Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #26 Skrevet 18. november 2015 Pp er fra 26/11-2/212. Julebordet er 5/12. Hadde dere allikvel turt å drikke litt? Befruktningen må jo isåfall ha skjedd til den tid... Hmm.. Ble så usikker nå. 1-3 glass farlig? Hi Anonymous poster hash: 2efa9...b22 Fosteret deler uansett ikke blodomløp med deg de aller første ukene, så det er overhodet ingen fare. Anonymous poster hash: d83d6...00c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #27 Skrevet 18. november 2015 Veldig enkelt å ta med bilen. Ingen lurer på det Anonymous poster hash: dd4c0...0b0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #28 Skrevet 18. november 2015 Hysteriske kvinnfolk som avstår før de har blitt gravid! Unnskyld, måtte bare. Det er selvsagt trygt å drikke før man blir gravid... Vil du ikke så si du ikke har lyst på alkohol, eller at du ikke drikker. Ikke noe å reagere på det. Anonymous poster hash: bb508...27d
QueeenBeee Skrevet 18. november 2015 #29 Skrevet 18. november 2015 Dro på julebord pg skulle ikke drikke. Fordi jeg blir alltid så innmari bakfull og jeg skulle ha bursdagsfeiring med 20 1. klassinger dagen etter. Alle gikk uansett ut i fra at jeg var gravid. Ble ikke noe bedre da jeg kort tid etter fant ut at jeg faktisk var gravid, men det var ene og alene på grunn av bursdagsfeiringen at jeg ikke drakk. Da viste jeg jo ikke om babyen. (Litt flaks oppi det hele da )
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #30 Skrevet 18. november 2015 Det enkleste er å si sanheten.Anonymous poster hash: 11b33...8fb Sannheten passer vel kanskje ikke alltid å brette ut for alle eller?? I denne situasjonen skjønner jeg godt at man vil kamuflere det. Hun er jo ikke gravid- men en prøver. Føles ikke like greit å si at man prøver å bli gravid som å fortelle at man faktisk er det. Er en forskjell der spør du meg. Anonymous poster hash: 95864...164 Er enig med deg! Gjorde "feilen" å fortelle en gang at jeg ikke ville drikke fordi vi prøve (var i en mindre forsamling en i et julebord) og det lanserte en lang og slitsom debatt som endte med at d var jo så mange som hadde drukket i begynnelsen fordi de ikke visste at de var gravide og alt hadde gått bra for det og jeg som sto på mitt på den andre siden.. Mitt råd: ikke si dere prøver! Så kan folk tenke sitt! Anonymous poster hash: 64f3e...409
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #31 Skrevet 18. november 2015 Drikk alkoholfritt øl fra vanlige ølglass. Dette har jeg gjort, ingen som ser forskjell når jeg kommer fra baren med et glass øl. Anonymous poster hash: de7f1...21c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #32 Skrevet 18. november 2015 Drikk alkoholfritt øl fra vanlige ølglass. Dette har jeg gjort, ingen som ser forskjell når jeg kommer fra baren med et glass øl. Anonymous poster hash: de7f1...21c God ide, men vi skal ta med egen drikke... 😃 Anonymous poster hash: 2efa9...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå