Gå til innhold

Jeg er rasist


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes vi nordmenn er mye bedre enn mange andre folkeslag. Da tenker jeg på de som praktiserer kjønnslemlestelse av piker, underkaster, dreper og systematisk voldtar jenter. De kan dra dit peppern gror og bli der. Man ser nå hva som skjer rundt mottakene. Flere tilfeller av unge jenter som er antastet.

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke rasisme. Rasisme er når man mener en rase er bedre enn en annen og nordmenn er ikke en egen rase.

 

Det at du kaller alle på mottakene for samme rase er også ganske spesielt.

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Skrevet

Jeg synes vi nordmenn er mye bedre enn mange andre folkeslag. Da tenker jeg på de som praktiserer kjønnslemlestelse av piker, underkaster, dreper og systematisk voldtar jenter. De kan dra dit peppern gror og bli der. Man ser nå hva som skjer rundt mottakene. Flere tilfeller av unge jenter som er antastet.

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Er du seriøs nå?

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Skrevet

Du er ikke rasist, du er dum, forutinntatt og har lite kunnskap om noe du har sterke meninger om. Du er ikke rasist, du er dum.

 

Anonymous poster hash: b281b...48d

Skrevet

Noken som trur meg om eg forteller dokke at eg ikkje er rasist.

Eg er ikkje det. Og håper eg ikkje blir det heller i forhold til tida vi går inni.

Eg møter alle folk med opne armer.

Men eg er skeptisk i forhold til utviklinga i samfunnet no.

Skrevet

Noken som trur meg om eg forteller dokke at eg ikkje er rasist.

Eg er ikkje det. Og håper eg ikkje blir det heller i forhold til tida vi går inni.

Eg møter alle folk med opne armer.

Men eg er skeptisk i forhold til utviklinga i samfunnet no.

Lær deg rettskriving så blir du kanskje tatt seriøst også!

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Skrevet

Jeg synes vi nordmenn er mye bedre enn mange andre folkeslag. Da tenker jeg på de som praktiserer kjønnslemlestelse av piker, underkaster, dreper og systematisk voldtar jenter. De kan dra dit peppern gror og bli der. Man ser nå hva som skjer rundt mottakene. Flere tilfeller av unge jenter som er antastet.

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

staten har gjort at jeg ble rasist.

 

Anonymous poster hash: 4a9ec...457

Skrevet

Hvordan greier dere å se noe bra med kulturer som utfører disse handlingene systematisk. Hele kulturen støtter opp om det. I mange land er jo over 95℅ av alle kvinner omskjært. Hvordan kan dere forsvare dette?

Hi

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Skrevet

Noken som trur meg om eg forteller dokke at eg ikkje er rasist.

Eg er ikkje det. Og håper eg ikkje blir det heller i forhold til tida vi går inni.

Eg møter alle folk med opne armer.

Men eg er skeptisk i forhold til utviklinga i samfunnet no.

Det kunne ikke brydd meg mindre hva du er eller ikke anser deg selv som.

 

Hvorfor tror du det interesserer oss?

 

 

Anonymous poster hash: ae2d0...5d2

Skrevet

Ingen som vil forsvare disse kulturene? Feiginger!!

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Skrevet

Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj.

 

Anonymous poster hash: b5561...68c

Skrevet

Ingen som vil forsvare disse kulturene? Feiginger!!

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Jeg er veldig glad i andre kulturer! Det er lærerikt, spennende og interessant å lære om andre kulturer! Prøv det!👍

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Skrevet

 

Ingen som vil forsvare disse kulturene? Feiginger!!

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Jeg er veldig glad i andre kulturer! Det er lærerikt, spennende og interessant å lære om andre kulturer! Prøv det!👍

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Så du liker kjønnslemlestelse og tvangsekteskap?

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Skrevet

Hvordan greier dere å se noe bra med kulturer som utfører disse handlingene systematisk. Hele kulturen støtter opp om det. I mange land er jo over 95℅ av alle kvinner omskjært. Hvordan kan dere forsvare dette?

Hi

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

I mange land? Ja, det finnes kulturer der mange jenter blir omskjært. Men du kan ikke si at alle flyktninger har samme kultur. Indere og pakistanere har ulik kultur og de har en gang vært ETT land.

 

For det første er ikke omskjæring av kvinner et islamproblem, men et Afrikaproblem. Tanzania og Etiopia er begge land som driver med kvinnelig omskjæring. Begge disse landene er i hovedsak kristne.

 

Hvordan kan du sitte og mene at alle som kommer utenfra Norges grenser er så onde? Du trenger å komme deg ut av sofaen og ut i verden. Og da mener jeg ikke til Gran Canaria der alt er tlpasset oss nordmenn.

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Skrevet

Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj.

 

Anonymous poster hash: b5561...68c

Så du misliker feks svensker (som er hovedandelen av innvandrerne i Norge per dags dato)?

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Skrevet

 

Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj.

 

Anonymous poster hash: b5561...68c

Så du misliker feks svensker (som er hovedandelen av innvandrerne i Norge per dags dato)?

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Jeg ser hovedsaklig ikke på folk fra Skandinavia som innvandrere.

 

Jeg tror nok helt fint du skjønner hva jeg mener med 'innvandrere'. Nemlig de som må på asylmottak.

 

Du ser ikke akkurat noen fra London eller Sverige i et asylmottak.

 

Anonymous poster hash: b5561...68c

Skrevet

 

 

Ingen som vil forsvare disse kulturene? Feiginger!!

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Jeg er veldig glad i andre kulturer! Det er lærerikt, spennende og interessant å lære om andre kulturer! Prøv det!👍

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Så du liker kjønnslemlestelse og tvangsekteskap?

 

Anonymous poster hash: 5e83e...ffd

Nei! Og det er mange andre ting jeg heller ikke liker, men det er ingen grunn til å mislike ALLE som tilhører en annen gruppe!

 

Poenget mitt er: hvis du bare gidder å lære litt, så kommer du til å få en litt større forståelse av kultur, religion, rasisme og så videre! Lykke til!👍

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Skrevet

 

 

Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj.

 

Anonymous poster hash: b5561...68c

Så du misliker feks svensker (som er hovedandelen av innvandrerne i Norge per dags dato)?

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Jeg ser hovedsaklig ikke på folk fra Skandinavia som innvandrere.

 

Jeg tror nok helt fint du skjønner hva jeg mener med 'innvandrere'. Nemlig de som må på asylmottak.

 

Du ser ikke akkurat noen fra London eller Sverige i et asylmottak.

 

Anonymous poster hash: b5561...68c

Da må du lære deg å skille begrepene dine. En innvandrer er ikke det samme som en asylsøker.

 

Siden du tydeligvis er for lat til å lese deg opp på ting, så kan jeg gi deg en hjelpende hånd: www.google.com

 

Hint: google forskjellen på innvandrer og asylsøker.

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Skrevet

 

Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj.

 

Anonymous poster hash: b5561...68c

Så du misliker feks svensker (som er hovedandelen av innvandrerne i Norge per dags dato)?

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Nei, det er polakker.

 

 

 

Anonymous poster hash: a908f...47c

Skrevet

 

Noken som trur meg om eg forteller dokke at eg ikkje er rasist.

Eg er ikkje det. Og håper eg ikkje blir det heller i forhold til tida vi går inni.

Eg møter alle folk med opne armer.

Men eg er skeptisk i forhold til utviklinga i samfunnet no.

Lær deg rettskriving så blir du kanskje tatt seriøst også!

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Virkelig?? Hørt om nynorsk?

 

Anonymous poster hash: e8dfb...28c

Skrevet

 

 

Jeg misliker innvandrere ekstremt mye. Syns ikke de har NOE å gjøre i vårt land. Æsj.

 

Anonymous poster hash: b5561...68c

Så du misliker feks svensker (som er hovedandelen av innvandrerne i Norge per dags dato)?

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Nei, det er polakker.

 

 

 

Anonymous poster hash: a908f...47c

Stemmer! Svensker er den nest største:)

 

 

Anonymous poster hash: 19886...817

Skrevet

 

 

Noken som trur meg om eg forteller dokke at eg ikkje er rasist.

Eg er ikkje det. Og håper eg ikkje blir det heller i forhold til tida vi går inni.

Eg møter alle folk med opne armer.

Men eg er skeptisk i forhold til utviklinga i samfunnet no.

Lær deg rettskriving så blir du kanskje tatt seriøst også!

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Virkelig?? Hørt om nynorsk?

 

Anonymous poster hash: e8dfb...28c

 

Nynorsk er hovedmålet mitt, men ord som "noken" og "dokke" hører ikke til i skriftspråket nynorsk!

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Skrevet

 

 

Noken som trur meg om eg forteller dokke at eg ikkje er rasist.

Eg er ikkje det. Og håper eg ikkje blir det heller i forhold til tida vi går inni.

Eg møter alle folk med opne armer.

Men eg er skeptisk i forhold til utviklinga i samfunnet no.

Lær deg rettskriving så blir du kanskje tatt seriøst også!

 

Anonymous poster hash: 3f73c...924

Virkelig?? Hørt om nynorsk?

 

Anonymous poster hash: e8dfb...28c

Hun skriver ikke nynorsk.

Skrevet

Åpenbart en tulletråd.

 

Anonymous poster hash: 7f608...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...