Gå til innhold

jeg leier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange som ikke har rullet inn Marius ene sine enda,er 10 pluss her nå.

Ikke utsatt for vind her heller,så jeg ser ikke hva som er så ille med å vente litt.

Har selv leid ut før og hadde virkelig ikke reagert på dette enda.

HI

Anonymous poster hash: 3928e...d56

hva mener du med ikke rullet inn markisene sine enda? De ruller man jo inn etter hver gangs bruk, det er ikke meningen den skal stå ute i vær og vind hele sommeren  :sjokkert:  Hvis den har stått ute hele sommeren skjønner jeg bedre at han føler han må fortelle deg hvordan og når slike ting skal gjøres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skhønner en ikke har noe å si når en leier. Ikke vært snakk om at ting går istykker her.

Skrevet

Skhønner en ikke har noe å si når en leier. Ikke vært snakk om at ting går istykker her.

Skjønner

Skrevet

Skjønner

Du reagerer på veldig rare ting..........

Anonymous poster hash: 182e4...8fe

Skrevet

Skhønner en ikke har noe å si når en leier. Ikke vært snakk om at ting går istykker her.Anonymous poster hash: 3928e...d56

Ikke enda kanskje. Derfor han kommenterer dette for å unngå at det faktisk går i stykker.

Anonymous poster hash: 974e7...f2c

Skrevet

Jeg hadde også reagert på å bli fortalt når jeg skulle ta inn utemøbler, her er det ennå 10 grader de fleste dagene. Jeg har en benk ute og resten er pakket bort. Men det er noe med å føle at man har et eget hjem, selv om man ikke har råd til å komme inn på boligmarkedet. Jeg har lang universitetsutdannelse, men har som alenemor ennå ikke mulighet til å kjøpe egen bolig, og jeg er utrolig glad for at jeg bor til leie hos folk som er veldig hyggelige og som ikke sjekker om jeg gjør alt som de ønsker. Når det er sagt skal man selvfølgelig behandle andres ting med respekt, men her hørtes det mere ut som en utleier som liker kontroll.

Anonymous poster hash: 77da3...e66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...