Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #26 Skrevet 16. november 2015 Som jeg nevnte i en annen tråd for en stund siden så har jeg en venn som snart er ferdig med utdannelsen å da er han utdannet politi. Kan ikke skjønne at det er mulig at han kan få en sånn jobb når han skriver så dårlig at jeg ofte ikke skjønner hva han faktisk mener en gang. En politirapport er jo ganske viktig at er utfyllende og korrekt,å ikke minst at den som skal ha rapporten skjønner hva som står der. Bortsett fra det så tror jeg dette er en jobb som absolutt passer for han,derfor så synd at det skriftelige kanskje ødelegger for han.Anonymous poster hash: 5ef6b...e72 Du kan jo begynne med å lære deg å skrive selv...Anonymous poster hash: 126f8...20e Å du kan lære deg å holde kjeft! Anonymous poster hash: 5ef6b...e72 Du skriver jo veldig dårlig selv da. Du må tåle at dette påpekes når emnet er skrivefeil, OG du i tillegg forteller om en kompis som skriver dårlig. Kan ikke si du fremstår som skikket til å vurdere andres skriveferdigheter. Anonymous poster hash: 63719...8ac
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #27 Skrevet 16. november 2015 Som jeg nevnte i en annen tråd for en stund siden så har jeg en venn som snart er ferdig med utdannelsen å da er han utdannet politi. Kan ikke skjønne at det er mulig at han kan få en sånn jobb når han skriver så dårlig at jeg ofte ikke skjønner hva han faktisk mener en gang. En politirapport er jo ganske viktig at er utfyllende og korrekt,å ikke minst at den som skal ha rapporten skjønner hva som står der. Bortsett fra det så tror jeg dette er en jobb som absolutt passer for han,derfor så synd at det skriftelige kanskje ødelegger for han.Anonymous poster hash: 5ef6b...e72 Du kan jo begynne med å lære deg å skrive selv...Anonymous poster hash: 126f8...20e Å du kan lære deg å holde kjeft!Anonymous poster hash: 5ef6b...e72 OG du kan lære deg å holde kjeft. Anonymous poster hash: faa05...b01
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #28 Skrevet 16. november 2015 Som jeg nevnte i en annen tråd for en stund siden så har jeg en venn som snart er ferdig med utdannelsen å da er han utdannet politi. Kan ikke skjønne at det er mulig at han kan få en sånn jobb når han skriver så dårlig at jeg ofte ikke skjønner hva han faktisk mener en gang. En politirapport er jo ganske viktig at er utfyllende og korrekt,å ikke minst at den som skal ha rapporten skjønner hva som står der. Bortsett fra det så tror jeg dette er en jobb som absolutt passer for han,derfor så synd at det skriftelige kanskje ødelegger for han.Anonymous poster hash: 5ef6b...e72 Du kan jo begynne med å lære deg å skrive selv...Anonymous poster hash: 126f8...20e Å du kan lære deg å holde kjeft! Anonymous poster hash: 5ef6b...e72 Tåler du ikke at noen påpeker DINE skrivefeil i et innlegg der du skriver om ANDRES skrivefeil? 😂 Anonymous poster hash: 126f8...20e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #29 Skrevet 16. november 2015 I rapporter på jobb. Vært = vert. Bæsjet = berset... Dysleksi? Bør vel mer synes synd på vedkommende kontra irritere meg litt?! Anonymous poster hash: 84250...d4e Stavefeil er irriterende. Dersom vedkommende har dysleksi er slike stavefeil helt forståelig, hvis ikke er det rett og slett for dårlige stavekunnskaper til å kunne levere skriftlige rapporter. Uansett hva årsaken er finnes det retteprogrammer, og de bør brukes. Selv ikke dyslektikere behøver å ha slike feil dersom de bruker et egnet retteprogram. Anonymous poster hash: 7008f...439
sug lut Skrevet 16. november 2015 #30 Skrevet 16. november 2015 Folk som ikke kan skrive bør ikke ansettes i jobber som krever et godt skriftspråk. De får finne seg noe annet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå