Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 ...jeg bruker samme genseren på jobb to dager på rad? Om kvelden sjekker jeg den for flekker, er den ren kan jeg finne på å lukte på den under armen for å kjenne om den lukter. Gjør den ikke det bruker jeg deb en dag til før den vaskes. Har alltid vokst opp med at dette er helt greit, hva synes du? -og ja, jeg bytter undertøy hver dag og dusjer regelmessig Anonymous poster hash: 0fec0...20b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 Nei Anonymous poster hash: 4bbaa...044
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Nei, absolutt ikke!! Jeg bruker gjerne klær flere dager hvis de er rene, og ikke lukter. Anonymous poster hash: 6418a...033
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Jeg synes det er helt greit. Hvorfor skulle det ikke være det? Anonymous poster hash: 19dfb...7ce
TPK Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Nei. Jeg kan fint bruke gensre flere ganger uten å vaske, men jeg prøver å unngå to dager på rad.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag? Anonymous poster hash: 25554...37e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Du er ikke ekkel! Men tror du noen husker hvilken genser du hadde på deg dagen før? Jeg husker aldri det på andre;) Anonymous poster hash: a8c76...aef
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Det gjør jeg stadig så lenge den ikke er skitten. Hvorfor skulle ikke det være greit? Ikke akkurat miljøvennlig å vaske klær som er rene
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #9 Skrevet 2. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag? Anonymous poster hash: 25554...37e Er ikke bra å dusje hver dag. Ikke er det nødvendig heller. Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Jeg liker ikke å gå med samme klær to dager på rad, av ren forfengelighet. Men jeg bruker gjerne gensere som er rene og luktfrie flere dager. Bukser også. Har egen knaggrekke til klær jeg har brukt, men som kan brukes igjen. Men truse, sokker, singlet/t-skjorte og bh byttes daglig. Jeg går mest i ull, og det vasker jeg sjeldent. Stort sett blir det bare luftet. Anonymous poster hash: 104d6...069
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 Jeg vasker ikke alle klær etter en dags bruk. Men bruker ikke overdeler to dager på rad. Har et eget stativ til brukte klær, der jeg sjekker de før de henges opp, og jeg kan bruke de en annen dag. Dongeribukser kan jeg bruke flere dager uten vask (særlig de som skal vaskes minst mulig) og der er terskelen lavere for å bruke dem to dager på rad. Særlig de som er veldig nøytral i utseende. Men synes det er rart å bruke gensere to dager på rad. Får en følelse av at klærne har vært på i to døgn uten noe kroppsvask. Da er det bedre å lufte dem på et stativ først Anonymous poster hash: 8fa8a...914
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag? Anonymous poster hash: 25554...37e Er ikke bra å dusje hver dag. Ikke er det nødvendig heller. Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6 Bare grisete mennesker som kan si noe sånt. En rask dusj på 1-2 min er virkelig ikke skadelig for mennesker uten eksem etc. Anonymous poster hash: cbed1...a32
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #13 Skrevet 2. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag? Anonymous poster hash: 25554...37e Er ikke bra å dusje hver dag. Ikke er det nødvendig heller. Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6 Bare grisete mennesker som kan si noe sånt. En rask dusj på 1-2 min er virkelig ikke skadelig for mennesker uten eksem etc. Anonymous poster hash: cbed1...a32 Sliter med å ta det seriøst etter første setningen der, men hva gjør 1-2 minutter i dusjen som 30 sekunder med vaskeklut ikke gjør i forhold til hygiene? Siden det ene er grisete og ekkelt, mens det andre ikke er det? Er ikke #9, men slenger inn at jeg ikke tar nytt dusjhåndkle etter hver dusj heller. Ser for meg at du synes det er megaekkelt. Anonymous poster hash: 8fa8a...914
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #14 Skrevet 2. november 2015 Jeg vasker overdeler etter en gangs bruk. Alltid. Men favorittene kan jeg vaske på kvelden og derfor ha på to dager på rad. Anonymous poster hash: c82dd...e77
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #15 Skrevet 2. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag? Anonymous poster hash: 25554...37e Er ikke bra å dusje hver dag. Ikke er det nødvendig heller. Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6 Bare grisete mennesker som kan si noe sånt. En rask dusj på 1-2 min er virkelig ikke skadelig for mennesker uten eksem etc. Anonymous poster hash: cbed1...a32 Gjør det meg til et grisete menneske å si det? Hehe, du om det. Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2015 #16 Skrevet 2. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag? Anonymous poster hash: 25554...37e Er ikke bra å dusje hver dag. Ikke er det nødvendig heller. Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6 Bare grisete mennesker som kan si noe sånt. En rask dusj på 1-2 min er virkelig ikke skadelig for mennesker uten eksem etc. Anonymous poster hash: cbed1...a32 Jeg dusjer annenhver dag, kan tilogmed gå 2 dager i mellom om jeg slår på stortromma! Håret burde ikke vaskes mer en 3 ganger i uka heller. Jeg kan bruke klær som ikke er skitne eller lukter 3(!!!) dager på rad også. Klær har heller ikke godt av å vaskes for ofte. Håndkle kan jeg også bruker 2 ganger på rad. Jeg må være skikkelig skitten og ekkel jeg da. Anonymous poster hash: 25383...bc8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #17 Skrevet 3. november 2015 Jeg bruker håndkle mitt i flere dager. Tørker meg forsåvidt ikke oppi her og der, hvis det hjelper. Anonymous poster hash: 87e94...997
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #18 Skrevet 3. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag? Anonymous poster hash: 25554...37e Aha... Så så lenge røkla ikke vet at du bruker samme genser to dager på rad så kan du gjøre det? Noen er alt for opptatt av hva andre tenker og tror.To dager er ikke mye om du ikke har svettet. Tror normen ikke vasker feks ullgensere veldig ofte. Hudlegen min sa, les: hudlegen, at mennesker dusjer alt for mye, en gang i uken er mer en nok, så lenge man vasker seg godt hver dag. Jeg klarer ikke en gang i uken, men annenhver dag. Anonymous poster hash: d83a0...123
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #19 Skrevet 3. november 2015 Jeg bruker som regel det samme antrekket to dager på rad, og det gjør de fleste av mine kolleger, ser jeg. Dusjer hver kveld og skifter selvsagt undertøy og sokker. Anonymous poster hash: 88022...70d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #20 Skrevet 3. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag? Anonymous poster hash: 25554...37e Er ikke bra å dusje hver dag. Ikke er det nødvendig heller. Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6 Bare grisete mennesker som kan si noe sånt. En rask dusj på 1-2 min er virkelig ikke skadelig for mennesker uten eksem etc. Anonymous poster hash: cbed1...a32 Er du hudlege? Hva gjør deg kvalifisert til å mene dette med noe som helst tyngde? Eller er du bare en snerpete kjerring som synser og tror? Dem er det nemlig flust av her inne. Anonymous poster hash: 2e25f...1dc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #21 Skrevet 3. november 2015 Jeg bruker håndkle mitt i flere dager. Tørker meg forsåvidt ikke oppi her og der, hvis det hjelper. Anonymous poster hash: 87e94...997 Det gjør jeg. Synes det blir så klamt og ekkelt ellers. Bruker hånkleet om igjen likevel. Anonymous poster hash: b6340...530
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Jeg bruker gjerne klær i flere dager. Jeg bruker mye kjoler, og en del av kjolene er uten armer, og er da overhodet ikke i nærheten av der jeg svetter. Så de kjolene kan gjerne brukes 3 ganger. Men har de maks på 2 dager på rad. Jeg skifter gjerne til t-shirt og kosebukse da jeg kommer hjem og. Så er ikke så mange timene jeg går med plaggene. Nå har jeg atopisk eksem, og er inne i en dårlig periode, så det kan gå opptil 3 dager uten at jeg dusjer. Men jeg vasker meg godt hver eneste dag. I de verste periodene mine med eksem, så kunne jeg ikke dusje overhodet. Men badet ca en gang i uken, resten av tiden måtte jeg bare vaske meg. Anonymous poster hash: 0ae52...f51
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag?Anonymous poster hash: 25554...37e Er ikke bra å dusje hver dag. Ikke er det nødvendig heller.Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6 Bare grisete mennesker som kan si noe sånt.En rask dusj på 1-2 min er virkelig ikke skadelig for mennesker uten eksem etc.Anonymous poster hash: cbed1...a32 Sliter med å ta det seriøst etter første setningen der, men hva gjør 1-2 minutter i dusjen som 30 sekunder med vaskeklut ikke gjør i forhold til hygiene? Siden det ene er grisete og ekkelt, mens det andre ikke er det? Er ikke #9, men slenger inn at jeg ikke tar nytt dusjhåndkle etter hver dusj heller. Ser for meg at du synes det er megaekkelt. Anonymous poster hash: 8fa8a...914 Bare det at du ikke ser forskjellen i hygiene på klutvask vs dusj sier sitt om din renslighet. Grøss!!! Anonymous poster hash: 0eeb2...7fd
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #24 Skrevet 3. november 2015 Ingen problem, og buksa jeg kun bruker på jobb, kan jeg fint bruke en uke. Anonymous poster hash: 5b16f...34d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #25 Skrevet 3. november 2015 Ja det syns jeg er litt ekkelt. Men kommer litt an på type genser og. Er det en genser som sitter trangt under armene, i acryl, el bomull feks syns jeg det er nasty. En oversize ullgenser derimot, er det ok å bruke 2 ganger. Men IKKE to dager på rad! Da er det jo helt tydelig at du ikke har vasket den. Forøvrig reagerte jeg mest på at du "dusjer regelmessig". Vil det si at du ikke dusjer hver dag?Anonymous poster hash: 25554...37e Er ikke bra å dusje hver dag. Ikke er det nødvendig heller.Anonymous poster hash: 5f4a1...cf6 Bare grisete mennesker som kan si noe sånt.En rask dusj på 1-2 min er virkelig ikke skadelig for mennesker uten eksem etc.Anonymous poster hash: cbed1...a32 Sliter med å ta det seriøst etter første setningen der, men hva gjør 1-2 minutter i dusjen som 30 sekunder med vaskeklut ikke gjør i forhold til hygiene? Siden det ene er grisete og ekkelt, mens det andre ikke er det? Er ikke #9, men slenger inn at jeg ikke tar nytt dusjhåndkle etter hver dusj heller. Ser for meg at du synes det er megaekkelt. Anonymous poster hash: 8fa8a...914 Bare det at du ikke ser forskjellen i hygiene på klutvask vs dusj sier sitt om din renslighet. Grøss!!! http://www.kk.no/livsstil/s%C3%A5-ofte-b%C3%B8r-du-dusje-18649 Anonymous poster hash: 6921b...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå