Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Barnet mitt var bedt bort ikveld, for å se på mgp jr. Og jeg tenkte kjapt "det er ikke bursdag, så barna går sikkert i det de har på seg for dagen". Så feil kan man ta! Alle var kjempepyntet! Jeg følte meg veldig dum der barnet mitt kom i joggebukse og en vanlig genser. Håper ikke barnet selv bryr seg 😢😞 Anonymous poster hash: ccb42...c25
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Barnet mitt var bedt bort ikveld, for å se på mgp jr. Og jeg tenkte kjapt "det er ikke bursdag, så barna går sikkert i det de har på seg for dagen". Så feil kan man ta! Alle var kjempepyntet! Jeg følte meg veldig dum der barnet mitt kom i joggebukse og en vanlig genser. Håper ikke barnet selv bryr seg 😢😞 Anonymous poster hash: ccb42...c25 Bursdag eller ei, skal man på besøk gjør man en liten innsats. Mener ikke stivpyntet, men fine hverdagsklær. Joggebukse er litt respektløst. Anonymous poster hash: cda6c...d2e
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Kunne ikke falt meg inn å sende noen på besøk i joggebukse. Vi går forsåvidt ikke i det utenom barnehagen her i hus. Skal man bort er det respektløst å ikke pynte seg litt. Anonymous poster hash: 790d0...028
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Så lenge ingen har sagt noe, så kunne du jo ikke vite da. Vi feiret nettopp bursdag, og et av barna kom upyntet i joggedress. "jaja, funksjonabelt, tenkte jeg". Tenker ikke at foreldrene er noe dårlige foreldre for det om. Anonymous poster hash: b3df2...4b6
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Hadde aldri klart og bli fornærmet om en unge kommer i joggebukse, seriøst!!! Kveldens I-landsproblem... Anonymous poster hash: c798d...e2c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Kanskje jeg skal legge til at barnet mitt bare eier joggebukser, men noengang de er jo hakket finere enn de hun gikk i idag. Hun er veldig sær på klær. Men det falt meg på en måte ikke inn. Jeg er så glemsk for tida altså! Anonymous poster hash: ccb42...c25
TinaK 1990 Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Kunne du ikke dratt hjem og hentet noe annet til henne? Spesielt å sende bort noen på besøk lørdag kveld i joggebukse. Noe annet hvis det var lek på dagen
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Samme hva de har på seg så lenge barna har hele og rene klær? Barna mine går i joggebukse på skolen. Behagelig! Siden det er lørdag har jeg pyntet de litt, kanskje de andre var pyntet pga det er helg og ikke pga de var bedt bort? Anonymous poster hash: a20c0...d70
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #9 Skrevet 7. november 2015 De er unger, er det nøye? Det som er viktig er at de er at de oppfører seg og er ren. Om noen skulle tenke ille om deg eller datteren din så har de et problem ikke du. Inviterer ofte unger hit både på ukedager og helg, ser aldri på hva de har på seg. Anonymous poster hash: c798d...e2c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #10 Skrevet 7. november 2015 Uff, det er litt flaut, men trøst deg med at barnet sikkert ikke bryr seg 😉☺️ Jeg har opplevd motsatt. Sønnen min ble bedt i nabofest/restest en formiddag, dagen etter nabogutten hadde hatt bursdag. Jeg pyntet han selvfølgelig, ordnet sveis osv... Han ble 5 min forsinket.. Da kom nabogutten og hentet han, i joggebukse, med "sovesveis" og helt upyntet.. 😉😄 Så ikke alltid man vet de sosiale kodene. Kjenner ei som kom på "julefest" stivpyntet med ballkjole. Hun trodde det var julebord.. alle vi andre visste det var ennuhøytidelig grøtfest hvor vi skulle være ute.. Ops 🙈 Anonymous poster hash: a830d...5c0
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. november 2015 #11 Skrevet 7. november 2015 Reagerer dere virkelig på at barn går i joggebukse ??? Her sitter jeg nå med 4 gutter. En 6 åring og tre 8 åringer. Alle 4 i trenings joggebukse . Guttene i klassene til mine barn bor i joggebuksene sine 😊 de pynter seg så klart til bursdager og hvis man skal på kulturelle ting osv. Ser ikke noe galt i at de går i joggebukse , tenker bare at det er sportye barn, som har behagelige og godt bevegelige klær 👍🏻😊 Jeg hadde ikke reagert HI, så lenge det ikke var påpekt at det var pynte selskap 😊
MammantilNurket Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 Ville du ha troppet opp i joggebukse på Grand Prix-fest? Ordet "fest" antyder at man kler seg prestentabelt. Så utrolig "norske-Per"! Ærlig talt ... håper at du troller ... Jeg dør litt av den norske "joggebukse-mentaliteten" ... alt skal være såååå "praktisk og behagelig". Det er typisk norsk å ha stygge sko og å ikke kunne kle seg til anledningen. Joggebukse brukes til TRENING - ikke til daglig og i alle fall ikke til fest. Joggebukse er ikke sporty. Det er harry!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 Beklager, men jeg synes det er mye mer harry å bry seg om hva unger har på seg. Det er virkelig ikke viktig! Anonymous poster hash: c798d...e2c
sug lut Skrevet 7. november 2015 #14 Skrevet 7. november 2015 Jøss. Nå har jeg hatt unger like lenge som enkelte av dere har levd, og de har fremdeles ikke trengt pynte seg for å gå til venner utenom bursdag. Og motsatt. Senk skuldrene og lev, det får da være måte på ting man skal bekymre seg over.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #15 Skrevet 7. november 2015 Joggebukse brukes kun i bhg her i huset. Barnet bestemmer da ikke at det kun skal joggebukser ? Anonymous poster hash: aa980...984
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #16 Skrevet 7. november 2015 Ville du ha troppet opp i joggebukse på Grand Prix-fest? Ordet "fest" antyder at man kler seg prestentabelt. Så utrolig "norske-Per"! Ærlig talt ... håper at du troller ... Jeg dør litt av den norske "joggebukse-mentaliteten" ... alt skal være såååå "praktisk og behagelig". Det er typisk norsk å ha stygge sko og å ikke kunne kle seg til anledningen. Joggebukse brukes til TRENING - ikke til daglig og i alle fall ikke til fest. Joggebukse er ikke sporty. Det er harry! "Håper du troller ..." Herregud, dramaqueen! 😂 Anonymous poster hash: 1f223...af2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #17 Skrevet 7. november 2015 Jøss. Nå har jeg hatt unger like lenge som enkelte av dere har levd, og de har fremdeles ikke trengt pynte seg for å gå til venner utenom bursdag. Og motsatt. Senk skuldrene og lev, det får da være måte på ting man skal bekymre seg over. Amen! Anonymous poster hash: 1f223...af2
Guttemamman:-) Skrevet 7. november 2015 #18 Skrevet 7. november 2015 Reagerer dere virkelig på at barn går i joggebukse ??? Her sitter jeg nå med 4 gutter. En 6 åring og tre 8 åringer. Alle 4 i trenings joggebukse . Guttene i klassene til mine barn bor i joggebuksene sine 😊 de pynter seg så klart til bursdager og hvis man skal på kulturelle ting osv. Ser ikke noe galt i at de går i joggebukse , tenker bare at det er sportye barn, som har behagelige og godt bevegelige klær 👍🏻😊 Jeg hadde ikke reagert HI, så lenge det ikke var påpekt at det var pynte selskap 😊 Enig!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #19 Skrevet 7. november 2015 Ok, delte svar. Men da skal jeg prøve å ikke tenke mer på dette nå. Hun hadde med en vertinnegave da, så vi klarte én av to. Anonymous poster hash: ccb42...c25
☆☆☆ Skrevet 7. november 2015 #20 Skrevet 7. november 2015 Ville du ha troppet opp i joggebukse på Grand Prix-fest? Ordet "fest" antyder at man kler seg prestentabelt. Så utrolig "norske-Per"! Ærlig talt ... håper at du troller ... Jeg dør litt av den norske "joggebukse-mentaliteten" ... alt skal være såååå "praktisk og behagelig". Det er typisk norsk å ha stygge sko og å ikke kunne kle seg til anledningen. Joggebukse brukes til TRENING - ikke til daglig og i alle fall ikke til fest. Joggebukse er ikke sporty. Det er harry! Eg har enda til gode å sjå nokon trene i joggebukse.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #21 Skrevet 7. november 2015 Ok, delte svar. Men da skal jeg prøve å ikke tenke mer på dette nå. Hun hadde med en vertinnegave da, så vi klarte én av to. Anonymous poster hash: ccb42...c25 Vertinnegave når det er snakk om barn er vel heller ikke vanlig da.. 😂 Anonymous poster hash: cda6c...d2e
MammantilNurket Skrevet 7. november 2015 #22 Skrevet 7. november 2015 Ok, delte svar. Men da skal jeg prøve å ikke tenke mer på dette nå. Hun hadde med en vertinnegave da, så vi klarte én av to. Anonymous poster hash: ccb42...c25 Vertinnegave når det er snakk om barn er vel heller ikke vanlig da.. 😂 Anonymous poster hash: cda6c...d2e Vertinnegave er bra
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #23 Skrevet 7. november 2015 Ok, delte svar. Men da skal jeg prøve å ikke tenke mer på dette nå. Hun hadde med en vertinnegave da, så vi klarte én av to. Anonymous poster hash: ccb42...c25 Vertinnegave når det er snakk om barn er vel heller ikke vanlig da.. 😂 Anonymous poster hash: cda6c...d2e Haha, nei, men likevel. En liten pynteting bare som en takk for invitasjonen :-) Anonymous poster hash: ccb42...c25
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #24 Skrevet 7. november 2015 "Stakkars barnet mitt" Skal tro om han overlever? Anonymous poster hash: 3953f...456
TinaK 1990 Skrevet 7. november 2015 #25 Skrevet 7. november 2015 Jeg tenkte kanskje at barnet ditt selv føler på det at alle venninnene har pyntet seg og ikke henne. Vil tro de voksne ikke bryr seg, men jentene synes kanskje det er gøy å pynte seg litt og ditt barn sitter der i joggebukse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå