Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #26 Skrevet 9. november 2015 Takk for støtte. 3 åringen har vært veldig fysisk i det siste, slått både meg og barn i barnehagen, og jeg har en vond magefølelse om at dette ikke var første gang kjæresten har knipset eller kanskje slått........han har vært barnevakt en del ganger. Jeg satte meg ned med gutten og prøvde å spørre han. Han sier at min kjæreste har vært "streng". Jeg prøvde å forklare han at han er den viktigste i verden for meg og at ingen får gjøre han vondt. Usikker hvor mye han skjønner. Han sier ikke at han er blitt slått, men det er for så vidt uvesentlig. Jeg har i dag avsluttet forholdet. Anonymous poster hash: e929b...fb7
Gjest Antarctica Skrevet 9. november 2015 #27 Skrevet 9. november 2015 Takk for støtte. 3 åringen har vært veldig fysisk i det siste, slått både meg og barn i barnehagen, og jeg har en vond magefølelse om at dette ikke var første gang kjæresten har knipset eller kanskje slått........han har vært barnevakt en del ganger. Jeg satte meg ned med gutten og prøvde å spørre han. Han sier at min kjæreste har vært "streng". Jeg prøvde å forklare han at han er den viktigste i verden for meg og at ingen får gjøre han vondt. Usikker hvor mye han skjønner. Han sier ikke at han er blitt slått, men det er for så vidt uvesentlig. Jeg har i dag avsluttet forholdet. Anonymous poster hash: e929b...fb7 Du gjorde rett.
pifi med tre nurk Skrevet 9. november 2015 #28 Skrevet 9. november 2015 👏🏻👍🏻 stolt av deg som tok riktig valg!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #29 Skrevet 9. november 2015 Støtter ikke mannens reaksjon. Han kunne heller forklart 3 åringen at hvis man spør fint så kan man få. Også gitt han noen pommes frites. Anonymous poster hash: bb518...123
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #30 Skrevet 9. november 2015 Man forsyner seg ikke fra andres tallerken. At en 3-åring "kunne fått" er ikke relevant. Hva om det kun var en bekjent som ikke kjente barnet, eller en vilt fremmed person? Hvis det kun var et lite knips etter at han har sagt "nei" flere ganger og det kun var ment som "nok er nok" og ikke gjort i sinne, ville jeg ikke reagert på det. Men jeg ville ikke kun sagt nei, jeg ville sagt at man kan ikke forsyne seg av andre mat uten å spørre først. Ja, han KUNNE tilbudt noen pommes frites, men man stikker ikke fingrene i andre sin mat. Jeg føler meg ganske sikker på at de fleste 3-åringer vet hvem de kjenner og ikke... Anonymous poster hash: 08258...332
Anonym bruker Skrevet 9. november 2015 #31 Skrevet 9. november 2015 Det er faktisk nedfelt i norsk lov at å knipse et barn er ikke lov. Jeg vil tro dette ikke er første gang han gjør dette nei, så enten må din kjære skjerpe seg, eller så ville jeg kastet han på dør med en eventuell anmeldelse i hånda. Det er faktisk ditt ansvar å beskytte barnet ditt mot sånne mennesker. Anonymous poster hash: 5825e...100
Bøø Skrevet 9. november 2015 #32 Skrevet 9. november 2015 Bra du har avsluttet forholdet. Høres ikke ut som en jeg ville latt komme nær min gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå