Gå til innhold

Hva er sannsynlige terrormål i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovedstaden? Hvilke andre byer er særlig utsatte? Har IS grunner til å angripe oss?

Anonymous poster hash: 89d00...dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olje og gassnæringen

Infrastruktur

Store folkemengder

Det meste...

Ja is har grunn til å angripe oss pga den politiske siden vi og omtrent hele vesten har lagt oss på. Nato er et stikkord har. Samtidig er Norge et lite land, med lite makt, men mye kapital. Et rimelig interressant mål vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 8867b...54f

Skrevet

Sandvika storsenter

Anonymous poster hash: 3f48b...5b6

Skrevet

Sandvika storsenter

Det skal jeg etterpå. ...

Skrevet

Kjøpesentre rundt i landet som er fulle av julegavehandlende nordmenn..

Skrevet

Vestlandet. Masse olje ! Ellers tar dei nok uskyldige på skoler, kjøpesenter, og store arrengemang 😑

Anonymous poster hash: c7ff9...89b

Skrevet

Rema

Anonymous poster hash: cb9c7...ef9

Skrevet

Sandvika storsenter

Er der stadig selv,bor rett ved.

Men leste for en tid tilbake at det lå høyt oppe som terrormål da det er Skandinavias største.

Skrevet

Sandvika storsenter

Er der stadig selv,bor rett ved.

Men leste for en tid tilbake at det lå høyt oppe som terrormål da det er Skandinavias største.

Å dra dit nå er drepen,kl 10 på lørdager er best.

Skrevet

Rema 1000 borti gaten her

Anonymous poster hash: 2343e...d1f

Skrevet

Rema 1000 borti gaten her

Anonymous poster hash: 2343e...d1f

Synes du dette er tull siden du svarer sånn?

Anonymous poster hash: 70d5b...75e

Skrevet

Jeg har heletiden tenkt på et storsenter i juleshoppingtiden, fks sandvika, fordi det er så stort, eller Oslo city siden det er så sentralt. Også har jeg tenkt på tbanene i Oslo sentrum i rushtiden, siden det da er fullspekket med mennesker. Og 17 mai toget i Oslo sentrum, siden toget er fullt av folk. :(

Anonymous poster hash: 3ff0c...76a
Skrevet

det kan egentlig være overalt, det er ingen som vet, og de fleste vet jo at oslo er veldig passet på så er ikke sikkert de gjør det der,men tar heller en mindre by som er blant de 15 største

Skrevet

det kan egentlig være overalt, det er ingen som vet, og de fleste vet jo at oslo er veldig passet på så er ikke sikkert de gjør det der,men tar heller en mindre by som er blant de 15 største

Paris var jo "passet på", og der lyktes de... Oslo er ikke sikrere enn Frankrikes hovedstad, dessverre....

Ullevål Stadion

Kjøpesentre

Karl Johan

Oljeplattformer

Vilkårlige hjem

Anonymous poster hash: c9507...bc2

Skrevet

Melkeøya har blitt sagt er det fremste terrormålet i Norge

Anonymous poster hash: b32c5...4d1
Skrevet

Store til middels store byer. Oslo, Bergen, Fredrikstad, Kristiansand. Arrangementer der det er samlet mange folk. 

Anonymous poster hash: 4c180...390
Skrevet

Så du tror ikke Paris var passet på?

I all verden...

Anonymous poster hash: 818d0...06d

Skrevet

Hva tror dere målene kan være på Vestlandet? Selve plattformene?

Skrevet

Hva tror dere målene kan være på Vestlandet? Selve plattformene?

Det tror ikke jeg... det er for avansert. De tar enkle mål, som vi har sett fra igår... De kom seg ikke inn på stadion, så sprengte seg på utsiden. Det betyr jo at tilogmed stadion var for avansert. 

Det er nok heller kjøpesenter, skoler osv... Jeg har begynt å bli litt redd for ungene mine jeg. At de skal bli utsatt for noe på skolen=(

Skrevet

Alle plasser der det er mye folk igrunn. Trenger ikke nødvendigvis være Oslo, selv om det er et enkelt valg.

Større arrangementer, kollektiv, skoler, ferger osv.

Paris hadde høyeste beredskapsnivå under angrepet, det har de hatt siden terroraksjonen i januar.

Anonymous poster hash: 6a15f...601
Skrevet

Bergensbanen og Gardermoen

Anonymous poster hash: e80d5...aa3

Skrevet

Kårstø anlegget

Anonymous poster hash: 270ac...f2f

Skrevet

Hvor reelt det er, vet jeg ikke, men jeg har hørt at forrige gang terrorberedskapen i Norge var på det høyeste, så var myndighetene redde for at terrorister skulle ringe på hos vilkårlige private hjem og skyte hele familier. Det har vel også vært snakk om barnehager. Jeg blir kald og stiv av en enorm, lammende redsel når jeg tenker på dette, og kan svært sjelden tillate meg å tenke på det.

Ber til Gud om at vi slipper unna.

Anonymous poster hash: 20186...824

Skrevet

Sandvika storsenter, Oslo City, danskebåten eller kielfergen pga dårlig sikkerhet, Oslo på de største knytepunktene. Det er generelt dårlig sikkerhet i Norge så hvem som helst kan gjøre hva som helst hvor som helst. ABB er et eks på hvor "enkelt" det er å ramme mange. Han hadde bil og uniform med hjelm, ganske synlig med andre ord. Jeg tror ikke det går an å tenke sånn på mulige steder og unngå folkemengder i frykt. Da blir man helt paranoid og småsprø. Ikke lev i frykt. Dette rammer de færreste.

Anonymous poster hash: 839eb...a17

Skrevet

Sandvika storsenter er ikke størst. Åpnet gigantsenter i Stockholm i forgår. Mall of Skandinavia.

Anonymous poster hash: 8644e...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...