Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #26 Skrevet 4. november 2015 Jeg støvsuger hele huset 2 ganger om dagen, tørker støv 1 gang i uken, vasker gulv 2 ganger i uken, kjøkkenet blir ryddet og vasket hver dag, badet blir vasket annen hver dag, sengetøy blir skiftet hver uke og soverommene blir vasket 1 gang i uken. Anonymous poster hash: 30955...eb7 Har du hund? Anonymous poster hash: 91abb...020 Ja. Anonymous poster hash: 30955...eb7
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #27 Skrevet 4. november 2015 Jeg bare dusjer det! Det er den eneste måten det blir rent på. Anonymous poster hash: 25a31...f85 Nå måtte jeg le høyt!! Har nettopp lest den paniske kluttråden, så det passet bra Anonymous poster hash: 1e3c2...4a2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #28 Skrevet 4. november 2015 Jeg støvsuger hele huset 2 ganger om dagen, tørker støv 1 gang i uken, vasker gulv 2 ganger i uken, kjøkkenet blir ryddet og vasket hver dag, badet blir vasket annen hver dag, sengetøy blir skiftet hver uke og soverommene blir vasket 1 gang i uken. Anonymous poster hash: 30955...eb7 Har du hund? Anonymous poster hash: 91abb...020 Las resten av tråden, bur også på gård og har hund og kunne fint støvsugd to ganger om dagen og fremdeles hatt støv å støvsuge på den siste omgangen... Men jeg er veldig fornøyd om jeg rekker å støvsuge en gang per dag... Anonymous poster hash: 91abb...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå