overlord Skrevet 3. november 2015 #26 Skrevet 3. november 2015 Men hva er det ved ansiktet ditt som er lite pent? Og hvordan er håret? Håret har mye å si for hvordan ansiktet tar seg ut. Håret har mye grått, og er helt ustyrlig. Har nå hår ca til skuldrene og det er veldig vanskelig å finne pen frisyre som ikke må styles 30 minutter hver dag (har ikke tid til veldig omstendelig hårstell på morgenen før jobb). Ansiktet har dype spor etter kviser i tenårene, øyenbryn som vokser i alle retninger, stor potetnese, smale lepper og poser under øyne med blått i. Ikke noe glansbilde akkurat for å si det slik... Anonymous poster hash: 8e8a3...ae2 Du må nok legge litt penger i det hvis du ønsker å få et penere ansikt. Jeg går jevnlig til en salong hvor jeg får formet og farget bryn. Farger og bøyer vippene innimellom. Hun selger også sminke og har funnet akkurat de produktene som passer meg og har vist meg hvordan jeg skal legge sminke. Dette gjør de gratis når du kjøper produkter. En stor nese kan sminkes smalere. Ringer under øynene forsvinner med sminke. Det samme gjør porene. Håret må du farge og bruke noen produkter i daglig. Få hjelp hos frisøren til å finne en frisyre og en farge som kler deg. Skaff deg linser. Det er ikke lett å virke selvsikker om man ikke er det, men for å flørte må selvtilliten sitte. Øv deg på å rette deg opp i rygge og være trygg på deg selv. Smil og le og vær morsom å henge med. Still spørsmål som viser interesse for andre.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #27 Skrevet 3. november 2015 Men hva er det ved ansiktet ditt som er lite pent? Og hvordan er håret? Håret har mye å si for hvordan ansiktet tar seg ut. Håret har mye grått, og er helt ustyrlig. Har nå hår ca til skuldrene og det er veldig vanskelig å finne pen frisyre som ikke må styles 30 minutter hver dag (har ikke tid til veldig omstendelig hårstell på morgenen før jobb). Ansiktet har dype spor etter kviser i tenårene, øyenbryn som vokser i alle retninger, stor potetnese, smale lepper og poser under øyne med blått i. Ikke noe glansbilde akkurat for å si det slik... Anonymous poster hash: 8e8a3...ae2 Sett deg på YouTube og lær deg å sminke deg. Bruk sminke aktivt. Se videoer om hvordan nappe bryn selv. Farg håret i en farge som blender med det grå, så du slipper omstendig farging ofte, hvis du ikke liker det. Titt på forskjellige frisyrer, hva kan passe? Kanskje en kul bob? Hockeysveis? (Jeg skal prøve meg på hockey Og jeg er ikke noe pen akkurat, men kanskje det er MIN frisyre når alt annet er feil? Finn noe kort lettstelt! Tenk nytt i garderoben, kjøpe kjoler og skjørt istedenfor det kjedelige mannlige. Damene er altfor like menn i dag! Stikk deg ut! Ta små steg, så skal du se du føler deg mye bedre, selv uten plastisk kirurgi Anonymous poster hash: d653b...1d3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #28 Skrevet 3. november 2015 Menn er forskjellige og søker damer deretter. Men, et normalt ytre vil jo hjelpe på! Jeg er ikke særlig pen i ansiktet. Har problem med huden og jeg er blek 8 måneder i året. Sminke gjør meg faktisk pen 😉 Mitt inntrykk er at intelligente menn som søker likesinnede, er mer opptatt av personlighet og humor. I den andre skalaen; dumme menn faller mest for de pene damene som ikke gjør så mye ut av seg. Sier som i Paradise Hotel: Vær deg selv 110 % 😉 Så vil noen garantert falle for deg også👍 Anonymous poster hash: 17f72...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå