Gå til innhold

Gir dere penger til tiggere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir ikke. Sett flere ganger at de har "pause" på Egon, og smart tlf under teppe.

Anonymous poster hash: e38c7...b01

Ikke jeg heller. De kjøper mat på Narvesen i stedet for å gå inn på en av matbutikkene som ligger rett ved siden av

Anonymous poster hash: 4e141...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir ikke. Sett flere ganger at de har "pause" på Egon, og smart tlf under teppe.

Anonymous poster hash: e38c7...b01

Ikke jeg heller. De kjøper mat på Narvesen i stedet for å gå inn på en av matbutikkene som ligger rett ved siden av

Signerer den også. De kjøper dyr mat og har iPhone. Ikke synd på slike.

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 892d1...3bf

Skrevet

Jeg gir ikke penger til tiggere. Vi har ordninger her i norge som skal gjøre at ingen sulter og alle har tak over hodet.

Anonymous poster hash: 4786d...fc8

Lille pike.....alle har dessverre ikke tak over hodet i eks Oslo ..fulle hospits osv er helt vanlig. Ikke lenge siden dette var på nyhetene

Anonymous poster hash: dced7...c84

Greit at hun kanskje var litt naiv i svaret sitt og ikke vet det er forskjell på hva som sies og virkeligheten. Men... å kalle noen for "lille pike"??? DET er bare en så kvalm og arrogant holdning som gjør deg til et lite menneske selv!

Anonymous poster hash: e3f68...89d

Skrevet

Jeg gir ikke penger til tiggere. Vi har ordninger her i norge som skal gjøre at ingen sulter og alle har tak over hodet.

Anonymous poster hash: 4786d...fc8

Lille pike.....alle har dessverre ikke tak over hodet i eks Oslo ..fulle hospits osv er helt vanlig. Ikke lenge siden dette var på nyhetene

Anonymous poster hash: dced7...c84

Greit at hun kanskje var litt naiv i svaret sitt og ikke vet det er forskjell på hva som sies og virkeligheten. Men... å kalle noen for "lille pike"??? DET er bare en så kvalm og arrogant holdning som gjør deg til et lite menneske selv!

Anonymous poster hash: e3f68...89d

Enig, hersketeknikk på sitt værste

Skrevet

Kommer an på , har jeg mye en kroner, kan jeg gi,eller ikke

Skrevet

Gir til etniske europeere som tigger i hjembyen sin når jeg er på ferie i Roma og Berlin fks. Spesielt hvis de har hund med seg. Da gir jeg enda mer Anonymous poster hash: 7b43f...3ee

I Paris finnes det ikke etniske tiggere, de er alle fra øst Europa

Anonymous poster hash: ff46b...9a0

Skrevet

Aldri til øst-europeiske tiggere.

Anonymous poster hash: f50f7...7ee

Skrevet

Jeg gir dersom jeg har kontanter.

Anonymous poster hash: 0a482...8c7

Skrevet

Går aldri med kontanter.

Hadde ikke gitt uansett.

Kunne godt kjøpt/laget noe mat og drikke til de hjemløse i Norge, men jeg har ikke sett noen i nærheten her vi bor.

Anonymous poster hash: 1cf6c...9f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...