Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #26 Skrevet 18. november 2015 Kutt ut alt av sukker hva mener dere med det? Hva er det dere ikke spiser da?  Anonymous poster hash: 4365e...a57 Godis, kaker, brus, syltetøy, yoghurt, brunost, brus, juice, begrenset inntak av frukt. Te og kaffe uten sukker osv..  Anonymous poster hash: bd7c6...b47
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #27 Skrevet 18. november 2015  Kutt ut alt av sukker hva mener dere med det? Hva er det dere ikke spiser da?  Anonymous poster hash: 4365e...a57 Godis, kaker, brus, syltetøy, yoghurt, brunost, brus, juice, begrenset inntak av frukt. Te og kaffe uten sukker osv..  Anonymous poster hash: bd7c6...b47 Flere skjulte sukkerbomber. Det som nevnes over her holder jeg meg allerede helt unna, uten at det hjelper...  Anonymous poster hash: 64a93...e97
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #28 Skrevet 18. november 2015   Kutt ut alt av sukker hva mener dere med det? Hva er det dere ikke spiser da?  Anonymous poster hash: 4365e...a57 Godis, kaker, brus, syltetøy, yoghurt, brunost, brus, juice, begrenset inntak av frukt. Te og kaffe uten sukker osv..  Anonymous poster hash: bd7c6...b47 Flere skjulte sukkerbomber. Det som nevnes over her holder jeg meg allerede helt unna, uten at det hjelper...  Anonymous poster hash: 64a93...e97 Tomatsaus på boks, Toro lasagne, nesten alle frokostblandinger, tørket frukt, salte kjeks, mange brød...  Anonymous poster hash: bd7c6...b47
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #29 Skrevet 18. november 2015   Kutt ut alt av sukker hva mener dere med det? Hva er det dere ikke spiser da?  Anonymous poster hash: 4365e...a57 Godis, kaker, brus, syltetøy, yoghurt, brunost, brus, juice, begrenset inntak av frukt. Te og kaffe uten sukker osv..  Anonymous poster hash: bd7c6...b47 Flere skjulte sukkerbomber. Det som nevnes over her holder jeg meg allerede helt unna, uten at det hjelper...  Anonymous poster hash: 64a93...e97 Ja jeg spiser ikke noe av dette jeg heller, men føler liksom ikke jeg har " kuttet ut " sukker ...  Anonymous poster hash: 4365e...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå