Gå til innhold

Kan man bli attraktiv for menn hvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

man har lite pent ansikt, men skikkelig bra kropp? Eller må man gjøre noe med fjeset også? Hva liker menn flest? Og liker menn flest langt hår, eller er det greit å ha kort hår? Hva med briller? Er det virkelig no-go eller akseptabelt med fin innfatning? Jeg er forresten 34 år gammel.

Anonymous poster hash: 8e8a3...ae2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at menn flest går etter personlighet og egenskaper fremfor utseende.

Selv de "styggeste" jentene kan ha en flott utseende mann.

Det de ser etter er glimt i øyet, en kvikk replikk, engasjement, empati osv. 

En mann som er glad i friluftsliv finner seg ikke en sofagris, selv om hun er pen, da er det viktigere at hun deler hans ønske om en topptur.

Anonymous poster hash: 487b8...916
Skrevet

Min erfaring er at menn flest går etter personlighet og egenskaper fremfor utseende.

Selv de "styggeste" jentene kan ha en flott utseende mann.

Det de ser etter er glimt i øyet, en kvikk replikk, engasjement, empati osv. 

En mann som er glad i friluftsliv finner seg ikke en sofagris, selv om hun er pen, da er det viktigere at hun deler hans ønske om en topptur.

Anonymous poster hash: 487b8...916

Jeg har likevel merket at enkelte jenter er mer populære og attraktive enn andre. Jeg vet at menn går etter personlighet ETTERHVERT, men førsteinntrykk gjøres jo mye på bakgrunn av utseende. Hvis man for eksempel prater med noen på nett så ser man jo ikke personligheten til vedkommende.

Skrevet

Men de fleste mennesker kan ha et sjarmerende utseende. Selv om man ikke er så pen, så gjør det beste ut av det du har, og smil, vær positiv, ha selvtillit. Tenk på alt som er positivt med deg, og personligheten din, og hvorfor du er en flott kjæreste.

Det første menn faller for er jo det de ser, men det holder jo med søt og sjarmerende. Man må ikke være den peneste.

Anonymous poster hash: b5bbe...8c6
Skrevet

Utseendet er ikke avgjørende for om man er attraktiv eller ikke. Har en venninne som er ganske overvektig. Men hun har en utstråling og personlighet som er fantastisk. Gutta flokker seg ofte rundt henne. Hun vekker stor interesse med å være så trygg på seg selv. Hun ler høyt og er virkelig synlig, noe som ser ut til å fenge veldig.

Har en venninne som er høy, litt maskulin kropp, har kort hår og briller med skarp innfatning. Hun drar også menn veldig enkelt.

Felles for disse damene er at de ikke virker desperate etter å få menn. De er avslappet rundt menn og de er seg selv. De er ikke bekymret for om de er bra nok.

Klart gutter liker noe pent å se på, det gjelder vel oss damer også. Men fy søren så mange kjekke menn som er ufyselige. Det er noe med at de kan dra damer kun på utseende, så de trenger ikke oppføre seg så pent. De gutta jeg har falt for har hatt et vanlig utseende. Kropp alt fra spinkle til kraftige. Men det som er viktig er hvordan de har fått meg til å føle meg.

Det er så viktig at man har en person man føler seg bra sammen med. Tiltrekning er mye mer enn utseende. Og jeg velger å tro at det er sånn for de aller fleste.

Anonymous poster hash: 3c80b...615
Skrevet

Hallo, smaken er jo som baken! Noen liker kort hår, noen langt, noen liker tykke og noen liker tynne damer. Vær deg selv!

Anonymous poster hash: 750ea...718

Skrevet

Gjør det du føler deg mest komfortabel med. Hvis du er fornøyd med deg selv, vil andre merke det.

Skrevet

Har alltid vært ganske fornøyd med meg selv, men aldri vært attraktiv. Har rett og slett ikke draget. Ingenting galt med personligheten heller, er godt likt på jobben og i omgangskretsen, smiler og ler mye og har sans for humor. Men har som sagt svært lite pent fjes.

Skrevet

Jeg svarte deg i den andre tråden din om samme tema. Briller funker ikke syns jeg. Iallefall ikke om fjeset ikke er pent fra før.

For å få et penere ansikt er det viktig å stelle huden, få fasong på brynene og legge en pen make-up. Håret må også være velstelt. 

Skrevet

For et usedvanlig trist og nedbrytende spørsmål.

Skrevet

Jeg var på sydentur med en venninne i fjor. Jeg har et mye penere ansikt enn henne, men hun har en penere kropp. Min er helt ordinær, kanskje 5 kilo for mye. Hennes er som en modell, men hun har som sagt et svært lite pent ansikt.

Hun fikk mest oppmerksomhet fra menn.

Anonymous poster hash: 22df9...273
Skrevet

De er det mange av her inne, og dette var langt fra det tristeste. De fleste ønsker å føle seg attraktive.

Skrevet

Jeg var på sydentur med en venninne i fjor. Jeg har et mye penere ansikt enn henne, men hun har en penere kropp. Min er helt ordinær, kanskje 5 kilo for mye. Hennes er som en modell, men hun har som sagt et svært lite pent ansikt.

Det er vanligere å være pen enn det er å ha modellkropp.

Anonymous poster hash: acd31...f20

Skrevet

De er det mange av her inne, og dette var langt fra det tristeste. De fleste ønsker å føle seg attraktive.

"Holder det at jeg opererer kroppen og får extensions og kontaktlinser, eller må jeg kutte opp ansiktet også? Vil de elske meg da?" Det er jo snarveien til full frontal lobotomi.

Skrevet

"Holder det at jeg opererer kroppen og får extensions og kontaktlinser, eller må jeg kutte opp ansiktet også? Vil de elske meg da?" Det er jo snarveien til full frontal lobotomi.

Altså du trenger ikke å dra drittkjerring-kortet i hver diskusjon. Ikke sjarmerende trekk overhode. Jeg har dessverre ingen nære venninner å spørre om slikt, og stiller spørsmål ved hvorfor jeg ikke har hatt draget til nå. Jeg skal ikke operere noe som helst, men er ute etter tips til å bli mer attraktiv. Som briller/linser, langt eller kort hår, ingenting drastisk. Men du må alltid dra alt ut av proporsjoner for å virke "morsom" for fanklubben din.

Skrevet

Det er det jeg også har opplevd, at menn, ihvertfall her i Norge, foretrekker pent ansikt fremfor perfekt kropp. Har flere overvektige bekjente som er veldig ansiktspene, og de har virkelig draget.

Skrevet

Det er det jeg også har opplevd, at menn, ihvertfall her i Norge, foretrekker pent ansikt fremfor perfekt kropp. Har flere overvektige bekjente som er veldig ansiktspene, og de har virkelig draget.

leste feil, har nok opplevd det motsatte av det anonym skriver, at menn går etter ansiktet og ikke kroppen.

Skrevet

Jeg innrømmer iallefall gjerne at jeg hadde syntes det var trist å ha et lite pent ansikt. Jeg liker å sminke meg og pynte meg uten at jeg føler meg lobotomert av den grunn. Hadde jeg hatt skavanker som lett lot seg korrigere hadde jeg ikke syntes det var noe nederlag å rette på nesa f.eks. Men Hi spør vel ikke om plastisk kirurgi?

Skrevet

Jeg innrømmer iallefall gjerne at jeg hadde syntes det var trist å ha et lite pent ansikt. Jeg liker å sminke meg og pynte meg uten at jeg føler meg lobotomert av den grunn. Hadde jeg hatt skavanker som lett lot seg korrigere hadde jeg ikke syntes det var noe nederlag å rette på nesa f.eks. Men Hi spør vel ikke om plastisk kirurgi?

Jeg snakker ikke om plastisk kirurgi, men enkle grep for å skjule de lite pene trekkene. Jeg har alltid vært trist for å være lite pen. Å aldri få oppmerksomhet fra menn med mindre de er ute etter noe annet enn forhold og sex, er veldig lite gøy.

Skrevet

Men hva er det ved ansiktet ditt som er lite pent? Og hvordan er håret? Håret har mye å si for hvordan ansiktet tar seg ut.

Skrevet

Bodde i et kollektiv i starten av tjueårene. Kompisene min lurte på om de "var noe bra!?!" Disse jentene jeg hadde flyttet inn med.

Sa som sant var, hun ene var veldig søt, hyggelig og grei og var nå absolutt mer enn passe fin.

Den andre var sur, tverr, og ikke spesielt pen, var noe galt med øyenbryn, og nese som gjorde hun ikke så så veldig pen ut, men jeg sa videre hun hadde veldig flott kropp, slank og veltrent.

Da var disse kompisene mine i begynnelsen av 20 årene helt klar på at kropp var viktigst!

Anonymous poster hash: 3ea8a...418

Skrevet

Er det nødvendig å være drittsekk ved alle type spørsmål. Er det ikke mulig å styre impulsene litt av og til, og heller la vær å svare hvis man ikke har noe bedre å si. Dette er tydelig litt sårt for hi, og sånne svar kan man godt spare seg for

Skrevet

Bodde i et kollektiv i starten av tjueårene. Kompisene min lurte på om de "var noe bra!?!" Disse jentene jeg hadde flyttet inn med.

Sa som sant var, hun ene var veldig søt, hyggelig og grei og var nå absolutt mer enn passe fin.

Den andre var sur, tverr, og ikke spesielt pen, var noe galt med øyenbryn, og nese som gjorde hun ikke så så veldig pen ut, men jeg sa videre hun hadde veldig flott kropp, slank og veltrent.

Da var disse kompisene mine i begynnelsen av 20 årene helt klar på at kropp var viktigst!

Det kommer jo an på hva hun skal "brukes" til...

Som sexobjekt er helt klart kroppen viktigst. Særlig om du er en gutt i begynnelsen av 20 årene... Men for menn som ønsker en kvinne i livet sitt tenker jeg nok at det er andre kvaliteter som er viktigere.

Utseendet er ofte det første en legger merke til. Men mange mister fort interessen om det ikke er mer bak fasaden. Hvis du skal kjøpe hus, så spiller det liten rolle om det er vakkert på utsiden hvis det er pill råttent innvendig...

Jeg er veldig glad jeg har en mann som ikke er så opptatt av kropp. Han synes jeg er nydelig uansett. Jeg har gått en del opp i vekt pga sykdom, men det virker ikke som han ser det en gang (og joda, 15 kg er godt synlig). Det føles godt å være i et forhold uten kroppspress. Ville ikke hatt en gutt som tok meg bare for en pen kropp eller et pent ansikt. Hadde fått panikk når rynkene begynte å melde seg o.l.

Kanskje du må prøve å være litt mer flørtete, slik at menn får se en annen side en den typiske venninne-siden av deg? Flørting er også viktig for at man skal virke attraktiv. Det kan være talemåte, komplimenter, blikk o.l.

Skrevet

Det kommer jo an på hva hun skal "brukes" til...

Som sexobjekt er helt klart kroppen viktigst. Særlig om du er en gutt i begynnelsen av 20 årene... Men for menn som ønsker en kvinne i livet sitt tenker jeg nok at det er andre kvaliteter som er viktigere.

Utseendet er ofte det første en legger merke til. Men mange mister fort interessen om det ikke er mer bak fasaden. Hvis du skal kjøpe hus, så spiller det liten rolle om det er vakkert på utsiden hvis det er pill råttent innvendig...

Jeg er veldig glad jeg har en mann som ikke er så opptatt av kropp. Han synes jeg er nydelig uansett. Jeg har gått en del opp i vekt pga sykdom, men det virker ikke som han ser det en gang (og joda, 15 kg er godt synlig). Det føles godt å være i et forhold uten kroppspress. Ville ikke hatt en gutt som tok meg bare for en pen kropp eller et pent ansikt. Hadde fått panikk når rynkene begynte å melde seg o.l.

Kanskje du må prøve å være litt mer flørtete, slik at menn får se en annen side en den typiske venninne-siden av deg? Flørting er også viktig for at man skal virke attraktiv. Det kan være talemåte, komplimenter, blikk o.l.

Jeg vet ikke hvordan man flørter, dessverre. Har aldri lært meg og har ingen å vise meg.

Skrevet

Men hva er det ved ansiktet ditt som er lite pent? Og hvordan er håret? Håret har mye å si for hvordan ansiktet tar seg ut.

Håret har mye grått, og er helt ustyrlig. Har nå hår ca til skuldrene og det er veldig vanskelig å finne pen frisyre som ikke må styles 30 minutter hver dag (har ikke tid til veldig omstendelig hårstell på morgenen før jobb). Ansiktet har dype spor etter kviser i tenårene, øyenbryn som vokser i alle retninger, stor potetnese, smale lepper og poser under øyne med blått i. Ikke noe glansbilde akkurat for å si det slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...