Hjertefru Skrevet 15. november 2015 #26 Skrevet 15. november 2015 det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naiveDu er igang i dag også?sier bare sannheten jeg !Det du sier her inne er rasistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere. Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig. Hva var rasistisk med innlegget til BW? Hun sier jo bare at hun tror det kommer et terrorangrep i Norge også, et synspunkt som deles av mange. Enig i at BW kommer med en del halgrumsete utsagn, og ikke er hun spesielt flink til å ordlegge seg heller, men akkurat den kommentaren hun kom med nå var vel ikke akkurat noe å gå i angrepsmodus for...Vi kan jo bare håpe at Norge ikke vil oppleve noe ala 13.11 i fremtiden, men vi har jo allerede hatt terror her... Det er fullstendig umulig å meningsløst å forberede seg på et terrorangrep. Det beste er vel å "keep calm and carry on" som de sier britene. Terroristene ønsker jo å oppnå det motsatte.
Modesty Blaise. Skrevet 15. november 2015 #27 Skrevet 15. november 2015 det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naiveDu er igang i dag også?sier bare sannheten jeg !Det du sier her inne er rasistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere. Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig. Hva var rasistisk med innlegget til BW? Hun sier jo bare at hun tror det kommer et terrorangrep i Norge også, et synspunkt som deles av mange. Enig i at BW kommer med en del halgrumsete utsagn, og ikke er hun spesielt flink til å ordlegge seg heller, men akkurat den kommentaren hun kom med nå var vel ikke akkurat noe å gå i angrepsmodus for...Vi kan jo bare håpe at Norge ikke vil oppleve noe ala 13.11 i fremtiden, men vi har jo allerede hatt terror her... Det er fullstendig umulig å meningsløst å forberede seg på et terrorangrep. Det beste er vel å "keep calm and carry on" som de sier britene. Terroristene ønsker jo å oppnå det motsatte. Ok, godt poeng. Dette er vel ikke det værste svaret hun har hatt. Jeg er bare så ufattelig lei av all den mørkebrune gørra hun har trykt ut av seg her inne, at jeg sikkert la mer enn nødvendig i svaret mitt. Men på generell basis mener jeg det jeg skrev 😊
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #28 Skrevet 15. november 2015 det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naiveDu er igang i dag også?sier bare sannheten jeg !Det du sier her inne er radistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere. Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig. sannheten er tydeligvis for sterkt for deg! jeg mener det jeg har lyst til og samme med deg! FERDIGTakk for at du selv beviser poenget mitt. Du klarer jo ikke å komme med et fornuftig og saklig argument. Det viser jo bare igjen hvor enkel du er.Slik jeg ser det er det du som konner med skjellsord, ikke blair. Hun har lov å skrive hva hun vil. Det samme har du. Å kalle andre enkel og stakkarslig bør du holde deg for god for. Anonymous poster hash: a1108...765
Modesty Blaise. Skrevet 15. november 2015 #29 Skrevet 15. november 2015 det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naiveDu er igang i dag også?sier bare sannheten jeg !Det du sier her inne er radistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere. Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig. sannheten er tydeligvis for sterkt for deg! jeg mener det jeg har lyst til og samme med deg! FERDIGTakk for at du selv beviser poenget mitt. Du klarer jo ikke å komme med et fornuftig og saklig argument. Det viser jo bare igjen hvor enkel du er.Slik jeg ser det er det du som konner med skjellsord, ikke blair. Hun har lov å skrive hva hun vil. Det samme har du. Å kalle andre enkel og stakkarslig bør du holde deg for god for. Anonymous poster hash: a1108...765 Nå var vurderingen min av henne basert på mer enn denne ene tråden. Og for meg er rasister fryktelig enkle og stakkarslige. Jeg er bare for høflig til å bruke ordet idiot... Og nei, jeg bør ikke holde meg for god til å si det. Når det kommer til mennesker med slike holdninger og synspunkter så er det akkurat passe.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #30 Skrevet 15. november 2015 Jeg tror kiwi butikken nede i gaten (bor i Alta)er det opplaget målet så jeg har sluttet å handle der.. Jeg har heldigvis handlet inn masse bananer nå, men kan de fryses? Vet jo ikke om kiwi blir sprengt idag eller om en måned, litt kjipt å kaste 167kg med bananer.. Anonymous poster hash: 13feb...e14 Du må være ett troll, du har jo gått fullstendig bananas. Anonymous poster hash: dfaa4...dff
Birben Skrevet 15. november 2015 #31 Skrevet 15. november 2015 Selvfølgelig er ikke Norge fritatt for terror. Hvis Frankrike ber NATO om støtte til bakkeangrep i Syria, er vi ganske fucked up her i Norge. Håper ikke det skjer.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #32 Skrevet 15. november 2015 det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naiveDu er igang i dag også?sier bare sannheten jeg !Det du sier her inne er radistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere. Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig. sannheten er tydeligvis for sterkt for deg! jeg mener det jeg har lyst til og samme med deg! FERDIGTakk for at du selv beviser poenget mitt. Du klarer jo ikke å komme med et fornuftig og saklig argument. Det viser jo bare igjen hvor enkel du er.Slik jeg ser det er det du som konner med skjellsord, ikke blair. Hun har lov å skrive hva hun vil. Det samme har du. Å kalle andre enkel og stakkarslig bør du holde deg for god for. Anonymous poster hash: a1108...765 Nå var vurderingen min av henne basert på mer enn denne ene tråden. Og for meg er rasister fryktelig enkle og stakkarslige. Jeg er bare for høflig til å bruke ordet idiot... Og nei, jeg bør ikke holde meg for god til å si det. Når det kommer til mennesker med slike holdninger og synspunkter så er det akkurat passe. Om det er noen som er enkle så er det vel mennesker som ikke har annet å fare med enn personangrep mot de som mener noe annet enn seg selv. Anonymous poster hash: 56529...258
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #33 Skrevet 15. november 2015 Dette gidder jeg ikke tenke på engang. Jeg blir ødelagt nok av å tenke på at det skjer så nærme som det har gjort nå. Da jeg leste om Paris natten det skjedde lå jeg paranoid for at noen plutselig skal storme huset vårt, holde oss som gissel og gjøre noe med samboer og sønn. Jeg blir ØDELAGT. Anonymous poster hash: 396f5...d18
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #34 Skrevet 16. november 2015 det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naiveDu er igang i dag også?sier bare sannheten jeg !Det du sier her inne er radistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere. Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig. sannheten er tydeligvis for sterkt for deg! jeg mener det jeg har lyst til og samme med deg! FERDIGTakk for at du selv beviser poenget mitt. Du klarer jo ikke å komme med et fornuftig og saklig argument. Det viser jo bare igjen hvor enkel du er. Kanskje du skal komme med noen (gode) argumenter for hvorfor det garantert ikke er IS sympatisører blant flyktningene da? Anonymous poster hash: 13bd5...a55
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #35 Skrevet 16. november 2015 Når terroristene slår til i Norge, hvor tror dere de blir å slå til da? Bekymret... ❤PrayForParis❤ Anonymous poster hash: fc03d...4a3 Er du kristen? Anonymous poster hash: df87a...c81
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #36 Skrevet 16. november 2015 Operaen sikkert. Anonymous poster hash: df87a...c81
Modesty Blaise. Skrevet 16. november 2015 #37 Skrevet 16. november 2015 det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naiveDu er igang i dag også?sier bare sannheten jeg !Det du sier her inne er radistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere. Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig. sannheten er tydeligvis for sterkt for deg! jeg mener det jeg har lyst til og samme med deg! FERDIGTakk for at du selv beviser poenget mitt. Du klarer jo ikke å komme med et fornuftig og saklig argument. Det viser jo bare igjen hvor enkel du er.Kanskje du skal komme med noen (gode) argumenter for hvorfor det garantert ikke er IS sympatisører blant flyktningene da? Anonymous poster hash: 13bd5...a55 Men jeg har da aldri sagt det? Selvfølgelig vil det være noen, men vi oversvømmes da ikke av de? Og at det kommer noen betyr vel ikke at det er garantert at dette skjer i Norge? Jeg har bare bedt om dokumentasjon på at det garantert kommer til å skje. Og saklige argumenter for hvorfor jeg er naiv.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #38 Skrevet 16. november 2015 det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naiveDu er igang i dag også? sier bare sannheten jeg ! Sannheten BW?Da vet du noe bare få andre vet, og du burde enten ta en Tlf til politiet, eller evt fengsles siden du har "inside information". Jeg har ingen problem med å forstå redselen til mange, verden er et farlig sted nå, mer enn før, men vi kan ikke la dette prege hverdagen. Mest av alt er vi alle omringet av gode mennesker... Anonymous poster hash: 38d63...376
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #39 Skrevet 16. november 2015 Vi produserer jo terrorister selv, så det kan skje hvor som helst, når som helst, av "Hvem som helst".. Med "hvem som helst" så vil det si at hva som helst av politisk eller religiøs synspunkt kan ligge bak. Så man på terroraksjoner i Europa de siste år så er den i Norge en av de som har tatt flest liv pr terrorist som deltok i aksjon og planlegging. Sette befolkningstettheten i tillegg,- så var den virkelig "effektiv" og dermed "skummel" i forhold til andre aksjoner...Tror vi må glemme rase, nasjonalitet, religion og politiske meninger når vi leter etter potensielle terrorister,- det er syke, ekstreme holdninger som står bar. Til og med dyrevernere og miljøforkjempere er villig til og senke båter, sprenge bygninger og la liv gå tapt for sin gode sak.................. Anonymous poster hash: 46b20...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå