Gå til innhold

Syns det er vanskelig å si nei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hund fra før, som må luftes ser jeg ikke helt problemet, om ikke moren din har en hund som trenger ekstra oppfølging.

En eller fire hunder, hadde ikke spilt noen rolle for meg, om jeg allikevel måtte på tur. Tenk så mye hun sikkert kan hjelpe deg i framtiden, to barnebarn....

Anonymous poster hash: a5c05...4bb

Med to hunder som drar, så går det faktisk ikke å ta med begge på tur. Jeg må ha med barnevogn og to-åringen i tillegg. Det er ikke forsvarlig. Så jeg må gå to turer.

Men så er det å ha to hunder å passe på at ikke 2-åringen lugger. Mammas hund piper og maser fordi den savner mamma. Det er alt maset som er det verste. Elste maser hele dagen omtrent. Mamma-mamma-mamma! Blir gal til tider! Og så da en hund som piper konstant etter mamma, minsten som gråter med det samme jeg legger h*n fra meg. Jeg fikk lyst til å slenge hele ungen i gulvet i går da minsten skrek hver gang jeg skulle legge den ned og elste hang i benet mitt og skrek fordi jeg ikke kom inn på minuttet for å se h*n kaste den ballen for ørtene gang! 😣😭 det blir rett og slett for mye for meg nå! 😧😥

Anonymous poster hash: ae4fa...88c

Ring moren din å si at du er så sliten at du nesten kastet babyen?????? i gulvet. Håper hun har forståelse.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hund fra før, som må luftes ser jeg ikke helt problemet, om ikke moren din har en hund som trenger ekstra oppfølging.

En eller fire hunder, hadde ikke spilt noen rolle for meg, om jeg allikevel måtte på tur. Tenk så mye hun sikkert kan hjelpe deg i framtiden, to barnebarn....

Anonymous poster hash: a5c05...4bb

Med to hunder som drar, så går det faktisk ikke å ta med begge på tur. Jeg må ha med barnevogn og to-åringen i tillegg. Det er ikke forsvarlig. Så jeg må gå to turer.

Men så er det å ha to hunder å passe på at ikke 2-åringen lugger. Mammas hund piper og maser fordi den savner mamma. Det er alt maset som er det verste. Elste maser hele dagen omtrent. Mamma-mamma-mamma! Blir gal til tider! Og så da en hund som piper konstant etter mamma, minsten som gråter med det samme jeg legger h*n fra meg. Jeg fikk lyst til å slenge hele ungen i gulvet i går da minsten skrek hver gang jeg skulle legge den ned og elste hang i benet mitt og skrek fordi jeg ikke kom inn på minuttet for å se h*n kaste den ballen for ørtene gang! det blir rett og slett for mye for meg nå!

Anonymous poster hash: ae4fa...88c

Ring moren din å si at du er så sliten at du nesten kastet babyen?????? i gulvet. Håper hun har forståelse.

Enig i dette. I samme samtale kan du be foreldrene dine holde seg hjemme for å avlaste deg. Du trenger det mer enn dem! Maset du utsettes for vil bare gjøre situasjonen verre for deg. Trenger ikke ekstra kjas når man alt er helt på felgen. Når du er så sinnsykt sliten synes jeg også du må be mannen steppe inn ekstra. Kan du sette hunden din hos foreldrene dine for en periode?

Anonymous poster hash: 0d016...f6c

Skrevet

Du skal være alene med to barn og to hunder EN arbeidsdag og så er dere to voksne resten en helga?

Syns du syter og virker vanskelig. Hadde du vært alene hele helga hadde jeg skjønt deg.

Hundene trenger vel ikke gå laaaaang tur midt på dagen? På kvelden kan vel mannen ta en tur med hundene eller dere går tur alle sammen med hver sin hund og hver sin unge?

Anonymous poster hash: d267f...ab6

Skrevet

Synes du får lite forståelse her. Tre uker siden fødsel, nyfødt baby, toåring som ikke går i barnehage, hund selv... Selvsagt er du sliten! Og din mor hadde i utgangspunktet slått fra seg turen, men faren din meldte henne på likevel. Da er hele greia hans problem, og han får skaffe pass til hunden. Si nei uten dårlig samvittighet.

Skrevet

Du skal selvsagt si nei kjære deg. De får finne noen andre til å passe. Har selv en stor hund og en to åringen samt at jeg er høygravid. Skjønner deg veldig godt. Ikke la deg presse av dårlig samvittighet ovenfor dine foreldre. Tenk på deg selv og dine barn. Dere kommer først.

Stor klem. Håper det ordner seg. :)

Anonymous poster hash: 768cb...47b

Skrevet

Kan ikke mannen din gå tur med den ene hunden før han drar på jobb om morgenen? Eller bare lufte begge raskt slik at de får gått på do.  2 min. på hver av de. Så gjør du det samme neste gang de trenger litt luft. Så går du eller mannen en litt lengre tur om kvelden? Et annet alternativ er å sette hundene i bånd i hagen ett par ganger i løpet av dagen, (om dere har hage) så tur når mannen din er hjemme. Vi passer stadig hunder. Har et bånd i hagen til tissing og så får de en lengre tur i løpet av dagen. Vår hund går løs, bor på gård, så den trenger ikke tur hver dag om vi har andre ting å gjøre.

Gjest Antarctica
Skrevet

Er det for ei helg hadde jeg bretta opp ermene og hjulpet min mamma med en hund. Hvor er samboer lurer jeg på?

Anonymous poster hash: 461cb...f43

Hvis jeg hadde vært mamma til en datter med en toåring, en hund OG et tre uker gammelt barn hadde jeg bretta opp ermene og hjulpet HENNE.

Herregud - håper jeg aldri blir sånn egoist som enkelte er.

Skrevet

Si nei. Det er hennes problem, ikke ditt.

Anonymous poster hash: c3ee2...14b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...