksom være hennes måte å være ondskapsfull på at hun begynner å chatter med mannen min, da kommer jeg til å ta en screenshot av hele greia å sende til typen hennes. Jeg mener, hvorfor skulle hun ellers gjøre dette?

Hun er en venninne av deg, sier du? Hvorfor i all verden? 

Anonymous poster hash: 6f916...aea

Skrevet

Kan ikke typen din bare la være å svare henne hvis hun sender noe mer? End of problem liksom ;-)

Skrevet

Knaksje hun savner deg, og vil gå gjennom han for å få kontakt med deg igjen?

Anonymous poster hash: 5e9b8...3ce
Skrevet

Jeg er så glad for å være mentalt voksen slik at jeg slipper slike "problemstillinger".

Skrevet

Knaksje hun savner deg, og vil gå gjennom han for å få kontakt med deg igjen?

Anonymous poster hash: 5e9b8...3ce

Min første tanke er at slike venner trenger man ikke, men jeg tenkte også det samme som anonym3ce. Det kan være hun er for stolt til å ta kontakt direkte med deg og nå prøver å nå deg indirekte gjennom typen din.

Det er jo et tegn på at hun i så fall er litt hjelpesløs i omgang med andre.

Anonymous poster hash: bfdde...277

Skrevet

Hun sliter nok tenker jeg. Om man føler seg litt utenfor blir man paranoid og ufin. Jeg er litt sånn selv, men har jobba mye med det og kommer meg. Vi ødelegger mye for oss selv, men er nok en dameting. Hun burde ringt deg å sagt hun er lei seg. Eller du kan spørre henne rett ut om hun vil si unnskyld og komme inn i varmen igjen eller om hun skal fortsette å være paranoid

Anonymous poster hash: 624d3...bb0

Skrevet

Minner om storefri på videregående dette

Skrevet

Herregud, så barnslig! Både hun og du, forøvrig. Grow up!

Anonymous poster hash: ca7af...86e

Skrevet

Tror hun savner deg og for "stolt" til å ta direkt kontakt.

Anonymous poster hash: 6115a...cf7
Skrevet

Høres ut som venninna mi som sutrer fordi jeg ikke ba henne på besøk når jeg ba 2 andre en formiddag (hun var på jobb).

Hun er like primadonna som din. Google dramatiserende personlighetsforstyrrelse og se om det passer!

Anonymous poster hash: 02216...653

Skrevet

Står nummeret ditt i hans navn? Kanskje hun ville sende mld til deg, og trodde det var ditt, men sendte feil...

Det har faktisk skjedd meg.. Skulle sende til ei på jobb, fant nummeret hennes på gulesider, men det var faktisk mannen hennes jeg sendte til...  Nå var det bare for å spørre om hun ville bytte en vakt da, så ikke pinlig eller noe.

Anonymous poster hash: 4215d...fe4
Skrevet

Du mener nok ungdomsskolen :D

Skrevet

Jesus. Bli litt eldre enn 13 år, så snakker vi

Anonymous poster hash: 7c9f7...1e5

Skrevet

Alt mellom 8 klasse og 2.gym :P

Skrevet

Alt mellom 8 klasse og 2.gym :P

Likner til forveksling på sjuende, spør du meg.

Skrevet

Det var nok ikke en nummerforveksling, hun vet godt hva mitt nummer er. Hun får bare kjøre på, jeg orker ikke det dramaet der, og det sier de andre også. Hun får seile sin egen sjø, dette fikk jeg nok av i 9 klasse ja :) Men det er jo synd om hun faktisk sliter med depresjoner eller hva det enn er. Jeg bare er blitt for gammel og egoistisk til å orke bruke tid på dette.

HI

Skrevet

Tenk at jeg leste gjennom hele denne uinteressante tråden.. Gjesp 😴😴😴😴

Anonymous poster hash: d2523...0f4

Skrevet

Merkelig ja men jeg hadde ikke orket å brukt energi på dette. Mannen din velger om han vil svare eller ikke og hvor lenge han vil føre samtale med henne.

Btw er jeg for gammel til å ha slike fjortiser i livet mitt. Jeg hadde latt dama seile sin egen sjø.

Skrevet

Det var nok ikke en nummerforveksling, hun vet godt hva mitt nummer er. Hun får bare kjøre på, jeg orker ikke det dramaet der, og det sier de andre også. Hun får seile sin egen sjø, dette fikk jeg nok av i 9 klasse ja :) Men det er jo synd om hun faktisk sliter med depresjoner eller hva det enn er. Jeg bare er blitt for gammel og egoistisk til å orke bruke tid på dette.

HI

Men at du vet hva de andre mener om henne, bekrefter jo egentlig at hun blir snakket om. Det er godt mulig det er god grunn til det, men hennes følelse av å være utestengt er altså delvis riktig. 

Skrevet

HI

Korfor kontakter du meg men ikkje min frue. Siden dokke er venner ?

Anonymous poster hash: 11cd2...ee5

Skrevet

HI

Korfor kontakter du meg men ikkje min frue. Siden dokke er venner ?

Anonymous poster hash: 11cd2...ee5

Du skriver jo helt feil norsk? Korfor? Dokker? Ingen skriftemål har disse ordene!

Anonymous poster hash: e6e3f...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...