Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #26 Skrevet 14. november 2015 Tryggest i år å ta julegaveshoppingen på Holmlia senter. Garantert et mål de vil styre unna! Anonymous poster hash: 3b4f3...763
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #27 Skrevet 14. november 2015 Hvor reelt det er, vet jeg ikke, men jeg har hørt at forrige gang terrorberedskapen i Norge var på det høyeste, så var myndighetene redde for at terrorister skulle ringe på hos vilkårlige private hjem og skyte hele familier. Det har vel også vært snakk om barnehager. Jeg blir kald og stiv av en enorm, lammende redsel når jeg tenker på dette, og kan svært sjelden tillate meg å tenke på det. Ber til Gud om at vi slipper unna. Anonymous poster hash: 20186...824 Var ikke det ed barnehager noe én forstryrret ung mann hadde skrevet på et nettforum? Mener at vedkommende ikke hadde handlingkraft nok til å fullføre tanken en gang. Anonymous poster hash: ab93f...118
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #28 Skrevet 14. november 2015 Herregud er dette sant? Barnehager? Anonymous poster hash: 89d00...dba
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #29 Skrevet 14. november 2015 Lo litt når jeg så noen mente at Oslo var så passet på. Altså nå ble det bestemt at politiet ikke skulle gå med våpen i går - så hvordan Oslo passes på er jeg litt nyskjerrig på da ;-) Men det skal sies at jeg tror de vil begynne å bære våpen igjen. Men at vi har noe bedre overvåkingssystem enn London, Paris og andre store byer er å tro på nissen. Basert på hendelser fra andre byer er sannsynlige terrormål steder hvor mange folk oppholder seg. Kollektivtrafikk (buss, t-bane og trikk hvor det ikke er noe form for sikkerhet), store folkemengder (kjøpesentre, konserter, festivaler, feiringer av ulike slag), universiteter, enkelte profilerte selskaper som strider i mot det disse tror på, religiøse tilholdssteder (kirker, synagoger). Kan egentlig være hva som helst. Det er det som er skremmende. Det gjør det vanskelig å være "føre var". Anonymous poster hash: 756b2...5c5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #30 Skrevet 14. november 2015 Hva tror dere målene kan være på Vestlandet? Selve plattformene? Anonymous poster hash: 89d00...dba Det tror ikke jeg... det er for avansert. De tar enkle mål, som vi har sett fra igår... De kom seg ikke inn på stadion, så sprengte seg på utsiden. Det betyr jo at tilogmed stadion var for avansert. Det er nok heller kjøpesenter, skoler osv... Jeg har begynt å bli litt redd for ungene mine jeg. At de skal bli utsatt for noe på skolen=( Dere vet at plattformene ligger milevis ute i havet? Ikke på "vestlandet"... Skal de komme seg dit må de ta helikopter eller båt... Anonymous poster hash: 46328...a48
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #31 Skrevet 14. november 2015 Tryggest i år å ta julegaveshoppingen på Holmlia senter. Garantert et mål de vil styre unna! Anonymous poster hash: 3b4f3...763 😂😂 Anonymous poster hash: 7986b...168
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #32 Skrevet 14. november 2015 Feriger. F.eks bilbombe på en av de båten, tenk deg kaoset og skadene da. Midt ute på havet 😨😨😨 Anonymous poster hash: 206de...b75
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #33 Skrevet 14. november 2015 Tror 17. Mai opp Karl Johan.. Masse folk samlet på ett sted.. Anonymous poster hash: 2fc30...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå