Gå til innhold

Julegave fra sivgermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buhu jeg fikk penger og måtte kjøpe gave selv *hyyyyyl* det er synd på meg. Grusom svigermor jeg har.

Hadde jeg kjent henne, skulle jeg bedt henne kjøpe hver sin geit (gavekort til familier i Afrika) til dere, som gave neste år. Du fortjener ingen verdens ting! Så hun burde glede noen som fortjener det...

Anonymous poster hash: cf92d...afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gjør mamma også. Har aldri falt meg inn at det kan irritere noen!

Hun synes det er vanskelig å finne på gaver. Hun har mange barn/barnebarn og det er forståelig at det er enklere for oss å kjøpe gaver til oss og barna våre fra mormor og morfar, enn at hun skal bruke tid og krefter på det når hun ikke orker og er usikker om hun treffer blink.

Vi kjøper selvsagt gave tilbake til mamma og pappa fra oss fordet.

Komplisert du, HI!

Anonymous poster hash: 99588...d1f

Det hun sa!

Anonymous poster hash: 72e03...a27

Skrevet

Fikk melding. Jeg har overført kr. ... så du kan kjøpe julegave til barna og til dere fra meg. Jeg ønsker meg: xxxx  Hun ønsker seg gaver selv altså, men gidder ikke kjøpe til hverken oss eller ungene. Og nei, vi er ikke vanskelige mottakere.    Anonymous poster hash: 6cf07...140

Min svigermor er død. Hun døde før hun fikk sett barnebarna sine. Hadde vært overlykkelig om jeg hadde fått penger av svigermor til jul ❤️

Anonymous poster hash: 7bcca...870

Skrevet (endret)

Det var litt latskap om hun ikke er syk eller død. Hun kunne i det minste hørt med dere om dere ønsket dere noe først, så fikk hun heller gjøre sin versjon om hun ikke fikk noe svar.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Dersom du/dere har så mye på ønskelisten er det vel bare greit å kjøpe noe selv som svigermor betaler for?

Jeg skjønner ikke alt man kan bli sur for.

Ikke lett å være svigermor

Anonymous poster hash: 76bee...c63

Hva er vitsen med innpakkede gaver når man har kjøpt innholdet selv? Kjøper til ungene, men ser ikke poenget i å kjøpe gave til oss og legge under treet.

Hi

Anonymous poster hash: 6cf07...140

Vi får penger av mamma og pappa. Jeg kjøper noe til meg og mannen, så er det overraskelse for mannen hvertfall 😉 i fjor ble det dyrt kjøkkenutstyr 😍👌🏻

Jeg ser virkelig ikke problemet!

Skrevet

Jeg hadde skrevet tusen takk, og satt inn litt på hver sin sparekonto. Kjempe bra presang. Er hun gammel ? Redd for å glemme å presang eller har dere så mye at det er vanskelig å kjøpe noe til dere. Alltid kjekt å få penger.Anonymous poster hash: 5a24c...2ed

Hun er 59 år og vi har mye på ønskelisten. Tror barna hadde blitt mer glad for en gave fra farmor enn penger til sparekontoen.Men det kjøper jeg da selvsagt, pakker inn og skriver at er fra henne. Alt for å glede ungene, men irriterer det meg- ja! Hi Anonymous poster hash: 6cf07...140
Skjønner hvordan du føler det! En gave er tusen ganger mer verdt enn penger.. Hva man ikke later som for barnas skyld, sukk.

For meg er det giddalaushet og fravær av interesse for barnebarn når man kjøper seg vekk fra å gi gaver..

Anonymous poster hash: 23cca...cfd

Virkelig?

Mamma gjør det på denne måten. Hun er ikke lat eller lite interessert i barnebarna, men hun føler seg usikker og bruker mye tid på å vurdere frem og tilbake hvilke gave som er best..

Jeg får altså penger og kjøper gave til mine barn fra mormor.

Barna vet bare at de får gave fra mormor.

Det er overhodet ikke noe problem.

Skrevet

Tenker som så at det bedre at du får penger til å kjøpe noe ungene virkelig trenger og liker, enn at du skal klage her inn epå julaften ang se hva svigermor kjøpte av ræl da!!!

Husker ex svigermor friskt i minne som kjøpte klær på salg til ungene som hun ga i julegave. Problemet var ikke selve klærne, men at at de var kjøpt på salg året føre og dermed var i helt feil str.....Baah!

Nei, kjøp noe fint til ungene og skriv hilsen farmor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...