Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #26 Skrevet 14. november 2015 Å sammenligne frykt for terror med frykt for en bilulykke er litt merkelig. Alle er klar over at det er en sjanse for at det kan skje en bilulykke når man er ute og kjører. Dette er enkelt å forstå. Terrorisme er ikke like enkelt å forstå. Ingen forventer å bli drept fordi de går på en konsert, eller spiser middag på en restaurant. Skjønner godt at frykten for en terrorhandling er større for mange. Anonymous poster hash: 6c981...d81
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #27 Skrevet 14. november 2015 Jeg synes ikke dette er noe å spøke med. Kutt ut bananer og sarkasme, over hundre mennesker er brutalt drept. Hvordan kan du tulle med det?? Anonymous poster hash: 57c15...856 Jeg tuller ikke med at folk er drept. Jeg tuller med at folk går fullstendig i fistel og er livredde pga av det som er skjedd. HI kommer helt sikkert til å sette seg i bilen i morgen. At det må være MINST 1000 ganger mer sannsynlig å bli drept i en bilulykke enn av en terrorist kommer hun nok ikke til å ofre en tanke. Og akkurat DET er latterlig, for ikke å snakke om litt respektløst overfor dem som har mistet livet. Det siste vi skal gjøre er å gjøre som terroristene ønsker: å bure oss inne i frykt. Når folk viser irrasjonell frykt, nytter det ikke med søte fraser som: jeg skjønner at du er redd, fullt forståelig at du engste deg osv. Man når ikke gjennom med slikt. Tror du det hjelper folk med irrasjonell frykt å bli latterliggjort, eller "tullet" med? Tror du at du når gjennom med en slik fremgangsmåte? Anonymous poster hash: fb4ae...04e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #28 Skrevet 14. november 2015 Men selv om ABB drepte mange mennesker, så håper jeg ikke andre folkeslag er livredde nordmenn av den grunn. Satt på spissen. Ekstremister og idioter finnes overalt. Anonymous poster hash: 31414...a22 Her var et ikke en person, men fler!!! Anonymous poster hash: 5e679...484
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #29 Skrevet 14. november 2015 Fransk statsborger ? Ja men hvor var familien hans fra ? Hvoe var han født? Har vært norske statsborgere som har dratt ned å joina IS men de har ikke vært født i Norge .... Så statsborger betyr nada og den fleipen må du droppe . Anonymous poster hash: 8e9b1...0ca Å joooo da, vet faktisk av 3 norskfødte, født av norskfødte, som igjen var født av norskfødte, and so on, som har joina IS. Bare så du veit det ...! Anonymous poster hash: 7cba7...ca3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #30 Skrevet 14. november 2015 Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg: Men jeg har aldri vært så piss redd i mitt lov som jeg er må etter denne tragedien i Paris. Jeg håper for Guds skyld ikke at det skal skje noe lignende i Norge, men sjangsen er så stor for det. .. Og etter å ha fulgt med på nyhetene siden igår, å det har blitt funnet syrisk pass på en av selvmordbomberne å Norge er fullt med syriske flyktninger nå. Jeg vet ikke jeg, men jeg har lyst å bare stenge meg inne med babyen min å mannen min og ikke forlate huser på flere mnd... Jeg er redd bare.. Og vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg Anonymous poster hash: 1d444...626 Mens du holder deg inne, prøv å lære deg norsk rettskriving. Anonymous poster hash: d4874...76c Det var beste du kunne komme med? Må alt være perfekt i din verden eller? I min verden er det ikke slik, og du vet ingenting om hvorfor jeg "ikke skriver perfekt norsk" du høres ut som en B i t c h hi Anonymous poster hash: 1d444...626
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #31 Skrevet 14. november 2015 Gå til lege, du er syk! Anonymous poster hash: 32b48...62e Jeg er syk og må til legen fordi jeg er redd for terror? Du burde gå til legen, ikke jeg frøken. Anonymous poster hash: 1d444...626
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #32 Skrevet 14. november 2015 Jeg bare undrer..... Mannen sprengte seg i lufta og døde men passet holdt seg😳??? Anonymous poster hash: d68e0...0f4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #33 Skrevet 15. november 2015 Jeg bare undrer..... Mannen sprengte seg i lufta og døde men passet holdt seg??? Anonymous poster hash: d68e0...0f4 Alt man lurer på... Passet er lett, av papir, vil trolig bare flytte på seg pga. lufttrykket av eksplosivene. Trolig så er bombene laget slik at sprengkraten er sikret å ta livet av bæreren også, så bomberen dør, passet har nok forflyttet seg pga. lufttrykk. Vil jeg tro... Anonymous poster hash: fb4ae...04e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #34 Skrevet 15. november 2015 Det skal ikke så mange nordmenn til for å få til et helvete heller. Ja, det er ABB jeg tenker på. Og han i Trollhettan som gikk amok på skolen, han var svensk. For ikke å snakke om alle de sinte unge mennene i USA som dreper drøssevis i skoleskytinger. Anonymous poster hash: 4d2af...115
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #35 Skrevet 15. november 2015 Er jeg virkelig den eneste som stusser på at gjerningsmennene i en så velorganisert terroraksjon flyr rundt med sine egne, ekte pass på seg..? Anonymous poster hash: 3733b...3f1
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #36 Skrevet 15. november 2015 Er jeg virkelig den eneste som stusser på at gjerningsmennene i en så velorganisert terroraksjon flyr rundt med sine egne, ekte pass på seg..? Anonymous poster hash: 3733b...3f1 Jeg har tenkt samme tanken. Først var det uforståelig for meg. Men så kom jeg på at de ser på det som en svært ærefull død, så da vil de vel at de skal bli kjent igjen... sykt, sykt, sykt. Anonymous poster hash: fb4ae...04e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #37 Skrevet 15. november 2015 Men selv om ABB drepte mange mennesker, så håper jeg ikke andre folkeslag er livredde nordmenn av den grunn. Det er idiotisk å sammenligne en enkel enslig tulling med tusener av gale islamister. Anonymous poster hash: 66fe5...974
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #38 Skrevet 15. november 2015 Jeg bare undrer..... Mannen sprengte seg i lufta og døde men passet holdt seg??? Anonymous poster hash: d68e0...0f4 Alt man lurer på... Passet er lett, av papir, vil trolig bare flytte på seg pga. lufttrykket av eksplosivene. Trolig så er bombene laget slik at sprengkraten er sikret å ta livet av bæreren også, så bomberen dør, passet har nok forflyttet seg pga. lufttrykk. Vil jeg tro... Anonymous poster hash: fb4ae...04e Hahaha...nei...veldig drøy teori. Passet er også funnet å være forfalsket nå. En kan forplante hva som helst,om man vil. Det er bare å legge fra seg passet før en trykker på knappen. Hvem ønsker så å svartmale stakkars flyktninger på en slik måte? Anonymous poster hash: a56a0...5c0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #39 Skrevet 15. november 2015 En av terroristene var fransk statsborger. Hjelpes, må ringe å advare kollegaen min som er gift med en franskmann. Må bare hamstre bananer først.[/quot Jada han var fransk borger men ikke av opprinnelse. Akkurat som Bhatti er norsk borger, men nordmann er han IKKE. Anonymous poster hash: 6278e...f0f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #40 Skrevet 15. november 2015 Hva gjør folk til nordmenn eller franskmenn? Er en norsk statsborger norsk eller en fransk statsborger fransk? Ikke i mine øyne. Så lenge man lever etter koranen og den kulturen/religionen går før vanlig norsk kultur - så anser jeg ikke denne personen som norsk. Jeg har muslimske venner. To av de er født i Norge, av foreldre som kom som flyktninger. De har tilpasset seg det norske samfunnet. Går ikke i hijab og har mange norske venner og følger norsk kultur. Dette er overhode ikke akseptert av det pakistanske miljøet, og de blir sett ned på. De ønsker ikke muslimske menn, og innser at de ikke kan gifte seg. De dater nordmenn i skjul. Tragisk og trist. I mine øyne er de norske - det identifiserer seg med norsk kultur. Mine andre muslimske venner følger koranen, jentene går i hijab og de gifter seg med søskenbarn for å få disse til Norge. I mine øyne vil disse aldri bli norske. Det er hyggelige mennesker, men de er overhode ikke interessert i norsk kultur - og da synes jeg heller ikke at disse kan kalles norske. De representerer ikke Norge på noe som helst vis. Anonymous poster hash: 6c981...d81
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #41 Skrevet 15. november 2015 Skjønner godt at du er redd, HI. Og hopp over negative, uempatiske kommentarer. Det er bare de politiske korrekte her inne som ikke klarer å tenke selv. Jeg begynte å lese noen kommentarer, men stoppet fort. Jeg er også redd og bekymret. Er ingen maskin heller. Og klart faren er større for terror her i Norge, jo flere innvandrere som kommer. Vi er så forskjellige, de fleste liker oss ikke. Leste tidligere at de var to asylsøkere fra Syria som var mistenkt for terroren i Frankrike? Jeg skjønner ikke hvorfor nordmenn er så naive. Hvor mye må det smelle for at dere skal forstå? Hvorfor vil dere at alt skal gå til helvete? Mange hatefulle innvandrere i Frankrike lenge. De har vel ikke fått det slik de ønsket, pappaen/overhodet i familien har vel spydd ut hat mot vesten i åresvis, og så skal barna ta hevn... Anonymous poster hash: 73de5...1a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #42 Skrevet 15. november 2015 Psykolog!!! Du er jo ikke god! Anonymous poster hash: 8cf50...5bb
februarprins2013 Skrevet 15. november 2015 #43 Skrevet 15. november 2015 du har et poeng hi, og her tar vi inn nesten bare unge menn, snakk om og være naive
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #44 Skrevet 15. november 2015 Skjønner godt at du er redd, HI. Og hopp over negative, uempatiske kommentarer. Det er bare de politiske korrekte her inne som ikke klarer å tenke selv. Jeg begynte å lese noen kommentarer, men stoppet fort. Jeg er også redd og bekymret. Er ingen maskin heller. Og klart faren er større for terror her i Norge, jo flere innvandrere som kommer. Vi er så forskjellige, de fleste liker oss ikke. Leste tidligere at de var to asylsøkere fra Syria som var mistenkt for terroren i Frankrike? Jeg skjønner ikke hvorfor nordmenn er så naive. Hvor mye må det smelle for at dere skal forstå? Hvorfor vil dere at alt skal gå til helvete? Mange hatefulle innvandrere i Frankrike lenge. De har vel ikke fått det slik de ønsket, pappaen/overhodet i familien har vel spydd ut hat mot vesten i åresvis, og så skal barna ta hevn... Anonymous poster hash: 73de5...1a4 Blir litt provosert over de negative/frekke kommentarene som blir skrevet av voksne kvinner. Skjønner ikke at folk kan le av meg og gjøre narr av meg fordi jeg er redd for at det skal skje terror i Norge. Folket i Norge og dere inne her må åpne øyene deres litt mer, lurer på om dere hadde vært like frekke å tøffe om det hadde skjedd noe lignende i norge? Å det var noen av deres nærmeste som ble drept? Tviler.. Og til deg som skriver psykolog ? Vel går man til psykolog fordi man ikke er god? Er det slik du har erfaring med psykolog? Anonymous poster hash: 1d444...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå