Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Vi ble skilt i sommer, og nå ønsker eks at vi har et barn hver i julen. Vi kommuniserer, men bruddet var stygt og vi er ikke venner så samfeiring er uaktuelt. Jeg synes ungene skal få feire sammen. Har to gutter som er nært knyttet til hverandre. Jeg er også villig til å bytte uke slik at de får jula hos han nå først, men han insisterer på deling. Hva mener dere? Har ikke villet si noe til ungene. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Enig med deg! Anonymous poster hash: 6dd94...d1e
Gjest Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 N E I ! Man splitter ikke barna på en julaften. Case closed. Skrev dere ikke samværsavtale da? Og gjorde dere det, så får han forholde seg til den.
Mandala Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Absolutt ikke deling. Vil han splitte og ødelegge søskenforholdet også?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22
Mamma_til_2 Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Nå er ikke jeg skilt og min sak er ikke lik på en måte, men i julen i fjor så delte jeg og mannen oss mellom hans og min familie, det var ikke suksess for noen, så klart barna var glade for gaver og hadde det gøy men de savnet hverandre mer enn de egentlig savnet den av oss som var borte! Så prøv og snu din eks!
*Nøtta* Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Da setter du hardt mot hardt og sier at enten har han begge ungene eller ingen. Be ham oppføre seg som en voksen. Her er det barnas beste som må i fokus og dere må da ikke finne på å skille dem på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Det går virkelig ikke an. Her er det 6 år mellom mine 2, så de har ikke det tetteste forholdet, men de hadde aldri gått med på å ikke feire jul sammen. Kanskje du skal ringe familievernkontoret, så dere kan få noen møter der. Anonymous poster hash: 90821...acc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Med untak av tilfeller der ungene hater hverandre synes jeg det er helt hinsiges å skulle splitte søsken. Anonymous poster hash: bef1d...8b2
Førstemann Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Det er virkelig by far den dårsligste ideen jeg har lest på lenge!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Har dere spurt barna da? Jeg synes de skal få velge hvor de feirer og hvem de feirer med denne første vanskelige jula. At eksen skal få tilfredsstille egne egoistiske behov er hinsides. Han høres ut som en idiot. Du får få en hastetime på FVK og håpe de kan snakke han til fornuft. Anonymous poster hash: dc138...107
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Men kjære deg, jeg har aldri jekket meg opp. Selvsagt er det min feil at vi ble skilt. Antagelig ville vi blitt det uansett men det burde ikke ha skjedd på den måten. Det er også derfor jeg har sagt at han kan ha begge nå hvis han ønsker. Ja, jeg gjorde noe jeg ikke burde - eller rettere sagt burde jeg gjort ting i en annen rekkefølge, men fra det og til at han lar det gå utover ungene at jeg ikke alltid har beholdt buksene på er dårlig gjort av ham. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Det hadde vært uaktuelt her! Så han mener at ikke bare skal barnet måtte feire uten den andre forelderen, men også uten sitt søsken? Jeg har 4 barn, 1+3, og hadde ikke kommet på tale å f.eks splitte eldstemann fra de yngste på julaften. Da skulle det vært noe helt ekstraordinært som at far til eldste hadde bedt om å ha med barnet på noe heeeelt spesielt.. DA kunne jeg vurdert det. Ikke ellers.. Anonymous poster hash: a2dba...949
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Men kjære deg, jeg har aldri jekket meg opp. Selvsagt er det min feil at vi ble skilt. Antagelig ville vi blitt det uansett men det burde ikke ha skjedd på den måten. Det er også derfor jeg har sagt at han kan ha begge nå hvis han ønsker. Ja, jeg gjorde noe jeg ikke burde - eller rettere sagt burde jeg gjort ting i en annen rekkefølge, men fra det og til at han lar det gå utover ungene at jeg ikke alltid har beholdt buksene på er dårlig gjort av ham. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du skriver "det var masse grining og drama". Så du viser ingen forståelse av at din mann fikk livet sitt lagt i grus av din LANGVARIGE utroskap bak hans rygg. Du skriver utrolig respektløst. Tenk hvis du var på hans plass, hadde du vært blid, smilende og glad da istedet for å gråte og være bitter? "at jeg ikke alltid har beholdt buksene på" er også respektløs måte å omtale ditt ultimate svik på. Du burde legge deg langflat for din eks og unnskylde oppriktig det du gjorde, og ikke forvente at han liker deg fremover. Når det gjelder barna så tror jeg din eks vil være mer villig til å oppsøke familievernkontoret og prate om samvær og høytider hvis du gir ham en oppriktig unnskyldning og ikke bagatelliserer det hele og synes hans følelser er teite. Det er DU som har ødelagt familien, ikke eksen din. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Ro deg ned nå, hi har jekket seg ned så langt det er mulig. Til tross for at hun skal ha barna i juleuken har hun tilbudt seg å bytte slik at far kan ha begge barna på juleaften. Den eneste som må jekke seg ned, og innse at hans følelser ikke skal gå utover barna er far. Hvis far insisterer på dette så kall han inn til familievernkontoret, og han vil få seg en meget ubehagelig overraskelse der. Fy faen for en drittgubbe. Anonymous poster hash: b2947...638
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Men kjære deg, jeg har aldri jekket meg opp. Selvsagt er det min feil at vi ble skilt. Antagelig ville vi blitt det uansett men det burde ikke ha skjedd på den måten. Det er også derfor jeg har sagt at han kan ha begge nå hvis han ønsker. Ja, jeg gjorde noe jeg ikke burde - eller rettere sagt burde jeg gjort ting i en annen rekkefølge, men fra det og til at han lar det gå utover ungene at jeg ikke alltid har beholdt buksene på er dårlig gjort av ham. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du skriver "det var masse grining og drama". Så du viser ingen forståelse av at din mann fikk livet sitt lagt i grus av din LANGVARIGE utroskap bak hans rygg. Du skriver utrolig respektløst. Tenk hvis du var på hans plass, hadde du vært blid, smilende og glad da istedet for å gråte og være bitter? "at jeg ikke alltid har beholdt buksene på" er også respektløs måte å omtale ditt ultimate svik på. Du burde legge deg langflat for din eks og unnskylde oppriktig det du gjorde, og ikke forvente at han liker deg fremover. Når det gjelder barna så tror jeg din eks vil være mer villig til å oppsøke familievernkontoret og prate om samvær og høytider hvis du gir ham en oppriktig unnskyldning og ikke bagatelliserer det hele og synes hans følelser er teite. Det er DU som har ødelagt familien, ikke eksen din. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Og siden du skriver at du har gjort ting i motsatt rekkefølge regner jeg med at du ble sammen med elskeren også? Det er jo selve oppskriften på null samarbeid mellom foreldrene. Du burde vite bedre og ikke bare tenke med fitta. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #19 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Ro deg ned nå, hi har jekket seg ned så langt det er mulig. Til tross for at hun skal ha barna i juleuken har hun tilbudt seg å bytte slik at far kan ha begge barna på juleaften. Den eneste som må jekke seg ned, og innse at hans følelser ikke skal gå utover barna er far. Hvis far insisterer på dette så kall han inn til familievernkontoret, og han vil få seg en meget ubehagelig overraskelse der. Fy faen for en drittgubbe. Anonymous poster hash: b2947...638 Hun har pult på si lenge og ble sammen med elskeren, sier at eksen bare griner og at hun bare "ikke beholdt buksa på alltid". Har mistanke om at hun ha bagatellisert det hele og gnir inn sitt "lykkelige liv" med elskeren hver gang eksen henter og bringer barna. Da hadde jeg også eksplodert og blitt vrang. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #20 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Ro deg ned nå, hi har jekket seg ned så langt det er mulig. Til tross for at hun skal ha barna i juleuken har hun tilbudt seg å bytte slik at far kan ha begge barna på juleaften. Den eneste som må jekke seg ned, og innse at hans følelser ikke skal gå utover barna er far. Hvis far insisterer på dette så kall han inn til familievernkontoret, og han vil få seg en meget ubehagelig overraskelse der. Fy faen for en drittgubbe. Anonymous poster hash: b2947...638 Hun har pult på si lenge og ble sammen med elskeren, sier at eksen bare griner og at hun bare "ikke beholdt buksa på alltid". Har mistanke om at hun ha bagatellisert det hele og gnir inn sitt "lykkelige liv" med elskeren hver gang eksen henter og bringer barna. Da hadde jeg også eksplodert og blitt vrang. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Hun har jo forlatt familien for et knull. Og han er drittsekk? Virkelig? Hvor ble det av at man skal prioritere barna foran nye kjærester, være trofast og redelig? Anonymous poster hash: 59bc6...fd4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #21 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Ro deg ned nå, hi har jekket seg ned så langt det er mulig. Til tross for at hun skal ha barna i juleuken har hun tilbudt seg å bytte slik at far kan ha begge barna på juleaften. Den eneste som må jekke seg ned, og innse at hans følelser ikke skal gå utover barna er far. Hvis far insisterer på dette så kall han inn til familievernkontoret, og han vil få seg en meget ubehagelig overraskelse der. Fy faen for en drittgubbe. Anonymous poster hash: b2947...638 Hun har pult på si lenge og ble sammen med elskeren, sier at eksen bare griner og at hun bare "ikke beholdt buksa på alltid". Har mistanke om at hun ha bagatellisert det hele og gnir inn sitt "lykkelige liv" med elskeren hver gang eksen henter og bringer barna. Da hadde jeg også eksplodert og blitt vrang. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Hun har jo forlatt familien for et knull. Og han er drittsekk? Virkelig? Hvor ble det av at man skal prioritere barna foran nye kjærester, være trofast og redelig? Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Jøss. Er du personlig involvert i dette? Anonymous poster hash: 6dd94...d1e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #22 Skrevet 17. november 2015 Har dere spurt barna da? Jeg synes de skal få velge hvor de feirer og hvem de feirer med denne første vanskelige jula. At eksen skal få tilfredsstille egne egoistiske behov er hinsides. Han høres ut som en idiot. Du får få en hastetime på FVK og håpe de kan snakke han til fornuft. Anonymous poster hash: dc138...107 Eehh.... Du tror det er enkelt for barn å skulle VELGE melom sine foreldre, spesielt på en julaften??? Barn, er som kjent, VELDIG lojal mot foreldrene. SÅ å sette de i enda en kjip ssituasjn er ikke rett. Å på et ev familievernkontor får du høre akkurat det samme. Det er vi foreldre som skal ta slike valg for ungene, netopp pga av at det blir å spille på samvittiheten å lojaliteten til barna. IKKE BRA!!!! HI: Forhold deg til samværskontrakten dere BEGGE har skrevet under på. Anonymous poster hash: 334ed...058
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #23 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Hvis du har vært utro og det er skyld i bruddet, så bør han få den første julaften med barna. Anonymous poster hash: b377c...efb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #24 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Du er jo også en respektløs bitch av dimensjoner. "Mye grining, drama og bitterhet" når du har pult rundt i lang tid. Hva forventet du? At han skulle omfavne både deg og elskeren din? Nei, man splitter ikke barna, men du må jekke deg ned kraftig. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Ro deg ned nå, hi har jekket seg ned så langt det er mulig. Til tross for at hun skal ha barna i juleuken har hun tilbudt seg å bytte slik at far kan ha begge barna på juleaften. Den eneste som må jekke seg ned, og innse at hans følelser ikke skal gå utover barna er far. Hvis far insisterer på dette så kall han inn til familievernkontoret, og han vil få seg en meget ubehagelig overraskelse der. Fy faen for en drittgubbe. Anonymous poster hash: b2947...638 Hun har pult på si lenge og ble sammen med elskeren, sier at eksen bare griner og at hun bare "ikke beholdt buksa på alltid". Har mistanke om at hun ha bagatellisert det hele og gnir inn sitt "lykkelige liv" med elskeren hver gang eksen henter og bringer barna. Da hadde jeg også eksplodert og blitt vrang. Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Hun har jo forlatt familien for et knull. Og han er drittsekk? Virkelig? Hvor ble det av at man skal prioritere barna foran nye kjærester, være trofast og redelig? Anonymous poster hash: 59bc6...fd4 Ja i denne situasjonen her er han drittsekken. Hi har lagt til rette slik at barna kan være hos far til tross for det ifølge samværsplanen er mor som skal ha de. Han nekter å godta den åpenbart beste løsningen for han og barna, men for å lage dritt for hi så setter han sine egne behov foran barna sitt behov. Det hi har gjort er langtfra bra og hennes adferd er også sterkt klanderverdig, men det er ikke utroskapet som er temaet her. Temaet er at far ønsker å straffe hi og med det straffer barna, og med den holdningen ligger han ann til å bli kåret som årets drittsekk. Anonymous poster hash: b2947...638
Anonym bruker Skrevet 17. november 2015 #25 Skrevet 17. november 2015 Vi har samværsavtale og juleuken skal de etter planen være hos meg. Han er bitter etter bruddet som kom som en følge av at jeg var utro over lengre tid. Det har vært mye grining, drama og bitterhet. Han glemmer ungene i sitt forsøk på å trosse meg. Anonymous poster hash: 8c4b4...d22 Hvis du har vært utro og det er skyld i bruddet, så bør han få den første julaften med barna. Anonymous poster hash: b377c...efb Og det har hi sagt ja til, men far nekter den løsningen og mener at barna skal deles på julaften...premieidiot! Anonymous poster hash: b2947...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå