Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Hvor mye er ok at eier bestemmer? Kom på 1 års kontroll, poengterte at markisen ikke var helt inne. At ute møbler måtte i plast nå. Hva er vanlig? Anonymous poster hash: 3928e...d56
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Det syns jeg var helt innafor. Anonymous poster hash: 2de6a...ae8
Surogvanskelig Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Hvem sine utemøbler var det? Kan eier har sagt det som råd og tips eller var det komandering?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Jeg følte det som å bli kommandert. Noe er eier sitt og noe mitt. Hva bestemmer en som leier da? Anonymous poster hash: 3928e...d56
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Kan ikke eier pakke inn sine egne møbler i plast selv, om han vil at de skal pakkes inn? Også kan du la dine møbler stå uten plast? Anonymous poster hash: 3639e...626
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Eier sa bare at jeg ikke trenger de nå. Hater å leie.... Anonymous poster hash: 3928e...d56
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Jeg følte det som å bli kommandert. Noe er eier sitt og noe mitt. Hva bestemmer en som leier da? Anonymous poster hash: 3928e...d56 Løse utemøbler er ikke ok på vinteren g i høststormene. Markise som ikke er ordentlig inne blir utsatt for vær og vind og blir ødelagt mye fortere. Om du tar vare på tingene og viser forståelse for hva du burde gjøre vil du slippe kommentarer. Anonymous poster hash: 2de6a...ae8
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Høres litt vel kontrollerende ut han huseieren din, -minner litt om noen vi leide av tidligere... Nå leier vi av utleiemegler, og har ingenting med huseier å gjøre. Litt dyrere, men såååå verdt det! Anonymous poster hash: 38b2f...cdd
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #9 Skrevet 7. november 2015 Høres litt vel kontrollerende ut han huseieren din, -minner litt om noen vi leide av tidligere... Nå leier vi av utleiemegler, og har ingenting med huseier å gjøre. Litt dyrere, men såååå verdt det! Anonymous poster hash: 38b2f...cdd Høres deilig ut. Synes det var godt å kunne sitte litt ute å få luft jeg da. Har leid ut selv og bodde da i samme hus var ikke så kontrollerende med de. Eier bor ikke her. Anonymous poster hash: 3928e...d56
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #10 Skrevet 7. november 2015 Er det så vanskelig å bare rulle inn markisa, og pakke inn utleiers møbler? Noe er jo ditt sier du, da kan du sitte ute på det. Det er tross alt november, og det er usannsynlig at det vil være svært koselig å sitte ute særlig mye lenger. Her er det f.eks meldt storm på mandag. Det er til fordel for deg også å ta vare på utleiers eiendom, så du slipper å erstatte fordi det ble ødelagt. Anonymous poster hash: c5e98...4e5
klishe89 Skrevet 7. november 2015 #11 Skrevet 7. november 2015 Markise er dyrt og den mugner og blir stygg dersom den får fukt på seg når den f.eks ikke er rullet inn ordentlig. Er det virkelig så mye jobb at du gidder å lage en sak av det? Hvis møblene er dine så får du vurdere selv, er de utleier sine bruker du plast.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 1 års kontroll? Det har jeg aldri hørt om, det er ikke vanlig her... Leier du møblert kan det vel være at utleier har krav om at det skal behandles ordentlig, men er det dine møbler har de ikke noe de skulle ha sagt.
QueeenBeee Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 1 års kontroll faktisk. Den var ny. Selv har jeg 2 ganger hatt huseier som ville bestemme hvem jeg ikke kunne ha på besøk. Ikke snakk om skumle-typer. Helt normale folk de plutselig ikke ville at jeg kunne ha på besøk. Kun den ene som på en måte ga en grunn, hun like ikke personen. Ikke noe ang, hvorfor. Bare likte ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #14 Skrevet 7. november 2015 Er det opp til eier om leier vil sitte ute da? HI Anonymous poster hash: 3928e...d56
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #15 Skrevet 7. november 2015 Er det opp til eier om leier vil sitte ute da? HI Anonymous poster hash: 3928e...d56 På hans møbler, JA! De blir jo ødelagte i dette været. Er det virkelig så vanskelig å forstå????? Anonymous poster hash: f08cf...10f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2015 #16 Skrevet 7. november 2015 Er det opp til eier om leier vil sitte ute da? HI Anonymous poster hash: 3928e...d56 Hvis det er er utleier sine møbler kan han jo det, skjønner jo at han ikke vil ha de stående fremme om vinter Anonymous poster hash: 182e4...8fe
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #17 Skrevet 8. november 2015 Er det opp til eier om leier vil sitte ute da? HI Anonymous poster hash: 3928e...d56 På hans møbler, som risikerer å bli ødelagt om de står ute? JA, selvsagt!!! Kan du argumentere FOR at du burde få lov til å ødelegge andres møbler? Anonymous poster hash: 181d2...3e5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #18 Skrevet 8. november 2015 Er det opp til eier om leier vil sitte ute da? HI Anonymous poster hash: 3928e...d56 På hans møbler, som risikerer å bli ødelagt om de står ute? JA, selvsagt!!! Kan du argumentere FOR at du burde få lov til å ødelegge andres møbler? Anonymous poster hash: 181d2...3e5 Snakket om mine egne. Og langt fra vinter her nå. Anonymous poster hash: 3928e...d56
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #19 Skrevet 8. november 2015 Er det opp til eier om leier vil sitte ute da? HI Anonymous poster hash: 3928e...d56 På hans møbler, som risikerer å bli ødelagt om de står ute?JA, selvsagt!!! Kan du argumentere FOR at du burde få lov til å ødelegge andres møbler? Anonymous poster hash: 181d2...3e5 Snakket om mine egne. Og langt fra vinter her nå. Anonymous poster hash: 3928e...d56 Men siden både dine og han sine møbler står ute, tror du ikke mente sine egne møbler? Sa han at du måtte sette dine møbler under plast? Dine har han jo ingenting med Anonymous poster hash: 182e4...8fe
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #20 Skrevet 8. november 2015 Mente at det ikke skulle brukes nå alikevel før til sommeren. Anonymous poster hash: 3928e...d56
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #21 Skrevet 8. november 2015 Mente at det ikke skulle brukes nå alikevel før til sommeren. Anonymous poster hash: 3928e...d56 Da setter du han sine under plast, lar dine møbler stå ute og trekker inn markisen. Det med markisen skjønner jeg han kommenterte Anonymous poster hash: 182e4...8fe
Yellow Brick Road Skrevet 8. november 2015 #22 Skrevet 8. november 2015 Jeg synes at det var helt innafor. Markisa må helt inn, det er en selvfølge. Jeg ville også hatt mine utemøbler i plast nå, så det er ikke noe rart at han vil at du skal ha det. Dine møbler har han forsåvidt ingenting med, men kanskje prøvde han å gi deg et godt råd. Eller så bor du på en plass som er utsatt for vær og vind og han er redd for at løse utmøbler skal fly rundt med vinden og skade omgivelsene. Vi eier både hus og møbler selv og vi liker å sitte litt ute til alle årstider om været er der, men vi passer godt på at møblene ikke blir til prosjektiler i høst- og vinterstormene, så vi pakker dem godt sammen og setter dem på en trygg plass når vi ikke bruker dem.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #24 Skrevet 8. november 2015 Det er mange som ikke har rullet inn Marius ene sine enda,er 10 pluss her nå. Ikke utsatt for vind her heller,så jeg ser ikke hva som er så ille med å vente litt. Har selv leid ut før og hadde virkelig ikke reagert på dette enda. HI Anonymous poster hash: 3928e...d56
Anonym bruker Skrevet 8. november 2015 #25 Skrevet 8. november 2015 Det er mange som ikke har rullet inn Marius ene sine enda,er 10 pluss her nå. Ikke utsatt for vind her heller,så jeg ser ikke hva som er så ille med å vente litt. Har selv leid ut før og hadde virkelig ikke reagert på dette enda. HI Anonymous poster hash: 3928e...d56 Det er jo ikke dine ting, ergo bestemmer ikke du over ting. Take or leave it. Bokstavlig talt. Flytt ut! Anonymous poster hash: f08cf...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå