Gå til innhold

Elsker du mannen din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt sammen i 20 år og jeg elsker faktisk mannen min fremdeles. Ville ikke byttet han med noen.

 

Anonymous poster hash: 45bf0...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. 

Skrevet

Ja, selvsagt. Ellers hadde jeg vel ikke vært sammen med ham. Har vært sammen i 13,5 år.

Skrevet

Ja! Elsker ham fortsatt etter 14 år :)

 

Anonymous poster hash: ac9f8...ce4

Skrevet

Elsker han høyere enn livet❤️

 

Anonymous poster hash: c727c...53e

Skrevet

Nei, men jeg er svært glad i ham og respekterer ham dypt.

 

Anonymous poster hash: 3f565...50f

Skrevet

Så koselig å se at så mange elsker mannen sin. Har dere levd et langt liv sammen?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 45bf0...17f

Skrevet

Ja! Vi har vært sammen i over 13 år, gift i 7 av dem, og har tre nydelige barn. Ville ikke byttet ham bort for alt i verden!

 

Anonymous poster hash: 93671...791

Skrevet

Ja! Vi har vært sammen i 6-7 år, og giftet oss i mai.

 

I dag fant jeg ut at jeg er gravid med nr to, og gleder meg VELDIG til å fortelle ham det. :)

 

Anonymous poster hash: 811ba...6bd

Skrevet

Ja! Vi har vært sammen i 6-7 år, og giftet oss i mai.

 

I dag fant jeg ut at jeg er gravid med nr to, og gleder meg VELDIG til å fortelle ham det. :)

 

Anonymous poster hash: 811ba...6bd

 

Åh gratulerer så mye!! 😃😃😃😃

 

Anonymous poster hash: 34e77...c9d

Skrevet

Ja, kanskje ikke like intenst hver dag, men jeg kjenner at han hører jeg sammen med og han vil jeg bli gammel sammen med. Vi har vært sammen i 13 år. 

Skrevet

Ja 😄

Skrevet

Ja, har vært sammen i 22 år :)

 

Anonymous poster hash: 4315a...d90

Skrevet

Ja ❤️ Sammen i 13 år.

Skrevet

Ja💜 Sammen I 8 år, 3 barn.

Men rett før min tid I mnd, kan han reise ditt pepperen gror 😂 snakk om hormonell 😝

Skrevet

Vet ikke, føler meg litt død innvendig når jeg tenker på han. Men holder ut... for barna og livet vi lever. Feil?

 

Anonymous poster hash: bfeca...28b

Skrevet

JA!

Han er min aller beste venn i hele verden samtidig som han tenner meg til det reneste vanvidd... Jeg har dyp respekt for ham som person, og jeg mener fra innerst i kroppen at han må være den mest fantastiske mann på denne jord.

Det er ingen jeg har det så ufattelig gøy sammen med, ler så mye med, og har det så deilig med.

 

Vi har vært sammen i 8 år, kjent hverandre i 12. Jeg elsker han himmelhøyt og når han ikke er her så savner jeg han veldig.

 

Han har det på samme måte. Vi har ett svært lidenskapelig og samtidig trygt forhold ❤️

 

Anonymous poster hash: ff0b7...7d6

Skrevet

jeg trodde jeg ikke elsket min nå eksmann. Han har gjort mye stygt mot meg, men han kan jo også være snill. Men jeg vil alltid være glad i han og bry meg om han, uansett om han liker meg eller ikke. Og det tror jeg faktisk er å elske...



Anonymous poster hash: 568f7...5d6
Skrevet

Jeg vet ikke lenger. Da vi fikk et barn innså jeg hva det betyr å virkelig elske noen over alt og hvordan den følelsen å være så håpløst glad i noen er. Jeg er glad i mannen min, men kjærligheten til barnet vårt er uten tvil mye sterkere.

 

Anonymous poster hash: 53e4f...df1

Skrevet

Nei. Jeg hater han. Er kun med han fordi han truer med å ta ungene fra meg om jeg flytter ut.

 

Anonymous poster hash: c0af9...d81

Skrevet

Jeg elsker han så høyt som jeg kan få til. Hvilket ikke er i nærheten av kjærligheten jeg føler for mine barn. Det finnes en annen jeg kunne elsket høyere og dypere, men det ble aldri oss. Jeg er fornøyd med valget jeg har gjort, men han er et mer bevisst valg enn den store kjærligheten. Liker han veldig godt, da ☺ Og kan fint leve med han et helt liv.

 

Anonymous poster hash: 40140...e90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...