MammantilNurket Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 For enkel til julebord? Fin? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/michael-michael-kors-2465/ls-drape-dress-124087-723/?gclid=Cj0KEQiA96CyBRDk5qOtp5vz8LkBEiQA6wx8MI91HQwh5incYu7W_y5-B2sGM36iTNIMcCEhzqB6nOQaAt3e8P8HAQ&gclsrc=aw.ds
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Fin!!! Anonymous poster hash: 5e0b8...ad4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Litt traust etter min smak. Men for all del, pen og ren anonym kanskje Anonymous poster hash: 9ebed...5d6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 MK er Harry Harry Harry! Anonymous poster hash: 8d682...53b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Kjempefin!!! Litt dyr. Anonymous poster hash: 7ce77...e57
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 MK er Harry Harry Harry! Anonymous poster hash: 8d682...53b Haha!!! Anonymous poster hash: 8629a...612
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Kjempefin! Anonymous poster hash: 51f58...5ca
Gjest Muji81 Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Veldig fin kjole. Litt usikker på den spenna, dog. Synes kanskje det var mer en hverdagskjole enn fest
Serepta Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Helt ok, men litt tilkneppet og tantete.
MammantilNurket Skrevet 15. november 2015 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2015 MK er Harry Harry Harry! Anonymous poster hash: 8d682...53b Javel? Begrunn!
beef sister Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 Spennen ødela kjolen. Synes dessuten det er en hverdagskjole.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Fin, men dyr. Anonymous poster hash: 6ae26...506
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Er det en jerseykjole? Hindides pris i såfall.. Anonymous poster hash: 40931...0dc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Kjedelig! Anonymous poster hash: a0fa2...6ac
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Fin til hverdags, ikke som årets julekjole. Likte ikke spennen, så litt billig ut. Kunne til nød brukt den på jobb. Anonymous poster hash: 9af54...62b
pifi med tre nurk Skrevet 15. november 2015 #16 Skrevet 15. november 2015 Ikke noe spesielt med den synes jeg. Mer hverdagsskjole enn julebord..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 MK er Harry Harry Harry! Anonymous poster hash: 8d682...53b Javel? Begrunn! Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse... Anonymous poster hash: b13ff...ccb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #18 Skrevet 15. november 2015 Helt ok, men litt kjedelig. Ville aldri brukt så mye penger på en sånn kjole. Anonymous poster hash: 1c1d0...b19
MammantilNurket Skrevet 15. november 2015 Forfatter #19 Skrevet 15. november 2015 (endret) MK er Harry Harry Harry! Anonymous poster hash: 8d682...53b Javel? Begrunn!Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse...Anonymous poster hash: b13ff...ccb Ville ikke tatt i en MK-veske med ildtang, men har en MK-kjole fra før. Liker den veldig godt.Likte fargen på denne. Denne er nok litt for enkel til julebord. Endret 15. november 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 Kikket på en MK-side og der kostet veskene 3-500 kr. Ikke mye snobberi over det!? Samme priser som på H&M.. Anonymous poster hash: 7ce77...e57
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #21 Skrevet 15. november 2015 Enig i det siste. Har noen MK klær fra noen år tilbake, men kjøper ikke noe av de nye kolleksjonene. Synes det har blitt merket for de som veldig gjerne vil signalisere en "eksklusiv" garderobe, men som feiler når de ikke skjønner det har blitt mainstream. Anonymous poster hash: 9af54...62b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #22 Skrevet 15. november 2015 MK er Harry Harry Harry! Anonymous poster hash: 8d682...53b Javel? Begrunn!Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse...Anonymous poster hash: b13ff...ccb Ville ikke tatt i en MK-veske med ildtang, men har en MK-kjole fra før. Liker den veldig godt.Likte fargen på denne. Den ernok litt forn enkel til julebord. Og da spør jeg deg, Nurkemor - hvorfor ville du ikke tatt i en MK veske med ildtang? Mens kjole er ok?! Anonymous poster hash: da5e6...7eb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #23 Skrevet 15. november 2015 Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse... Anonymous poster hash: b13ff...ccb Seriøst? "Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene." Jeg kjøper klær eller andre ting fordi jeg liker dem, ikke om det er riktig merke eller ikke. Hva andre måtte tro og mene om mine hensikter bryr jeg meg ikke om Hi, snittet var fint og klassisk. Jeg likte kjolen Og de som sier at det ser ut til en hverdagskjole - ikke bry deg om dem Anonymous poster hash: 41138...ec3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #24 Skrevet 15. november 2015 Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse... Anonymous poster hash: b13ff...ccb Seriøst? "Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene." Jeg kjøper klær eller andre ting fordi jeg liker dem, ikke om det er riktig merke eller ikke. Hva andre måtte tro og mene om mine hensikter bryr jeg meg ikke om Hi, snittet var fint og klassisk. Jeg likte kjolen Og de som sier at det ser ut til en hverdagskjole - ikke bry deg om dem Anonymous poster hash: 41138...ec3 Skrev DU, men mente MAN. Altså, for all del - litt satt på spissen;-) Sikter først og fremst til veskene men i og for seg til merkeklær generelt der symbolet/merket tydelig vises - selvfølgelig vil man symbolisere noe når man kjøper slike plagg.. Og forresten, HI - kjolen var fin, den - enkel og elegant, men ingen wow-faktor. Men jo, pen kjole for den rette figuren og høyden (dropp den hvis du er lav...). Anonymous poster hash: b13ff...ccb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #25 Skrevet 15. november 2015 Ikke hun over men tipper at hun mener at MK signaliserer litt sånn "liksom-snobbete"/"wannabe-snobbete". Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene. Og mest av alt - finnes ikke noe personlig/originalt ved det ettersom MK har blitt "allemannseie". I Oslo er vel hver 3. veske en MK-veske, og kombinasjonene av vesken + stilen forøvrig er, vel, litt ymse... Anonymous poster hash: b13ff...ccb Seriøst? "Du vil tydelig signalisere at du er for god for Cubus, men samtidig har du ikke råd til de virkelig dyre merkene." Jeg kjøper klær eller andre ting fordi jeg liker dem, ikke om det er riktig merke eller ikke. Hva andre måtte tro og mene om mine hensikter bryr jeg meg ikke om Hi, snittet var fint og klassisk. Jeg likte kjolen Og de som sier at det ser ut til en hverdagskjole - ikke bry deg om dem Anonymous poster hash: 41138...ec3 Skrev DU, men mente MAN. Altså, for all del - litt satt på spissen;-) Sikter først og fremst til veskene men i og for seg til merkeklær generelt der symbolet/merket tydelig vises - selvfølgelig vil man symbolisere noe når man kjøper slike plagg.. Og forresten, HI - kjolen var fin, den - enkel og elegant, men ingen wow-faktor. Men jo, pen kjole for den rette figuren og høyden (dropp den hvis du er lav...). Anonymous poster hash: b13ff...ccb SIGNALISERE ikke symbolisere😳 Anonymous poster hash: b13ff...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå