Gå til innhold

Når pynter du juletreet? 🎄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 01dcb...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år blir det tidlig siden jeg er hjemme i permisjon og vi skal bort i julen. 15. Des vil jeg tro..

Anonymous poster hash: 2ba06...7ed

Skrevet

Juletreet pyntes på kvelden lillejulaften

Skrevet

Lillejulaften. Her kommer det ikke frem så mye pynt før rett før jul. Liker litt lilla adventstid, så blir det rødt til jul :) Blir ikke så fort lei da, så her varer jula litt lenger enn til 1. nyttårsdag.

Anonymous poster hash: 46c2e...c7b
Skrevet

Lille julaften, selvfølgelig. Jula starter jo ikke før julaften.

Skrevet

Noen dager før jul. Dagen før jul er det så mye annet som må gjøres, og når juletreet skal inn blir det så mye rusk rundt omkring, så vil helst slippe arbeidet med det.

Skrevet

Som regel siste søndag før jul, men minst 3 dager før- da klarer jeg ikke vente lenger.

Skrevet

Treet pyntes selvfølgelig lille julaften.

Anonymous poster hash: 90bb0...5b2
Skrevet

Vi pynter også ofte treet siste søndag før jul. Men dersom det passer dårlig med antall dager er det ca. 3 dager før jul :)

Skrevet

Pleier å pynte på kvelden lille julaften, men i år får vi besøk av litt slitsomme og intense julegjester. De kommer 22. desember, så tenker treet er ferdig pyntet da. Vil gjøre unna så mye som mulig før de kommer.

Anonymous poster hash: d51c7...08a

Skrevet

Kvelden før kvelden 😆. Høydepunktet i desember.

Skrevet

Lille julaften. Synes det et en koselig tradisjon. Vi gjorde det tidligere da jeg var liten, men startet med dette da vi fikk barn for 7 år siden

Anonymous poster hash: a56e5...b72

Skrevet

1. søndag i advent.

Anonymous poster hash: a1372...3f9
Skrevet

Jeg er vant med at vi pynter juletreet lillejulaften og det har jeg tenkt og fortsette med, jeg elsker tradisjoner rundt jul og det er en av de jeg veldig gjerne vil videreføre selv :) 👍

Skrevet

Lille julaften. Siste som gjøres. Tar meg fri denne døgn og har fått unna handling, vask og andre ting tidlig på dagen.

Anonymous poster hash: 44572...cd3

Skrevet

Lille julaften, selvfølgelig. Jula starter jo ikke før julaften.

Jula starter første advent! :) I hvert fall her i huset! Men treet kommer ikke opp før på kvelden lille juleaften, sånn er det bare!

Anonymous poster hash: 04897...65e

Skrevet

Helgen før juleaften som regel.

Anonymous poster hash: d12eb...fe7
Skrevet

julaften 

Anonymous poster hash: 794a0...81b
Skrevet

Nå selvfølgelig 😳

Anonymous poster hash: 5a28b...603

Skrevet

Helst ikke før på dagen julaften. Jula begynner julaften kl 17. Før det er advent og slett ikke jul.

Som regel blir juletreet likevel pyntet lille julaften.

Anonymous poster hash: 596a0...659

Skrevet

I fjor feiret vi jul hjemme hos oss selv for første gang, og da pyntet vi treet lørdagen før jul. Tenker vi gjør det samme i år.

Anonymous poster hash: 71583...ef2
Skrevet

Julaften morgen her.

Anonymous poster hash: 0906f...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...