Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Vi har holdt sammen i 20 år og jeg elsker faktisk mannen min fremdeles. Ville ikke byttet han med noen. Anonymous poster hash: 45bf0...17f
TPK Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Ja, selvsagt. Ellers hadde jeg vel ikke vært sammen med ham. Har vært sammen i 13,5 år.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Ja! Elsker ham fortsatt etter 14 år Anonymous poster hash: ac9f8...ce4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Elsker han høyere enn livet❤️ Anonymous poster hash: c727c...53e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Nei, men jeg er svært glad i ham og respekterer ham dypt. Anonymous poster hash: 3f565...50f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 Så koselig å se at så mange elsker mannen sin. Har dere levd et langt liv sammen? Hi Anonymous poster hash: 45bf0...17f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 Ja! Vi har vært sammen i over 13 år, gift i 7 av dem, og har tre nydelige barn. Ville ikke byttet ham bort for alt i verden! Anonymous poster hash: 93671...791
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #12 Skrevet 13. november 2015 Ja! Vi har vært sammen i 6-7 år, og giftet oss i mai. I dag fant jeg ut at jeg er gravid med nr to, og gleder meg VELDIG til å fortelle ham det. Anonymous poster hash: 811ba...6bd
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 Ja! Vi har vært sammen i 6-7 år, og giftet oss i mai. I dag fant jeg ut at jeg er gravid med nr to, og gleder meg VELDIG til å fortelle ham det. Anonymous poster hash: 811ba...6bd Åh gratulerer så mye!! 😃😃😃😃 Anonymous poster hash: 34e77...c9d
Iiiiik Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Ja, kanskje ikke like intenst hver dag, men jeg kjenner at han hører jeg sammen med og han vil jeg bli gammel sammen med. Vi har vært sammen i 13 år.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 Ja, har vært sammen i 22 år Anonymous poster hash: 4315a...d90
Ladybugg Skrevet 13. november 2015 #19 Skrevet 13. november 2015 Ja💜 Sammen I 8 år, 3 barn. Men rett før min tid I mnd, kan han reise ditt pepperen gror 😂 snakk om hormonell 😝
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #20 Skrevet 13. november 2015 Vet ikke, føler meg litt død innvendig når jeg tenker på han. Men holder ut... for barna og livet vi lever. Feil? Anonymous poster hash: bfeca...28b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #21 Skrevet 13. november 2015 JA! Han er min aller beste venn i hele verden samtidig som han tenner meg til det reneste vanvidd... Jeg har dyp respekt for ham som person, og jeg mener fra innerst i kroppen at han må være den mest fantastiske mann på denne jord. Det er ingen jeg har det så ufattelig gøy sammen med, ler så mye med, og har det så deilig med. Vi har vært sammen i 8 år, kjent hverandre i 12. Jeg elsker han himmelhøyt og når han ikke er her så savner jeg han veldig. Han har det på samme måte. Vi har ett svært lidenskapelig og samtidig trygt forhold ❤️ Anonymous poster hash: ff0b7...7d6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #22 Skrevet 13. november 2015 jeg trodde jeg ikke elsket min nå eksmann. Han har gjort mye stygt mot meg, men han kan jo også være snill. Men jeg vil alltid være glad i han og bry meg om han, uansett om han liker meg eller ikke. Og det tror jeg faktisk er å elske... Anonymous poster hash: 568f7...5d6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #23 Skrevet 13. november 2015 Jeg vet ikke lenger. Da vi fikk et barn innså jeg hva det betyr å virkelig elske noen over alt og hvordan den følelsen å være så håpløst glad i noen er. Jeg er glad i mannen min, men kjærligheten til barnet vårt er uten tvil mye sterkere. Anonymous poster hash: 53e4f...df1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #24 Skrevet 13. november 2015 Nei. Jeg hater han. Er kun med han fordi han truer med å ta ungene fra meg om jeg flytter ut. Anonymous poster hash: c0af9...d81
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #25 Skrevet 13. november 2015 Jeg elsker han så høyt som jeg kan få til. Hvilket ikke er i nærheten av kjærligheten jeg føler for mine barn. Det finnes en annen jeg kunne elsket høyere og dypere, men det ble aldri oss. Jeg er fornøyd med valget jeg har gjort, men han er et mer bevisst valg enn den store kjærligheten. Liker han veldig godt, da ☺ Og kan fint leve med han et helt liv. Anonymous poster hash: 40140...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå