Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #26 Skrevet 12. november 2015 Hun er 3 år eldre enn meg (30). Hun bodde hos meg fordi hun mistet sin forrige kjæreste brått.og brukte veldig lang tid på å finne noe eget. Om hun i det heletatt prøvde vet jeg ikke lenger Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med forholdet mitt til han enda. Jeg mener at det er helt greit for meg at det har skjedd for det for jeg ikke gjort noe med. Men på et eller annet tidspunkt når jeg har stilt spørsmål rundt dette må det jo ha passet seg å si ja, forklare at det skjedde før, så hadde saken vært ute av verden. Og jeg pleier å være en person som er lett å krangle med og lett å si ting til uten masse bråk og drama rundt det. Så begge burde vite at hadde dette blitt sagt på en ordentlig måte og at dette skjedde før jeg ble sammen med han hadde ikke det fått konsekvenser for noen av de. Nå er det litt værre for meg og vite hva som er riktig, og hva jeg burde føle. Anonymous poster hash: f0ce0...f23 Gi deg selv lov til å føle det du føler uten å tenke så mye på hva du burde føle. Det er de som har gjort noe galt ved å holde dette skjult for deg, og de kan ikke diktere hvordan du skal reagere. Din reaksjon er din egen. Anonymous poster hash: e6c02...6ec
mamma_bergen Skrevet 12. november 2015 #27 Skrevet 12. november 2015 Jeg synes nok ikke at du overreagerer, men jeg synes noen av svarene her er overreaksjoner. At de har hatt sex før dere to ble sammen, er jo litt komplisert i seg selv, men ikke noe som påvirker deres relasjon egentlig. At de lyver om det, at de tillater seg å si at du er syk i hodet osv, det blir jo svikefullt i seg selv. Dessuten får det deg sikkert til å tvile på deg selv, på ham, på henne og på din egen vurderingsevne. At han nå ikke beklager og legger seg flat er svært uklokt og noe som ville fått meg til å tvile på forholdet. Hvis han ikke kan komme deg i møte og innrømme at han burde gjort det annerledes, så sier det noe om ham. Stor klem til deg! Jeg er helt enig med dette! En ting er at de har hatt sex før din tid, men at de lyver om det, og tydeligvis har en veldig god tone nå hadde fått meg til å reagere også. Ikke at det er dumt at man har god tone med sine svoger/svigerinne, men når det på en måte blir dem mot deg er det ikke greit.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #28 Skrevet 12. november 2015 I går hadde jeg bestemt meg for at uansett om det tar 3 år før hun velger å si noe om hun noen gang gjør det, gleder jeg meg til å se ansiktet hennes når jeg sier at jeg vet det. Og at han har sagt det selv. For hun er så sikker på at han ALDRI kom til å fortelle meg det. Sa hun til kjæresten sin for 2 dager siden. Litt ironisk at det var den dagen han valgte å legge kortene på bordet. Anonymous poster hash: f0ce0...f23
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #29 Skrevet 12. november 2015 Hadde ikke giddet å ha et forhold med noen av de. Anonymous poster hash: 9d6f5...3ae
Gjest Antarctica Skrevet 12. november 2015 #30 Skrevet 12. november 2015 Det har vært en flørtete tone hele veien. Skrevet meldinger og telefon samtaler som jeg får vite om ganske lenge etterpå, jeg har spurt nettopp pga tonen de har hatt sammen. Og de har "tulla" (jeg vet ikke lenger om det har vært tull) om jeg har hatt lyst å være med på trekant. De begge har også sagt at jeg et syk i hodet som kan idet heletatt tillate meg å spørre om de har hatt sex. Det dukker opp så mange episoder i dagene som har vært nå. Jeg fikk vite det av hennes type, og da spurte jeg min. Så valgte han å si ja, nesten med en gang. Og når jeg fikk vite at det var før min tid er det løgnene som gjør vondt. Og alle hendelsene som jeg plutselig kommer på. Det gjør veldig vondt! Jeg skjønner at det var før min tid, men det er løgnene, og alt som har vært tull får meg til å tenke på hvor mye som egentlig har vært tull. Anonymous poster hash: f0ce0...f23 At de to har vært sammen før din tid er jo ikke i seg selv et stort problem. Men det du beskriver her er jo noe helt annet og ganske mye "mer". Jeg ville ha slitt med å ha tillit til både ham og henne hvis de systematisk hadde løyet slik.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #31 Skrevet 12. november 2015 Ja, det er det som gjør vondt også. Ikke at de har et fortid sammen. For jeg har min fortid og han har hans! Men det har vært så mye , og jeg kan ikke skjønne at det aldri har passet seg å si det til meg når jeg har spurt. Men det har passet seg å flørte åpenlyst når de vet hva som har skjedd før. Det skal sies at søsteren min er veldig flørtete av seg, men litt respekt for meg forventer jeg jo. Og jeg mener jo mer jeg tenker at det der er veldig respektløst! Anonymous poster hash: f0ce0...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå