Gå til innhold

Når terroristene slår til i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når terroristene slår til i Norge, hvor tror dere de blir å slå til da?

Bekymret... ❤PrayForParis❤

Anonymous poster hash: fc03d...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis.

Ikke når.

Gardermoen? Flytoget? Oslo S? Universitetene?

Men husk: Hvis, ikke når.

Anonymous poster hash: 8037e...e4c

Skrevet

Hvis.

Ikke når.

Men husk: Hvis, ikke når.

Okei. Unnskyld.. Men det blir vel å slje i Norge å. Så vi må bare forberede oss.. Tror dere der bare blir å skje i Oslo området?

Skrevet

Jeg tror Bergen kan være målet..

Anonymous poster hash: 985dd...2ed
Skrevet

Hvis.

Ikke når.

Men husk: Hvis, ikke når. Anonymous poster hash: 8037e...e4c

Okei. Unnskyld.. Men det blir vel å slje i Norge å. Så vi må bare forberede oss.. Tror dere der bare blir å skje i Oslo området?Anonymous poster hash: fc03d...4a3

Forberede oss? Umulig og unødvendig.

Skrevet

Jeg tror Bergen kan være målet..

Anonymous poster hash: 985dd...2ed

Ikke før Oslo.

Anonymous poster hash: b51ca...fa3

Skrevet

Oslo eller Stavanger

Anonymous poster hash: eb42f...a0a

Gjest vinterbrud
Skrevet

Å forberede seg på et eventuelt terrorangrep, er ikke lett. Bare husk hvor mange som døde i terrorangrepet 22 juli 2011. Jeg regner med at politiet overvåker trusselsituasjonen fortløpende.

Men slår de til,så blir det nok mot en storby.

Skrevet

Oslo

Stavanger

Norway Cup

Tbanelinjene

Og det er når, ikke hvis....

Anonymous poster hash: 90911...ce7

Skrevet

Det er umulig å forberede seg på et eventuelt terrorangrep, det er meningsløst å gjette på hvor det kan skje.

Ingen ville ha gjetta Utøya før forrige angrep i Norge, ingen ville gjetta barene som ble angrepet i Paris på fredag. Terrorister følger sin egen forvrengte logikk, de velger mål basert på sine ideologier og på hva som virker mulig å angripe der og da.

Anonymous poster hash: fdd4f...912

Skrevet

Ungdoms-OL på Lillehammer i februar.

Anonymous poster hash: 5eeaa...d25

Skrevet

Pakk nødbag med kaffe og bananer! Mulige terrormål er ren synsing og det er ikke lov her inne

Anonymous poster hash: 4763b...485

Skrevet

Klart det er NÅR og ikke hvis..

Anonymous poster hash: 81155...92c
Skrevet

At dere orker å gå rundt å bekymre seg for noe som KANSKJE kan skje. Tenker dere like mye på eventuelle bilulykker? Hjemmeulykker? Fare for ras? Flystyrt? Lynnedslag?

Det må da være fryktelig slitsomt å være så redd hele tiden. Snakk med noen om det. Gå deg en tur i det fine været. Nyt en god kopp te. Senk skuldrene og lev livet her og nå! Vi har det da godt her i Norge, har vi det ikke...?

Skrevet

Pakk nødbag med kaffe og bananer! Mulige terrormål er ren synsing og det er ikke lov her inne

Anonymous poster hash: 4763b...485

Og så må du huske å pakke nok vaskekluter!!!! Blir krise om det blir tomt!

Anonymous poster hash: 8844e...757

Skrevet

Takk for svar. Er bare lett bekymret. Tenkte mye på det igår kveld.. Heldigvis flytter jeg snart på landet

Skrevet

det kommer til og skje igjen her også,slutt og vær så naive

Skrevet

Du er igang i dag også?

Skrevet

Du er igang i dag også?

sier bare sannheten jeg !

Skrevet (endret)

Du er igang i dag også?

Det du sier her inne er rasistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.

Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere.

Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig.

Endret av Modesty Blaise.
Skrevet

Du er igang i dag også?

Det du sier her inne er radistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.

Jeg blir faktisk ganske kvalm av dritten du og flere andre her inne klarer å trykke ut av dere.

Hadde du klart å begrunne synspunktene dine så kunne jeg vurdert å ha respekt for dritten din. Men når du ikke engang klarer det så blir det ganske stakkarslig.

sannheten er tydeligvis for sterkt for deg! jeg mener det jeg har lyst til og samme med deg! FERDIG

Skrevet

Du er igang i dag også?
Det du sier her inne er radistisk oppgulp, som du ikke klarer å begrunne. Du klarer ikke å legge frem gode argumenter, og du har et syn på andre mennesker som er helt forkastelig.

sannheten er tydeligvis for sterkt for deg! jeg mener det jeg har lyst til og samme med deg! FERDIG

Takk for at du selv beviser poenget mitt. Du klarer jo ikke å komme med et fornuftig og saklig argument. Det viser jo bare igjen hvor enkel du er.

Skrevet

Jeg tror kiwi butikken nede i gaten (bor i Alta)er det opplaget målet så jeg har sluttet å handle der.. Jeg har heldigvis handlet inn masse bananer nå, men kan de fryses? Vet jo ikke om kiwi blir sprengt idag eller om en måned, litt kjipt å kaste 167kg med bananer..

Anonymous poster hash: 13feb...e14

Skrevet

Man kan ikke gå rundt å være redd. Da har de vunnet. Men klart jeg er glad for at jeg ikke bor i en av Norges største byer nå.

Det finnes ekstremister, det gjorde det før vi tok imot flyktninger. Det finnes mange nordmenn som deler Breivik sine tanker og meninger, og mange av de er nok istand til å sette de ut i livet og.

I mellomtiden får vi bare leve som normalt og håpe det ikke skjer noe her.

Anonymous poster hash: 3a37c...f2d

Skrevet

Du er igang i dag også?

Hvordan føles det å sitte på fasiten? Spørsmålet er oppriktig, siden jeg aldri har vært 100 % sikker på ting som faktisk ikke har noen fasit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...