Gå til innhold

Dere som har folk som bor over dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde nok også kunnet irritere meg over slikt bråk ovenpå...men holdt meg for god til å klage på det. Dette er jo normale lyder fra en barnefamilie og på dagtid. Hadde blitt mer bekymret dersom det var dønn stille, små barn må da få lov å utfolde seg i eget hjem. Er jo egentlig koselig å høre løpende små føtter, da har barnet det bra. Skal ikke se bort fra at det kan være ting du gjør som iriterer dem og. Dette mener jeg du bare må leve med og evt ergre deg i stillhet dersom du skal bo der du bor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lei av barn! Og jeg er lei av å høre barneføtter. De blir stille når jeg banker, så det er tydelig at de kan å ta seg sammen.

Barn kan bråke, men inne bør det være stille.

Hilsen hun som våknet kl ti på syv av at barna løp over stuegulvet!

Anonymous poster hash: 6a187...370

Skrevet

De har bodd her i 7 år, og jeg i 3.

De sier at "du visste at her var to små barn og enda ett på vei, så om du ikke tåler bråk så burde du kanskje ha vurdert ett annet hus. Her bor vi, og her lever vi. Du får finne deg i det eller flytte."

Jeg syns det er passe frekt! Ingen skal fortelle meg hva jeg skal finne meg i!

Hi

Men det er jo sant!!?! Enten må du finne deg i det eller så må du flytte...

Det er vel ikke frekt. Unger lager lyd, sånn er det.

Anonymous poster hash: ad774...6ff

Skrevet

Jeg er lei av barn! Og jeg er lei av å høre barneføtter. De blir stille når jeg banker, så det er tydelig at de kan å ta seg sammen.

Du er frekk i mine øyne. Banker i taket og krever musestille barn inne. At du vekkes 6.50 på en hverdag er da ikke spesielt sent. Her er vi i gang kl. 6. Du får bruke øreplugger om det er så problematisk eller så får trollet skaffe seg en ny hule.

Skrevet

Tror det beste for deg selv, er å se etter et annet sted å bo. Eller skaffe deg øreplugger til å bruke på natta. Kan også prøve å etterisolere taket ditt.

Kan ikke forlange eller forvente at barn er stille inne. Her i huset lekes det, og noen ganger går leken litt over styr. Om morgenen er det fort gjort å løpe litt, da har barna ofte vært våken en liten stund før de får lov å stå opp. 

De har jo også rett i at du visste de hadde små barn da du kjøpte, da må man jo også skjønne at det vil bli en del støy. At du ikke visste at det var SÅ lytt der, er i grunn ikke naboens feil. Du kunne ha spurt selger eller megler om akkurat det.

Anonymous poster hash: ca0c4...29a

Skrevet

Du må være i slekt med vår tidligere nabo.

Hun freste av sinne og skjellte ut mannen fordi guttungen bråka når han løpte over gulvet...

De flytta på landet, ønsker seg visstnok tilbake hit nå.

De som bor under oss nå er strålende fornøyd med lyder fra oss 😀😀😀

Og vi herjer ikke. Det er vanlige herbordetnoenlyder 😀😀

Flytt ut og slutt å plage ungene

Anonymous poster hash: 5c9b1...be8

Skrevet

Er det ikke bedre om dem etterisolerer gulvet, eller bytter gulvbelegg? De har parkett, og den høres "hul" ut. Kan jeg kreve at de gjør dette?

Hvordan skal jeg isolere taket? Det har jeg heller ikke råd til 🙁

Hi

Skrevet

Er det ikke bedre om dem etterisolerer gulvet, eller bytter gulvbelegg? De har parkett, og den høres "hul" ut. Kan jeg kreve at de gjør dette?

Hvordan skal jeg isolere taket? Det har jeg heller ikke råd til 🙁

Hi

Haha... Nei, det kan du ikke kreve. Det er ikke deres problem at du ikke har penger. Det er dessverre helt og holdent ditt problem sunshine:)

Skrevet

Kjenner jeg er glad du ikke er min nabo!!!

Skrevet

Anonym bruker, on 15 Nov 2015 - 20:41, said:

Det var nå klokka sju. Hadde visst besøk og greier. Jeg smalt med dørene for å vise at jeg hørte dem godt, men det ga seg ikke. Jeg får hodepine og blir syk av bråk, og deg er veldig lytt her. Jeg visste ikke at det var så lytt da jeg kjøpte her!

Jeg prøvde å gå opp en gang da det var ille, men fikk til svar at de visstnok var så stille til vanlig og at jeg visste at her var barn da jeg kjøpte.

Når det er sagt så er det stille fra rundt halv ni, men det må da være noe jeg kan gjøre? Jeg må da ha noen rettigheter??

Tepper kunne de visst ikke ha fordi barnet har astma og allergi, men katt kan de ha. Forstå det den som kan...

Hi

Du har plassert deg på feil plass. Hvis du blir syk av å høre at andre bor i samme blokk som deg, så må du heller finne deg en annen plass å bo. Anonymous poster hash: 45fdb...fff
Skrevet

Det finnes øreklokker som "lager" stillhet. Man hører nesten ingenting. Holdt selv på å gå av skaftet da nabo vegg i vegg hadde skrikekur på babyen sin hele sommerferien med vindu åpent ved siden av mitt soveromsvindu. Kan jo ikke klage på en baby som skriker heller, men holdt på å tørne! Så skjønner deg godt, men eneste løsning er å leve med det, kjøpe øreklokker eller flytte.

Anonymous poster hash: 2e159...1b5
Skrevet

Hvordan skal jeg isolere taket? Det har jeg heller ikke råd til

Hi

Du troller jo bare. Det er vel ingen med vettet i behold som tenker å si at naboen må isolere gulvet fordi du selv ikke har råd til å isolere taket. Selvfølgelig kan du ikke kreve det

Anonymous poster hash: 571b1...7b5

Skrevet

Ut i skogen med deg.

Anonymous poster hash: b4684...04a
Skrevet

Typisk småbarnsmødre.. "Vi har små barn så vi må prioriteres, komme først i køen, skifte bleie ute i kafeen, bråke og sjenere folk i tide og utide".

Ikke bry deg om kommentarene. Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt beskjed. Hver gang. Jeg hadde fysisk gått opp eller sendt en sms. Bare bank på og si "hei. jeg vet ikke om dere tenker over det, men kl er 0630 på en søndag". Ikke si noe mer. Ikke klag eller hiss deg opp. Bare la de få vite at du er våken hver bidige gang det skjer slik at de er bevisste på at de er til bry for naboene siden. 

Anonymous poster hash: 8934d...4df
Skrevet

Småbarnsmødre burde jo kunne kjøre på med superlim og knebel, slik at det blir stille nok.

Det er ikke alle som passer til å bo tett på andre. Holder en knapp på at du er kroneksempelet på slike mennesker.. Gjør degselv, og andre en tjeneste, og flytt.

Anonymous poster hash: b4684...04a
Skrevet

Hvordan skal jeg isolere taket? Det har jeg heller ikke råd til

Hi

Du troller jo bare. Det er vel ingen med vettet i behold som tenker å si at naboen må isolere gulvet fordi du selv ikke har råd til å isolere taket. Selvfølgelig kan du ikke kreve det

Anonymous poster hash: 571b1...7b5

Samme tenker jeg nå.

Ingen er så dum.

HI, du har dratt det langt nok nå.

Anonymous poster hash: b0d7a...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...