Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Bf betaler bare 4000 kr i mnd Nå nekter han å dele på fritidsaktiviteten Jeg mener dessuten at han bør betale mer. Hvem er urimelig? Anonymous poster hash: 2a811...88b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Du Anonymous poster hash: 48364...dc8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Hvor mange barn er det snakk om? 1 Men han har barnet bare 4 døgn i mnd Anonymous poster hash: 2a811...88b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Hvor mange barn? Hvor gamle er barna? Hvor mye samvær har far? Hvor mye tjener far? Hvor mye tjener du? Slik du legger det frem uten andre opplysninger... du. Mener du det er feil så får du få Nav til å regne det ut for dere. Anonymous poster hash: 91217...ed3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Du er urimelig. Bidraget skal dekke fars del av utgiftene, inkl. fritidsaktiviteter. Anonymous poster hash: b2a8b...820
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 DU er urimelig. Bidraget skal dekke alt. Om du er uenig ber du NAV om ny utregning. Anonymous poster hash: 261c0...bc2
Mamma-til-3-jenter Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 Hvor mange barn? Hvor gamle er barna? Hvor mye samvær har far? Hvor mye tjener far? Hvor mye tjener du? Slik du legger det frem uten andre opplysninger... du. Mener du det er feil så får du få Nav til å regne det ut for dere. Anonymous poster hash: 91217...ed3 Dette!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #9 Skrevet 12. november 2015 Når far har betalt bidraget skal han ikke betale noe mer, det er hans bidrag til alt barnet trenger og skal være med på. Det eneste du kan søke særtilskudd til er konfirmasjon og briller. Så du er urimelig som krever at han skal betale ting utover bidraget. Om du mener at han ut fra din inntekt, hans inntekt og samvær betaler for lite får du bestille utregning av bidrag via nav. Anonymous poster hash: 412e1...180
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 Når far har betalt bidraget skal han ikke betale noe mer, det er hans bidrag til alt barnet trenger og skal være med på. Det eneste du kan søke særtilskudd til er konfirmasjon og briller. Så du er urimelig som krever at han skal betale ting utover bidraget. Om du mener at han ut fra din inntekt, hans inntekt og samvær betaler for lite får du bestille utregning av bidrag via nav. Anonymous poster hash: 412e1...180 Enig. Anonymous poster hash: df621...7a8
Gjest Skrevet 12. november 2015 #11 Skrevet 12. november 2015 Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 "Bare" 4000? Du er den urimelige!!! Anonymous poster hash: 4bdc3...ea4
BareEnTil Skrevet 12. november 2015 #13 Skrevet 12. november 2015 Lik fordeling, samme sum, 2 barn. Tenker du er urimelig.. Beklager.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #14 Skrevet 12. november 2015 Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han Selv om du har utgifter på han? Du vet at bidraget ikke skal betale mer enn halvparten? Koster barnet ditt 10.000 kr i mnd? Det gjør jaggu ikke noen av barna mine selv om de er dyre i drift.. Anonymous poster hash: 48604...d0d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #15 Skrevet 12. november 2015 Jeg får 2800 for 2 barn da, ingenting utenom. Regnet ut av NAV. Så får du vurdere selv hvem som er urimelig. . Anonymous poster hash: f6e37...ab2
Gjest Skrevet 12. november 2015 #16 Skrevet 12. november 2015 Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han Selv om du har utgifter på han? Du vet at bidraget ikke skal betale mer enn halvparten? Koster barnet ditt 10.000 kr i mnd? Det gjør jaggu ikke noen av barna mine selv om de er dyre i drift.. Anonymous poster hash: 48604...d0d Njaaaa... koster denne idretten hans da, treningsleire, stevner, hotellovernattninger m,m. Men jeg klager ikke. Og han får selv penger fra farsbidraget til eget forbruk. Btw... det er NAV som har regnet dette ut, ikke jeg. Kan vel kansje nevne at jeg fikk 9800 for alle tre i en periode. Så du kan hisse deg skikkelig opp over det liksom
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #17 Skrevet 12. november 2015 DU er urimelig. Anonymous poster hash: 803ed...526
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #18 Skrevet 12. november 2015 Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han Selv om du har utgifter på han? Du vet at bidraget ikke skal betale mer enn halvparten? Koster barnet ditt 10.000 kr i mnd? Det gjør jaggu ikke noen av barna mine selv om de er dyre i drift.. Anonymous poster hash: 48604...d0d Du vet at bidraget også skal dekke mat, hus, strøm, forsikring på barnet, fritidsaktiviteter, ja helt ned til gotteri på lørdag. Det er ikke kun klær og mat man regner inn. Anonymous poster hash: df67a...a7b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #19 Skrevet 12. november 2015 Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han Selv om du har utgifter på han? Du vet at bidraget ikke skal betale mer enn halvparten? Koster barnet ditt 10.000 kr i mnd? Det gjør jaggu ikke noen av barna mine selv om de er dyre i drift.. Anonymous poster hash: 48604...d0d Du vet at bidraget også skal dekke mat, hus, strøm, forsikring på barnet, fritidsaktiviteter, ja helt ned til gotteri på lørdag. Det er ikke kun klær og mat man regner inn. Anonymous poster hash: df67a...a7b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #20 Skrevet 12. november 2015 Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han Selv om du har utgifter på han? Du vet at bidraget ikke skal betale mer enn halvparten? Koster barnet ditt 10.000 kr i mnd? Det gjør jaggu ikke noen av barna mine selv om de er dyre i drift.. Anonymous poster hash: 48604...d0d Du vet at bidraget også skal dekke mat, hus, strøm, forsikring på barnet, fritidsaktiviteter, ja helt ned til gotteri på lørdag. Det er ikke kun klær og mat man regner inn. Anonymous poster hash: df67a...a7b Det skal ikke dekke 100% av tingene du nevner, men 50% av det. I tillegg har vel mannen noe samvær. Anonymous poster hash: 48604...d0d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #21 Skrevet 12. november 2015 Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han Selv om du har utgifter på han? Du vet at bidraget ikke skal betale mer enn halvparten? Koster barnet ditt 10.000 kr i mnd? Det gjør jaggu ikke noen av barna mine selv om de er dyre i drift.. Anonymous poster hash: 48604...d0d Njaaaa... koster denne idretten hans da, treningsleire, stevner, hotellovernattninger m,m. Men jeg klager ikke. Og han får selv penger fra farsbidraget til eget forbruk. Btw... det er NAV som har regnet dette ut, ikke jeg. Kan vel kansje nevne at jeg fikk 9800 for alle tre i en periode. Så du kan hisse deg skikkelig opp over det liksom Jeg vet ikke hvor du har det fra at jeg er hissig. Og innlegget mitt sier heller ingenting om at jeg er irritert over at du får mye. Jeg reagerte på hvordan du skrev det. Som om at barnefaren skal betale alt hvis barnet bor hos mor og ikke at utgiftene skal deles. Har du forresten 3 barn med eksen siden du fikk bidrag for 3? Anonymous poster hash: 48604...d0d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #22 Skrevet 12. november 2015 Du er urimelig. Jeg har 3 barn. Får 0,- fra både far og nav, regnet ut av nav. Far bidrar ikke med noe. Har samvær 2 døgn i mnd. Jeg må som oftest betale reisen også. DET ER URETTFERDIG Anonymous poster hash: d1879...0ed
Gjest Skrevet 12. november 2015 #23 Skrevet 12. november 2015 Så lenge du får såpass mye, så må du stå for det som koster. Får selv ca 5000 for 15 åringen og må betale alt selv som jeg har utgifter på han Selv om du har utgifter på han? Du vet at bidraget ikke skal betale mer enn halvparten? Koster barnet ditt 10.000 kr i mnd? Det gjør jaggu ikke noen av barna mine selv om de er dyre i drift.. Anonymous poster hash: 48604...d0d Du vet at bidraget også skal dekke mat, hus, strøm, forsikring på barnet, fritidsaktiviteter, ja helt ned til gotteri på lørdag. Det er ikke kun klær og mat man regner inn. Anonymous poster hash: df67a...a7b Det skal ikke dekke 100% av tingene du nevner, men 50% av det. I tillegg har vel mannen noe samvær. Anonymous poster hash: 48604...d0d Noen timer i uka i forbindelse med henting på trening. Er slik det har blitt. Og farens sitt valg så det er sagt & skrevet!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #25 Skrevet 12. november 2015 Du! Ikke sikker på om du har fått det med deg, men far har ikke eneansvar økonomisk...du som mor plikter også å bidra vettu! Anonymous poster hash: 83d43...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå