Gå til innhold

Elsker du mannen din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! Mer enn noen annen i heeele, vide verden. ❤️

 

Min elsker, beste venn, sparringpartner og ass. Adm. dir. Min klippe.

 

Anonymous poster hash: 66691...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Han betyr så utrolig mye. Den mannen er virkelig klippen i mitt liv.

 

Anonymous poster hash: 059b2...663

Skrevet

JA,-20 år. Hvis ikke hadde jeg ikke vært sammen med han lenger....

Skrevet

Vi er "bare" sammen på fjerde året, men jeg elsker ham og håper vi blir gamle sammen. Han gir meg et hjem og en trygghet ulikt alt annet jeg noen gang har hatt.

 

Anonymous poster hash: e6ee8...4e4

Skrevet

Ja, utenkelig høyt! Vært sammen 7 år, gift i 3,5 ❤️ Straks to barn..

Skrevet

Ja <3

 

Anonymous poster hash: b9c4c...547

Skrevet

Ja, han er min aller beste venn i hele verden! Savner ham hele dagen og gleder meg til hver kveld med ham. :)

Skrevet

Ja! Har vært sammen i 13 år, og kjenner fremdeles jeg gleder meg til å se han i døra når vi kommer hjem om dagene :)

Skrevet

Ja

Men er mye sint på han.

 

Anonymous poster hash: e6d8a...516

Skrevet

Jeg gjør vel det... Men vi har hatt en periode i forholdet som har vært dårlig. Faktisk i et par-tre år. Dødsfall i familien, to babyer, sykdom, han har to jobber og jeg sliter meg ut med å ta vare på våre fire barn praktisk talt alene.. Har vurdert forholdet flere ganger det siste året, men jeg er jo glad i han og familien vår! Vi har jo også lovet å elske hverandre i gode og onde dager, så vi skal jobbe oss gjennom det :) Jeg har troen! Men kjenner jeg er litt misunnelig på dere som sier mannen er deres "klippe, bestevenn" osv. Skulle ønske vi også hadde det sånn :-/

 

Anonymous poster hash: a3c3e...17b

Skrevet

Jeg gjør vel det... Men vi har hatt en periode i forholdet som har vært dårlig. Faktisk i et par-tre år. Dødsfall i familien, to babyer, sykdom, han har to jobber og jeg sliter meg ut med å ta vare på våre fire barn praktisk talt alene.. Har vurdert forholdet flere ganger det siste året, men jeg er jo glad i han og familien vår! Vi har jo også lovet å elske hverandre i gode og onde dager, så vi skal jobbe oss gjennom det :) Jeg har troen! Men kjenner jeg er litt misunnelig på dere som sier mannen er deres "klippe, bestevenn" osv. Skulle ønske vi også hadde det sånn :-/

 

Anonymous poster hash: a3c3e...17b

Dette er oss, minus to barn og mannen har en jobb. Med fire unger tror jeg vi hadde vært skilt :P Elsker og elsker. Vi valgte hverandre som foreldre for våre barn. Jeg har mange gode følelser for han, men også mange vonde. Han er absolutt ikke min beste venn eller min støtte. For mye vann har rent i elva siden det en gang var sånn..

 

Blir alltid trist under andres bryllupstaler :(

 

 

Anonymous poster hash: dec0a...4ed

Skrevet

Tror ikke at jeg gjør det lenger. Jobber med følelsene mine, men jeg irriterer meg så mye over han.. Jeg vil så gjerne at det skal funke.. Pga barna og hele livssituasjonen vår. Vi har vært sammen i 13 år.

 

Anonymous poster hash: 2178f...242

Skrevet

Ja! Mer enn noen annen i heeele, vide verden. ❤️

 

Min elsker, beste venn, sparringpartner og ass. Adm. dir. Min klippe.

 

Anonymous poster hash: 66691...82c

Du har ikke barn?

 

 

Anonymous poster hash: 902e2...5c4

Skrevet

Ja! Elsker ham og elsker livet vårt! Elsker våre barn.

Men det er ikke perfekt. Alltid noe vi må jobbe med. Men elsker han og han gir meg trygheten.

Skrevet

 

Ja! Mer enn noen annen i heeele, vide verden. ❤️

Min elsker, beste venn, sparringpartner og ass. Adm. dir. Min klippe. Anonymous poster hash: 66691...82c

Du har ikke barn?Anonymous poster hash: 902e2...5c4

Jo da, vi har barn. :)

 

Anonymous poster hash: 66691...82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...