Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #26 Skrevet 11. november 2015 HI, Jeg tror ikke du er rasist. Du vil bare ha oppmerksomhet! Klart det er fælt det som nå har skjedd. Og å se at mange muslimer har et annet og dårligere kvinnesyn og mange andre verdier som er uforenlige med de norske - det gjør deg ikke til rasist. Anonymous poster hash: ad759...4f1
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #27 Skrevet 11. november 2015 Hvordan greier dere å se noe bra med kulturer som utfører disse handlingene systematisk. Hele kulturen støtter opp om det. I mange land er jo over 95℅ av alle kvinner omskjært. Hvordan kan dere forsvare dette? Hi Anonymous poster hash: 5e83e...ffd Har du kilder? Anonymous poster hash: e1d94...c73
Cat.68 Skrevet 11. november 2015 #28 Skrevet 11. november 2015 Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj. Anonymous poster hash: b5561...68c Gjelder det Svenske innvandrere også.?
Cat.68 Skrevet 11. november 2015 #29 Skrevet 11. november 2015 Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj. Anonymous poster hash: b5561...68c Så du misliker feks svensker (som er hovedandelen av innvandrerne i Norge per dags dato)? Anonymous poster hash: 19886...817 Jeg ser hovedsaklig ikke på folk fra Skandinavia som innvandrere. Jeg tror nok helt fint du skjønner hva jeg mener med 'innvandrere'. Nemlig de som må på asylmottak. Du ser ikke akkurat noen fra London eller Sverige i et asylmottak. Anonymous poster hash: b5561...68c Men de som er på asylmottak er ikke innvandrere men flyktinger. Trur du bør lære deg noen begreper og forskjellene mellom dem før du mener så sterkt om noe.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #30 Skrevet 11. november 2015 Jeg er utrolig redd og skremt over at det fortsatt sitter mennesker rundt i Norges land og vil ta i mot og ta i mot med åpne armer. Ser dere ikke hva dere gjør? Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har til og med sagt spesifikt at de kommer til å klare det også, for de har gjerne mange koner og hver kvinne føder i snitt rundt 6 barn, langt over snittet i vestlige land. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Men Gud forby å snakke om nordmenn og kultur, det er jo ikke verdt en dritt lengre, det er mye viktigere å ofre landet for alle andre. Alle muslimer er ikke ekstremister nei, men tror dere de som ikke er det, tør å gå i mot sitt eget folk? Nei. Den dagen de er mange nok til å starte sitt eget parti, går det til helvete med den norske velferdsstaten og det trygge landet vårt. For mens vi surrer og diskuterer om vi skal stemme øst eller vest, og fordeler alle stemmene våre på de forskjellige partiene, så kommer alle muslimer til å stemme på det ene muslimske partiet som finnes. Da er det god natt. Men dere driter vel i om Norge ikke lenger er Norge når barna og barnebarna deres vokser opp, sånn som dere tilsynelatende er villig til å ofre alt i disse tider. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi, og de har et livssyn som ikke er forenelig med 2015, som ikke har blitt oppgradert til moderne tider. Dette er dere med på å ønske velkommen inn i vårt trygge land. Se hvor lenge det forblir trygt. Anonymous poster hash: 49945...bca
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #31 Skrevet 11. november 2015 Hvordan greier dere å se noe bra med kulturer som utfører disse handlingene systematisk. Hele kulturen støtter opp om det. I mange land er jo over 95℅ av alle kvinner omskjært. Hvordan kan dere forsvare dette? Hi Anonymous poster hash: 5e83e...ffd Har du kilder? Anonymous poster hash: e1d94...c73 Det har stått om det i alle aviser. Bare å google. Anonymous poster hash: 5e83e...ffd
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #32 Skrevet 11. november 2015 Men de som er på asylmottak er ikke innvandrere men flyktinger. Trur du bør lære deg noen begreper og forskjellene mellom dem før du mener så sterkt om noe. Svært mange på asylmottakene nå om dagen er migranter og absolutt ikke flyktninger. Anonymous poster hash: 6a5e6...d6e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #33 Skrevet 11. november 2015 Jeg er utrolig redd og skremt over at det fortsatt sitter mennesker rundt i Norges land og vil ta i mot og ta i mot med åpne armer. Ser dere ikke hva dere gjør? Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har til og med sagt spesifikt at de kommer til å klare det også, for de har gjerne mange koner og hver kvinne føder i snitt rundt 6 barn, langt over snittet i vestlige land. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Men Gud forby å snakke om nordmenn og kultur, det er jo ikke verdt en dritt lengre, det er mye viktigere å ofre landet for alle andre. Alle muslimer er ikke ekstremister nei, men tror dere de som ikke er det, tør å gå i mot sitt eget folk? Nei. Den dagen de er mange nok til å starte sitt eget parti, går det til helvete med den norske velferdsstaten og det trygge landet vårt. For mens vi surrer og diskuterer om vi skal stemme øst eller vest, og fordeler alle stemmene våre på de forskjellige partiene, så kommer alle muslimer til å stemme på det ene muslimske partiet som finnes. Da er det god natt. Men dere driter vel i om Norge ikke lenger er Norge når barna og barnebarna deres vokser opp, sånn som dere tilsynelatende er villig til å ofre alt i disse tider. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi, og de har et livssyn som ikke er forenelig med 2015, som ikke har blitt oppgradert til moderne tider. Dette er dere med på å ønske velkommen inn i vårt trygge land. Se hvor lenge det forblir trygt. Anonymous poster hash: 49945...bca Nordmenn er så utrolig naive som det går an å få blitt. Dessverre tror jeg det allerede er for sent. Håper ikke jeg lever lenge nok til å si "hva var det jeg sa". Anonymous poster hash: c2858...56b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #34 Skrevet 11. november 2015 Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj. Anonymous poster hash: b5561...68c Så du misliker feks svensker (som er hovedandelen av innvandrerne i Norge per dags dato)? Anonymous poster hash: 19886...817 Jeg ser hovedsaklig ikke på folk fra Skandinavia som innvandrere. Jeg tror nok helt fint du skjønner hva jeg mener med 'innvandrere'. Nemlig de som må på asylmottak. Du ser ikke akkurat noen fra London eller Sverige i et asylmottak. Anonymous poster hash: b5561...68c Men de som er på asylmottak er ikke innvandrere men flyktinger. Trur du bør lære deg noen begreper og forskjellene mellom dem før du mener så sterkt om noe. Du bør nok lære deg forskjellen du og. Veldig få av de som er på asylmotakene er flyktninger, de fleste er migranter Anonymous poster hash: 140ad...115
Cat.68 Skrevet 11. november 2015 #35 Skrevet 11. november 2015 Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj. Anonymous poster hash: b5561...68c Så du misliker feks svensker (som er hovedandelen av innvandrerne i Norge per dags dato)? Anonymous poster hash: 19886...817 Jeg ser hovedsaklig ikke på folk fra Skandinavia som innvandrere. Jeg tror nok helt fint du skjønner hva jeg mener med 'innvandrere'. Nemlig de som må på asylmottak. Du ser ikke akkurat noen fra London eller Sverige i et asylmottak. Anonymous poster hash: b5561...68c Men de som er på asylmottak er ikke innvandrere men flyktinger. Trur du bør lære deg noen begreper og forskjellene mellom dem før du mener så sterkt om noe. Du bør nok lære deg forskjellen du og. Veldig få av de som er på asylmotakene er flyktninger, de fleste er migranter Anonymous poster hash: 140ad...115 Men hvem som er hva er det ikke opp til oss å avgjøre. Derfor er det jo dumt å dømme alle på forhånd.
*Lissi* Skrevet 11. november 2015 #36 Skrevet 11. november 2015 Jeg synes vi nordmenn er mye bedre enn mange andre folkeslag. Da tenker jeg på de som praktiserer kjønnslemlestelse av piker, underkaster, dreper og systematisk voldtar jenter. De kan dra dit peppern gror og bli der. Man ser nå hva som skjer rundt mottakene. Flere tilfeller av unge jenter som er antastet. Anonymous poster hash: 5e83e...ffd Det er ikke rasisme, men fremmedfrykt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #37 Skrevet 12. november 2015 For mens vi surrer og diskuterer om vi skal stemme øst eller vest, og fordeler alle stemmene våre på de forskjellige partiene, så kommer alle muslimer til å stemme på det ene muslimske partiet som finnes. Da er det god natt. Kjære deg, vi har en grunnlov og et demokratisk styresett som det ikke er bare å stemme i hjel. Du kan sove godt om natta. Anonymous poster hash: fa97f...5d2
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #38 Skrevet 12. november 2015 Du burde se det intervjuet fra BBC eller en annen kjent kanal der to programledere argumenterer som du gjør nå. Eksperten prøver å forklare at "muslimske land" ikke finnes som en enhet som utfører en viss type handlinger, men at det er store forskjeller fra land til land. Programlederne forstår det bare ikke uansett hvor mye de blir forklart det. Det minnet ekstremt om deg nå! Verdt å se! PS; den er lagt ut for å disse de kunnskapsløse og enfoldige intervjuerne/ programlederne. Anonymous poster hash: 1ba3b...302
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #39 Skrevet 12. november 2015 For mens vi surrer og diskuterer om vi skal stemme øst eller vest, og fordeler alle stemmene våre på de forskjellige partiene, så kommer alle muslimer til å stemme på det ene muslimske partiet som finnes. Da er det god natt. Kjære deg, vi har en grunnlov og et demokratisk styresett som det ikke er bare å stemme i hjel. Du kan sove godt om natta. Anonymous poster hash: fa97f...5d2 Akkurat nå har vi det ja. Anonymous poster hash: 49945...bca
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #40 Skrevet 12. november 2015 Du burde se det intervjuet fra BBC eller en annen kjent kanal der to programledere argumenterer som du gjør nå. Eksperten prøver å forklare at "muslimske land" ikke finnes som en enhet som utfører en viss type handlinger, men at det er store forskjeller fra land til land. Programlederne forstår det bare ikke uansett hvor mye de blir forklart det. Det minnet ekstremt om deg nå! Verdt å se! PS; den er lagt ut for å disse de kunnskapsløse og enfoldige intervjuerne/ programlederne. Anonymous poster hash: 1ba3b...302 Fant det. Gidd å se hele intervjuet som dukket opp når du søker på Reza aslan CNN. Tror du vil kjenne igjen deg selv også. Anonymous poster hash: 1ba3b...302
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #41 Skrevet 12. november 2015 Jeg er utrolig redd og skremt over at det fortsatt sitter mennesker rundt i Norges land og vil ta i mot og ta i mot med åpne armer. Ser dere ikke hva dere gjør? Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har til og med sagt spesifikt at de kommer til å klare det også, for de har gjerne mange koner og hver kvinne føder i snitt rundt 6 barn, langt over snittet i vestlige land. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Men Gud forby å snakke om nordmenn og kultur, det er jo ikke verdt en dritt lengre, det er mye viktigere å ofre landet for alle andre. Alle muslimer er ikke ekstremister nei, men tror dere de som ikke er det, tør å gå i mot sitt eget folk? Nei. Den dagen de er mange nok til å starte sitt eget parti, går det til helvete med den norske velferdsstaten og det trygge landet vårt. For mens vi surrer og diskuterer om vi skal stemme øst eller vest, og fordeler alle stemmene våre på de forskjellige partiene, så kommer alle muslimer til å stemme på det ene muslimske partiet som finnes. Da er det god natt. Men dere driter vel i om Norge ikke lenger er Norge når barna og barnebarna deres vokser opp, sånn som dere tilsynelatende er villig til å ofre alt i disse tider. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi, og de har et livssyn som ikke er forenelig med 2015, som ikke har blitt oppgradert til moderne tider. Dette er dere med på å ønske velkommen inn i vårt trygge land. Se hvor lenge det forblir trygt. Anonymous poster hash: 49945...bca Som om jeg skulle sagt det selv... HELT ENIG! Anonymous poster hash: 9558c...23c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #42 Skrevet 12. november 2015 Hvordan greier dere å se noe bra med kulturer som utfører disse handlingene systematisk. Hele kulturen støtter opp om det. I mange land er jo over 95℅ av alle kvinner omskjært. Hvordan kan dere forsvare dette? Hi Anonymous poster hash: 5e83e...ffd Var det noen som forsvarte omskjæring av kvinner her? Det klarte i alle fall ikke jeg å finne. Anonymous poster hash: eb770...b49
Anonym bruker Skrevet 12. november 2015 #43 Skrevet 12. november 2015 Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi Anonymous poster hash: 49945...bca Du mener tydeligvis også at islam ikke bare er en religion, det er også en bestemt type sædceller, som gjør at barnet fødes som muslim uavhengig av hvilken kvinne som blir befruktet...? Anonymous poster hash: eb770...b49
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #44 Skrevet 13. november 2015 Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi Anonymous poster hash: 49945...bca Du mener tydeligvis også at islam ikke bare er en religion, det er også en bestemt type sædceller, som gjør at barnet fødes som muslim uavhengig av hvilken kvinne som blir befruktet...? Anonymous poster hash: eb770...b49 Gjør du deg dum med vilje? Nei det tror jeg ikke. Men jeg regner med at barna har en far de hører på, og som lærer de opp etter sitt livssyn. Og siden det totalt sett er flere ekstremister/sterkt praktiserende muslimer enn praktiserende kristne, er det også stor sannsynlighet for at far vil oppdra barna i den muslimske tro, mer enn mor vil oppdra dem til kristne. Anonymous poster hash: 49945...bca
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #45 Skrevet 13. november 2015 Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi Anonymous poster hash: 49945...bca Du mener tydeligvis også at islam ikke bare er en religion, det er også en bestemt type sædceller, som gjør at barnet fødes som muslim uavhengig av hvilken kvinne som blir befruktet...? Anonymous poster hash: eb770...b49 Gjør du deg dum med vilje? Nei det tror jeg ikke. Men jeg regner med at barna har en far de hører på, og som lærer de opp etter sitt livssyn. Og siden det totalt sett er flere ekstremister/sterkt praktiserende muslimer enn praktiserende kristne, er det også stor sannsynlighet for at far vil oppdra barna i den muslimske tro, mer enn mor vil oppdra dem til kristne. Anonymous poster hash: 49945...bca Altså. Du sier du er rasist, men hvis det er kun muslimer du hater, så er du jo ikke det? En rasist elsker egen rase, tror den er overlegen og mener at alle andre raser er underlegne/dumme/fæle osv. Du er muslimfiendtlig. Anonymous poster hash: 7f608...476
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #46 Skrevet 13. november 2015 Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi Anonymous poster hash: 49945...bca Du mener tydeligvis også at islam ikke bare er en religion, det er også en bestemt type sædceller, som gjør at barnet fødes som muslim uavhengig av hvilken kvinne som blir befruktet...? Anonymous poster hash: eb770...b49 Gjør du deg dum med vilje? Nei det tror jeg ikke. Men jeg regner med at barna har en far de hører på, og som lærer de opp etter sitt livssyn. Og siden det totalt sett er flere ekstremister/sterkt praktiserende muslimer enn praktiserende kristne, er det også stor sannsynlighet for at far vil oppdra barna i den muslimske tro, mer enn mor vil oppdra dem til kristne. Anonymous poster hash: 49945...bca Altså. Du sier du er rasist, men hvis det er kun muslimer du hater, så er du jo ikke det?En rasist elsker egen rase, tror den er overlegen og mener at alle andre raser er underlegne/dumme/fæle osv. Du er muslimfiendtlig. Anonymous poster hash: 7f608...476 Hjelpe meg. Jeg har hverken skrevet om muslimfiendtlighet eller hat. Det er helt forbanna utrolig at dere som mener vi skal forkaste Norge og ønske hele verden velkommen, må lire av dere dritt. Jeg har forholdt meg saklig, kommet med fakta og beskrevet min frykt. Du derimot, angriper meg som person. Norge trenger at noen står opp for landet og tør å ytre sine meninger. Med denne saueflokkmentaliteten hvor det er "kult" å skulle redde verden, ødelegger vi for kommende generasjoner. Er det greit, syns du? 1 av 5 som "flykter" til Norge nå, er syrere. 4/5 er folk sier de er syrere men ikke er det, som kaster passene sine og prøver lykken til tross for at de har asyl i andre land. Det kommer enorme mengder mennesker, mange som ikke er i nød, og at enkelte fortsatt mener at vi bare skal ta i mot og redde alle, er virkelig naive. Anonymous poster hash: 49945...bca
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #47 Skrevet 13. november 2015 Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi Anonymous poster hash: 49945...bca Du mener tydeligvis også at islam ikke bare er en religion, det er også en bestemt type sædceller, som gjør at barnet fødes som muslim uavhengig av hvilken kvinne som blir befruktet...? Anonymous poster hash: eb770...b49 Gjør du deg dum med vilje? Nei det tror jeg ikke. Men jeg regner med at barna har en far de hører på, og som lærer de opp etter sitt livssyn. Og siden det totalt sett er flere ekstremister/sterkt praktiserende muslimer enn praktiserende kristne, er det også stor sannsynlighet for at far vil oppdra barna i den muslimske tro, mer enn mor vil oppdra dem til kristne. Anonymous poster hash: 49945...bca Altså. Du sier du er rasist, men hvis det er kun muslimer du hater, så er du jo ikke det?En rasist elsker egen rase, tror den er overlegen og mener at alle andre raser er underlegne/dumme/fæle osv. Du er muslimfiendtlig. Anonymous poster hash: 7f608...476 Hjelpe meg. Jeg har hverken skrevet om muslimfiendtlighet eller hat. Det er helt forbanna utrolig at dere som mener vi skal forkaste Norge og ønske hele verden velkommen, må lire av dere dritt. Jeg har forholdt meg saklig, kommet med fakta og beskrevet min frykt. Du derimot, angriper meg som person. Norge trenger at noen står opp for landet og tør å ytre sine meninger. Med denne saueflokkmentaliteten hvor det er "kult" å skulle redde verden, ødelegger vi for kommende generasjoner. Er det greit, syns du? 1 av 5 som "flykter" til Norge nå, er syrere. 4/5 er folk sier de er syrere men ikke er det, som kaster passene sine og prøver lykken til tross for at de har asyl i andre land. Det kommer enorme mengder mennesker, mange som ikke er i nød, og at enkelte fortsatt mener at vi bare skal ta i mot og redde alle, er virkelig naive. Anonymous poster hash: 49945...bca Jeg har heller aldri sagt at jeg er rasist. Jeg har gode venner fra mange forskjellige land og livssyn. Det betyr ikke at jeg ikke er bekymret når det kommer strømmer av unge, enslige menn som ikke har samme kvinnesyn og livssyn som oss. Det har med kultur å gjøre, og en kultur som støtter opp kvinnefiendlighet er ikke en jeg ønsker velkommen hit. Stadig flere tilfeller av voldtekter og antastede småjenter er heller ikke noe jeg støtter. Enkelte av de som kommer hit har instinkter som dyr og degraderer kvinnen til et bytte. Ikke blir de straffet heller. Det er skremmende og skammelig. Anonymous poster hash: 49945...bca
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #48 Skrevet 13. november 2015 Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologiAnonymous poster hash: 49945...bca Du mener tydeligvis også at islam ikke bare er en religion, det er også en bestemt type sædceller, som gjør at barnet fødes som muslim uavhengig av hvilken kvinne som blir befruktet...?Anonymous poster hash: eb770...b49 Gjør du deg dum med vilje? Nei det tror jeg ikke. Men jeg regner med at barna har en far de hører på, og som lærer de opp etter sitt livssyn. Og siden det totalt sett er flere ekstremister/sterkt praktiserende muslimer enn praktiserende kristne, er det også stor sannsynlighet for at far vil oppdra barna i den muslimske tro, mer enn mor vil oppdra dem til kristne.Anonymous poster hash: 49945...bca Hvis de skal befrukte kvinnene, må de jo kvitte seg med de 8 konene du mener de har fra før. For i Norge kan du ikke være gift med flere enn én. Anonymous poster hash: eb770...b49
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #49 Skrevet 13. november 2015 Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi Anonymous poster hash: 49945...bca Du mener tydeligvis også at islam ikke bare er en religion, det er også en bestemt type sædceller, som gjør at barnet fødes som muslim uavhengig av hvilken kvinne som blir befruktet...? Anonymous poster hash: eb770...b49 Gjør du deg dum med vilje? Nei det tror jeg ikke. Men jeg regner med at barna har en far de hører på, og som lærer de opp etter sitt livssyn. Og siden det totalt sett er flere ekstremister/sterkt praktiserende muslimer enn praktiserende kristne, er det også stor sannsynlighet for at far vil oppdra barna i den muslimske tro, mer enn mor vil oppdra dem til kristne. Anonymous poster hash: 49945...bca Altså. Du sier du er rasist, men hvis det er kun muslimer du hater, så er du jo ikke det?En rasist elsker egen rase, tror den er overlegen og mener at alle andre raser er underlegne/dumme/fæle osv. Du er muslimfiendtlig. Anonymous poster hash: 7f608...476 Hjelpe meg. Jeg har hverken skrevet om muslimfiendtlighet eller hat. Det er helt forbanna utrolig at dere som mener vi skal forkaste Norge og ønske hele verden velkommen, må lire av dere dritt. Jeg har forholdt meg saklig, kommet med fakta og beskrevet min frykt. Du derimot, angriper meg som person. Norge trenger at noen står opp for landet og tør å ytre sine meninger. Med denne saueflokkmentaliteten hvor det er "kult" å skulle redde verden, ødelegger vi for kommende generasjoner. Er det greit, syns du? 1 av 5 som "flykter" til Norge nå, er syrere. 4/5 er folk sier de er syrere men ikke er det, som kaster passene sine og prøver lykken til tross for at de har asyl i andre land. Det kommer enorme mengder mennesker, mange som ikke er i nød, og at enkelte fortsatt mener at vi bare skal ta i mot og redde alle, er virkelig naive. Anonymous poster hash: 49945...bca Jeg har heller aldri sagt at jeg er rasist. Jeg har gode venner fra mange forskjellige land og livssyn. Det betyr ikke at jeg ikke er bekymret når det kommer strømmer av unge, enslige menn som ikke har samme kvinnesyn og livssyn som oss. Det har med kultur å gjøre, og en kultur som støtter opp kvinnefiendlighet er ikke en jeg ønsker velkommen hit. Stadig flere tilfeller av voldtekter og antastede småjenter er heller ikke noe jeg støtter. Enkelte av de som kommer hit har instinkter som dyr og degraderer kvinnen til et bytte. Ikke blir de straffet heller. Det er skremmende og skammelig. Anonymous poster hash: 49945...bca Ja, for voldtekt og antasting av småjenter er jo et helt nytt fenomen for det hvite, kristne mennesket. Her jeg bor har det vært TRE store nyhetssaker om menn som har voldtatt flere småbarn bare i år. Den ene av de som ble voldtatt var en baby på 2-3 mnd. Det husker du kanskje? Alle overgrepene jeg har snakket om har blitt begått av hvite nordmenn med samme kultur som deg. Ja, det stemmer at omtrent 100% av overfallsvoldtekter blir begått av flyktninger eller innvandrere, men nå er det også sånn at de fleste voldtekter i Norge skjer på fest eller i hjemmet, gjerne av nære venner eller familie. Anonymous poster hash: 19886...817
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #50 Skrevet 13. november 2015 Vi har blitt advart av is tidligere, de vil "ta over" den vestlige verden, og se hva de holder på med nå, ordner i stand krise i Syria for å spre folk i vesten. De har også sagt at "de skal befrukte våre kvinner" også, så på sikt vil de være i overtall og vi er minoritet i egne land. Islam er ikke bare en religion, det er også en politisk ideologi Anonymous poster hash: 49945...bca Du mener tydeligvis også at islam ikke bare er en religion, det er også en bestemt type sædceller, som gjør at barnet fødes som muslim uavhengig av hvilken kvinne som blir befruktet...? Anonymous poster hash: eb770...b49 Gjør du deg dum med vilje? Nei det tror jeg ikke. Men jeg regner med at barna har en far de hører på, og som lærer de opp etter sitt livssyn. Og siden det totalt sett er flere ekstremister/sterkt praktiserende muslimer enn praktiserende kristne, er det også stor sannsynlighet for at far vil oppdra barna i den muslimske tro, mer enn mor vil oppdra dem til kristne. Anonymous poster hash: 49945...bca Altså. Du sier du er rasist, men hvis det er kun muslimer du hater, så er du jo ikke det?En rasist elsker egen rase, tror den er overlegen og mener at alle andre raser er underlegne/dumme/fæle osv. Du er muslimfiendtlig. Anonymous poster hash: 7f608...476 Hjelpe meg. Jeg har hverken skrevet om muslimfiendtlighet eller hat. Det er helt forbanna utrolig at dere som mener vi skal forkaste Norge og ønske hele verden velkommen, må lire av dere dritt. Jeg har forholdt meg saklig, kommet med fakta og beskrevet min frykt. Du derimot, angriper meg som person. Norge trenger at noen står opp for landet og tør å ytre sine meninger. Med denne saueflokkmentaliteten hvor det er "kult" å skulle redde verden, ødelegger vi for kommende generasjoner. Er det greit, syns du? 1 av 5 som "flykter" til Norge nå, er syrere. 4/5 er folk sier de er syrere men ikke er det, som kaster passene sine og prøver lykken til tross for at de har asyl i andre land. Det kommer enorme mengder mennesker, mange som ikke er i nød, og at enkelte fortsatt mener at vi bare skal ta i mot og redde alle, er virkelig naive. Anonymous poster hash: 49945...bca Jeg har heller aldri sagt at jeg er rasist. Jeg har gode venner fra mange forskjellige land og livssyn. Det betyr ikke at jeg ikke er bekymret når det kommer strømmer av unge, enslige menn som ikke har samme kvinnesyn og livssyn som oss. Det har med kultur å gjøre, og en kultur som støtter opp kvinnefiendlighet er ikke en jeg ønsker velkommen hit. Stadig flere tilfeller av voldtekter og antastede småjenter er heller ikke noe jeg støtter. Enkelte av de som kommer hit har instinkter som dyr og degraderer kvinnen til et bytte. Ikke blir de straffet heller. Det er skremmende og skammelig. Anonymous poster hash: 49945...bca Ikke muslimfiendtlig? Se på hvordan du beskriver dem. De voldtar, omskjærer sine barn, kommer for å ødelegge vårt land. Og du mener det er saklig og konstruktivt? Du eier jo åpenbart ikke kunnskap utover det du har lest på noen lugubre nettsider. Og overskriften din er "Jeg er rasist" Du må gjerne se på deg selv som saklig, men du er milevis fra det. Anonymous poster hash: 7f608...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå