Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #26 Skrevet 4. november 2015 Ja til barn og mann Anonymous poster hash: a6a5f...482
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #27 Skrevet 4. november 2015 Nei. Jenta vil ha Frost og gutten får Playmobil Anonymous poster hash: ddfb9...845
februarprins2013 Skrevet 4. november 2015 #28 Skrevet 4. november 2015 til et i fjor brukte jeg over 1000,i år blir det 299 men er ting han må ha altså ha får lekekjøkken og jeg har kjøpt 24 lekemat ting
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #29 Skrevet 4. november 2015 Den kommer på ca 1500 kr,jeg vil ikke kjøpe masse billige ting bare for å kjøpe noe. Jeg kjøper heller ting jeg vet at han vil like. Nå for eksempel holder jeg på å bestille snøkule med bildet av meg og sønnen min inni Det koster jo litt men syns det er verdt pengene! Anonymous poster hash: a48f1...7c9
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #30 Skrevet 4. november 2015 Nei, 3 barn som får hver sin legokalender men tenkte å gi de en liten adventskalender pakke hver lørdagamorgen. Da vil jeg palle inn noe til å lage julepynt med, eller andre hobbyting. Anonymous poster hash: c3b27...217
Havhesten Skrevet 5. november 2015 #31 Skrevet 5. november 2015 Nei. Synes det er absurd at barna skal få gaver hver dag en hel måned før julaften. Synes det er hysterisk materialistisk og skaper helt feil fokus på hva høytiden er, uansett om man er relgiøs eller ei. Særlig i disse tider da vi ikke kan unngå å reflektere over hva slags overflodssamfunn vi lever i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå