Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #26 Skrevet 13. november 2015 Ja! Mer enn noen annen i heeele, vide verden. ❤️ Min elsker, beste venn, sparringpartner og ass. Adm. dir. Min klippe. Anonymous poster hash: 66691...82c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #27 Skrevet 13. november 2015 Ja! Han betyr så utrolig mye. Den mannen er virkelig klippen i mitt liv. Anonymous poster hash: 059b2...663
magica fra tryll Skrevet 13. november 2015 #28 Skrevet 13. november 2015 JA,-20 år. Hvis ikke hadde jeg ikke vært sammen med han lenger....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #29 Skrevet 13. november 2015 Vi er "bare" sammen på fjerde året, men jeg elsker ham og håper vi blir gamle sammen. Han gir meg et hjem og en trygghet ulikt alt annet jeg noen gang har hatt. Anonymous poster hash: e6ee8...4e4
Sheriff Callie Skrevet 13. november 2015 #30 Skrevet 13. november 2015 Ja, utenkelig høyt! Vært sammen 7 år, gift i 3,5 ❤️ Straks to barn..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #31 Skrevet 13. november 2015 Ja <3 Anonymous poster hash: b9c4c...547
I scream for icecream! Skrevet 13. november 2015 #32 Skrevet 13. november 2015 Ja, han er min aller beste venn i hele verden! Savner ham hele dagen og gleder meg til hver kveld med ham.
stratosku Skrevet 13. november 2015 #33 Skrevet 13. november 2015 Ja! Har vært sammen i 13 år, og kjenner fremdeles jeg gleder meg til å se han i døra når vi kommer hjem om dagene
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #34 Skrevet 13. november 2015 Ja Men er mye sint på han. Anonymous poster hash: e6d8a...516
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #35 Skrevet 13. november 2015 Jeg gjør vel det... Men vi har hatt en periode i forholdet som har vært dårlig. Faktisk i et par-tre år. Dødsfall i familien, to babyer, sykdom, han har to jobber og jeg sliter meg ut med å ta vare på våre fire barn praktisk talt alene.. Har vurdert forholdet flere ganger det siste året, men jeg er jo glad i han og familien vår! Vi har jo også lovet å elske hverandre i gode og onde dager, så vi skal jobbe oss gjennom det Jeg har troen! Men kjenner jeg er litt misunnelig på dere som sier mannen er deres "klippe, bestevenn" osv. Skulle ønske vi også hadde det sånn :-/ Anonymous poster hash: a3c3e...17b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #36 Skrevet 13. november 2015 Jeg gjør vel det... Men vi har hatt en periode i forholdet som har vært dårlig. Faktisk i et par-tre år. Dødsfall i familien, to babyer, sykdom, han har to jobber og jeg sliter meg ut med å ta vare på våre fire barn praktisk talt alene.. Har vurdert forholdet flere ganger det siste året, men jeg er jo glad i han og familien vår! Vi har jo også lovet å elske hverandre i gode og onde dager, så vi skal jobbe oss gjennom det Jeg har troen! Men kjenner jeg er litt misunnelig på dere som sier mannen er deres "klippe, bestevenn" osv. Skulle ønske vi også hadde det sånn :-/ Anonymous poster hash: a3c3e...17b Dette er oss, minus to barn og mannen har en jobb. Med fire unger tror jeg vi hadde vært skilt Elsker og elsker. Vi valgte hverandre som foreldre for våre barn. Jeg har mange gode følelser for han, men også mange vonde. Han er absolutt ikke min beste venn eller min støtte. For mye vann har rent i elva siden det en gang var sånn.. Blir alltid trist under andres bryllupstaler Anonymous poster hash: dec0a...4ed
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #37 Skrevet 13. november 2015 Tror ikke at jeg gjør det lenger. Jobber med følelsene mine, men jeg irriterer meg så mye over han.. Jeg vil så gjerne at det skal funke.. Pga barna og hele livssituasjonen vår. Vi har vært sammen i 13 år. Anonymous poster hash: 2178f...242
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #38 Skrevet 13. november 2015 Ja! Mer enn noen annen i heeele, vide verden. ❤️ Min elsker, beste venn, sparringpartner og ass. Adm. dir. Min klippe. Anonymous poster hash: 66691...82c Du har ikke barn? Anonymous poster hash: 902e2...5c4
førskolelæreren Skrevet 13. november 2015 #39 Skrevet 13. november 2015 Ja! Elsker ham og elsker livet vårt! Elsker våre barn. Men det er ikke perfekt. Alltid noe vi må jobbe med. Men elsker han og han gir meg trygheten.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2015 #40 Skrevet 14. november 2015 Ja! Mer enn noen annen i heeele, vide verden. ❤️ Min elsker, beste venn, sparringpartner og ass. Adm. dir. Min klippe. Anonymous poster hash: 66691...82c Du har ikke barn?Anonymous poster hash: 902e2...5c4 Jo da, vi har barn. Anonymous poster hash: 66691...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå