Gå til innhold

Hva synes dere om denne? Årets julekjole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin!!!

Anonymous poster hash: 5e0b8...ad4

Skrevet

Litt traust etter min smak. Men for all del, pen og ren :) anonym kanskje

Anonymous poster hash: 9ebed...5d6

Skrevet

MK er Harry Harry Harry!

Anonymous poster hash: 8d682...53b

Skrevet

Kjempefin!!! Litt dyr.

Anonymous poster hash: 7ce77...e57

Skrevet

MK er Harry Harry Harry!

Haha!!!

Anonymous poster hash: 8629a...612

Skrevet

Kjempefin! :)

Anonymous poster hash: 51f58...5ca

Skrevet

Veldig fin kjole. Litt usikker på den spenna, dog.

Synes kanskje det var mer en hverdagskjole enn fest

Skrevet

Helt ok, men litt tilkneppet og tantete. 

Skrevet

MK er Harry Harry Harry!

Javel? Begrunn!
Skrevet

Spennen ødela kjolen. Synes dessuten det er en hverdagskjole.

Skrevet

Fin, men dyr.

Anonymous poster hash: 6ae26...506

Skrevet

Er det en jerseykjole? Hindides pris i såfall..

Anonymous poster hash: 40931...0dc

Skrevet

Kjedelig!

Anonymous poster hash: a0fa2...6ac

Skrevet

Fin til hverdags, ikke som årets julekjole. Likte ikke spennen, så litt billig ut. Kunne til nød brukt den på jobb.

Anonymous poster hash: 9af54...62b

Skrevet

Ikke noe spesielt med den synes jeg. Mer hverdagsskjole enn julebord..

Skrevet

MK er Harry Harry Harry!

Javel? Begrunn!

Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse...

Anonymous poster hash: b13ff...ccb

Skrevet

Helt ok, men litt kjedelig. Ville aldri brukt så mye penger på en sånn kjole.

Anonymous poster hash: 1c1d0...b19

Skrevet (endret)

MK er Harry Harry Harry! Anonymous poster hash: 8d682...53b

Javel? Begrunn!
Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse...Anonymous poster hash: b13ff...ccb
Ville ikke tatt i en MK-veske med ildtang, men har en MK-kjole fra før. Liker den veldig godt.

Likte fargen på denne.

Denne er nok litt for enkel til julebord.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Kikket på en MK-side og der kostet veskene 3-500 kr. Ikke mye snobberi over det!? Samme priser som på H&M..

Anonymous poster hash: 7ce77...e57

Skrevet

Enig i det siste. Har noen MK klær fra noen år tilbake, men kjøper ikke noe av de nye kolleksjonene. Synes det har blitt merket for de som veldig gjerne vil signalisere en "eksklusiv" garderobe, men som feiler når de ikke skjønner det har blitt mainstream.

Anonymous poster hash: 9af54...62b

Skrevet

MK er Harry Harry Harry! Anonymous poster hash: 8d682...53b

Javel? Begrunn!
Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse...Anonymous poster hash: b13ff...ccb
Ville ikke tatt i en MK-veske med ildtang, men har en MK-kjole fra før. Liker den veldig godt.

Likte fargen på denne.

Den ernok litt forn enkel til julebord.

Og da spør jeg deg, Nurkemor - hvorfor ville du ikke tatt i en MK veske med ildtang? Mens kjole er ok?!

Anonymous poster hash: da5e6...7eb

Skrevet

Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse...

Seriøst? "Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene."

Jeg kjøper klær eller andre ting fordi jeg liker dem, ikke om det er riktig merke eller ikke. Hva andre måtte tro og mene om mine hensikter bryr jeg meg ikke om :)

Hi, snittet var fint og klassisk. Jeg likte kjolen :) Og de som sier at det ser ut til en hverdagskjole - ikke bry deg om dem ;)

Anonymous poster hash: 41138...ec3

Skrevet

Seriøst? "Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene."

Jeg kjøper klær eller andre ting fordi jeg liker dem, ikke om det er riktig merke eller ikke. Hva andre måtte tro og mene om mine hensikter bryr jeg meg ikke om :)

Hi, snittet var fint og klassisk. Jeg likte kjolen :) Og de som sier at det ser ut til en hverdagskjole - ikke bry deg om dem ;)

Skrev DU, men mente MAN. Altså, for all del - litt satt på spissen;-) Sikter først og fremst til veskene men i og for seg til merkeklær generelt der symbolet/merket tydelig vises - selvfølgelig vil man symbolisere noe når man kjøper slike plagg..

Og forresten, HI - kjolen var fin, den - enkel og elegant, men ingen wow-faktor. Men jo, pen kjole for den rette figuren og høyden (dropp den hvis du er lav...).

Skrevet

Skrev DU, men mente MAN. Altså, for all del - litt satt på spissen;-) Sikter først og fremst til veskene men i og for seg til merkeklær generelt der symbolet/merket tydelig vises - selvfølgelig vil man symbolisere noe når man kjøper slike plagg..

Og forresten, HI - kjolen var fin, den - enkel og elegant, men ingen wow-faktor. Men jo, pen kjole for den rette figuren og høyden (dropp den hvis du er lav...).

SIGNALISERE ikke symbolisere😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...