Gå til innhold

Bidrag.. Hvem er urimelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud jeg hadde vært overlykkelig. Her får jeg 1500,- i bidrag og slik har det vært i 10 år, siden vi gikk fra hverandre. Nå er gutten 14 og far bidrar hverken til regulering eller konfirmasjon, kommer med trusler om jeg nevner noe. Fire dager samvær her også.

 

Anonymous poster hash: 57d24...1e8

Skrevet

 

 

 

Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han :)

Selv om du har utgifter på han? Du vet at bidraget ikke skal betale mer enn halvparten? Koster barnet ditt 10.000 kr i mnd? Det gjør jaggu ikke noen av barna mine selv om de er dyre i drift..

 

Anonymous poster hash: 48604...d0d

Du vet at bidraget også skal dekke mat, hus, strøm, forsikring på barnet, fritidsaktiviteter, ja helt ned til gotteri på lørdag. Det er ikke kun klær og mat man regner inn.

 

 

Anonymous poster hash: df67a...a7b

Det skal ikke dekke 100% av tingene du nevner, men 50% av det. I tillegg har vel mannen noe samvær.

 

Anonymous poster hash: 48604...d0d

Det er ikke slik at det er en fast prosent på 50. Alt kommer ann på foreldrenes inntekt. F.eks så tjener jeg 1,5 millioner i året og far 500.000 kr. Selvom barnet bare er på samvær annenhver helg så er min forsørgerandel alikevel mye høyere enn hva far er ansvarlig for.

 

Anonymous poster hash: df67a...a7b

Skrevet

Vi har heldigvis med i samværsavtalen at fritidsaktiviter skal deles 50/50. De andre har rett her HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...