soleia Skrevet 1. november 2015 #26 Skrevet 1. november 2015 Haha, jeg digger det du gjorde, synes det var skikkelig tøft gjort. Å late som at nye og hete venneskap i voksen alder, mellom gifte og single av forskjellig kjønn, er uproblematisk, er selveste definisjonen på naivitet. Alle menn jeg har som venner på fb har enten hatt pikken i meg, eller ønsker å stikke pikken i meg. (Ok da, nesten alle.)Anonymous poster hash: a95b9...1eb Seriøst? Du har ingen mannlige kollegaer på facebook, ingen fra skolegang, ingen menn som også er venn med mannen din? Dessverre, men det tror jeg ikke på. Du har nok enten kun få menn som venner på Facebook, eller du har vært ei flyfille og ligget med veldig mange menn, eller (og som jeg tror mest på) du er en smule innbilsk og tror at alle menn som møter deg vurderer deg som fantastisk attraktiv. Anonymous poster hash: 2189d...27d Det som er så facinerende er at man trolig må leve på sine livsløgner for at verden skal gå rundt. Du er en struts som stikker hode i sanda. Jeg er mer den kyniske realisten som ser det onde i mennesket, og mye heller tror på Karl Ove Knausgård som sier at alle menn lurer på hvordan det er å ligge med alle damer de møter. Jeg tror at menn kan være venn med kvinner, men jeg tviler, for alle mine erfaringer sier at det ikke går. Alle menn jeg har prøvd å være venn med har prøvd å få ligge med meg. Og jeg har takket nei, avslått, mistet mine såkalte venner. For de var egentlig aldri vennene mine, deres motivasjon var jo å få ligge med meg. Jeg vet at mennesker er simple og enkle, og ville også reist bust om ei ny venninne av mannen likte alt han sa og gjorde på fb. Anonymous poster hash: a95b9...1eb Om alle menn eg møter lurer på korleis det ville vere å ligge med meg har eg ingen formeining om, men eg har i allefall mannlege kollegaer og vener på facebook som eg likar innlegga til, og som likar mine, utan at det dermed er noko meir mellom oss. Synes det var utruleg teit gjort av HI å skrive slik til denne dama, utan å ha snakka med mannen. Eg hadde vorte svært flau og irritert. Høyres ut som HI slit med sjalusi, utan at eg veit om mannen gjev ho grunn til det eller ikkje.
☆☆☆ Skrevet 1. november 2015 #27 Skrevet 1. november 2015 (endret) Ho tenkte vel at mannen var for stor til å ha barnevakt, og at han var i stand til å sjølv sette grenser for kva han finn akseptabelt og ikkje. Og da ho fekk ei melding som tyda på at han har ei som ønskar å styre kven han har kontakt med og i hvilken grad, men som likevel ikkje har skamvett til å halde slikt mellom seg og mannen, fann ho det best å seie frå. Ikkje noko mystisk i det. Endret 1. november 2015 av ★
FrkKværner Skrevet 1. november 2015 #28 Skrevet 1. november 2015 Hadde min mann gjort det mot meg hadde jeg blitt både sur og flau. Du vet jo ingenting om denne damen er slik mot alle?! Hvorfor mistenke at mannen lyver, ligger det mer bak dette enn du forteller her? Jeg kjenner jeg ble skikkelig flau på dine vegne faktisk.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. november 2015 #29 Skrevet 1. november 2015 Haha, du er paranoid.
sug lut Skrevet 1. november 2015 #30 Skrevet 1. november 2015 Du er så pinlig at det holder. Hadde jeg vært mannen din hadde jeg ikke fått den opp noensinne mer - med deg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #31 Skrevet 1. november 2015 Saken at minn mann har fått en ny Facebook venn, ei jente på samme alder som han. Han sier de har fått på skole sammen men jeg har aldri hørt om henne før. Hun er singel og dater hele tiden har jeg fått høre av en bekjent. Saken er at hun her trykker liker på absolutt ALT han legger ut på Facebook, og det irriterer meg. Så i går sendte jeg henne en mld på face og sa at jeg synest hun var litt vel overivrig etter og like alt min mann la ut,pluss at hun legger ut og skriver ting på veggen hans. Han ble så forbanna på meg for hun hadde tatt kontakt med mannen min i steden for og svart meg. Er jeg paranoid eller?? Han er fortsatt sur, og snakker ikke med meg.. Anonymous poster hash: 911fb...978 Oi, nå ble jeg ekstremt flau på dine vegne her . Stakkars mannen din.... Anonymous poster hash: 5a295...339
Merdee Skrevet 1. november 2015 #32 Skrevet 1. november 2015 (endret) Saken at minn mann har fått en ny Facebook venn, ei jente på samme alder som han. Han sier de har fått på skole sammen men jeg har aldri hørt om henne før. Hun er singel og dater hele tiden har jeg fått høre av en bekjent. Saken er at hun her trykker liker på absolutt ALT han legger ut på Facebook, og det irriterer meg. Så i går sendte jeg henne en mld på face og sa at jeg synest hun var litt vel overivrig etter og like alt min mann la ut,pluss at hun legger ut og skriver ting på veggen hans. Han ble så forbanna på meg for hun hadde tatt kontakt med mannen min i steden for og svart meg. Er jeg paranoid eller?? Han er fortsatt sur, og snakker ikke med meg.. Anonymous poster hash: 911fb...978 Oi, nå ble jeg ekstremt flau på dine vegne her . Stakkars mannen din.... Anonymous poster hash: 5a295...339 Skulle ikke være anonym. Jeg liker også svært mye av det enkelte venner og bekjente legger ut, og noen av disse har partnere. Jeg synes de er interessante mennesker med mye klokt å si, men at jeg liker innleggene deres betyr på ingen måte at jeg er interessert i dem på den måten. Hadde jeg fått en slik melding fra noens kone, så hadde jeg nok ikke svart den åpenbart gale damen jeg heller, men sikkert tenkt det var fair å si fra til min bekjente om meldingen. Endret 1. november 2015 av Virginia!
geitemarken Skrevet 1. november 2015 #33 Skrevet 1. november 2015 Det der hadde vært en dealbreaker fot meg og du hadde vært long gone før du hadde rukket å logge deg av. På godt norsk hadde jeg slått opp med deg, i tilfelle det skulle være uklart. Måte på å kontrollere partner og dens omgivelser!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #34 Skrevet 1. november 2015 Jeg er nok enig i at det var voldsomt å sende melding til henne. Når det er sagt, skjønner jeg følelsen. Mannen min hadde ei nysingel venninne, som helt plutselig ble veldig aktiv på hans facebookprofil. Magefølelsen min slo inn med en gang, og jeg tok det opp med mannen min gjentatte ganger, og advarte han til og med, alle vet vel hvordan nysingle mennesker kan være. Det tok noen måneder, så fikk jeg bekreftet mine mistanker, de hadde hatt sex. Jeg ville snakket med mannen, HI, og sagt at du er redd og usikker, og sagt unnskyld for at du tok kontakt med henne. Poenget er jo at HI føler at dette ikke er greit for henne, og da bør mannen ta hensyn til det. Men hva svarte dama??? Anonymous poster hash: 14127...ffd
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #35 Skrevet 1. november 2015 Jeg er nok enig i at det var voldsomt å sende melding til henne. Når det er sagt, skjønner jeg følelsen. Mannen min hadde ei nysingel venninne, som helt plutselig ble veldig aktiv på hans facebookprofil. Magefølelsen min slo inn med en gang, og jeg tok det opp med mannen min gjentatte ganger, og advarte han til og med, alle vet vel hvordan nysingle mennesker kan være. Det tok noen måneder, så fikk jeg bekreftet mine mistanker, de hadde hatt sex. Jeg ville snakket med mannen, HI, og sagt at du er redd og usikker, og sagt unnskyld for at du tok kontakt med henne. Poenget er jo at HI føler at dette ikke er greit for henne, og da bør mannen ta hensyn til det. Men hva svarte dama??? Anonymous poster hash: 14127...ffd Samme her - en gammel venninne har plutselig begynt å skrive med ham på chatten hele tiden, like bildene hans og "posisjonere seg". Senere flyttet hun hit vi bor og spurte hver eneste dag om hjelp med et eller annet. Jeg lot det gå siden alle fortalte meg at hun bare var venn og jeg var paranoid og sjalu som mistenkte henne for å være interessert. Enden på visa, joda, de lå sammen på hennes innflyttingsfest, med masse andre folk rundt i huset, så de prøvde ikke en gang å skjule det. På den samme festen erklærte han sin kjærlighet til henne foran våre felles venner, mens han løy til meg i telefonen at han var på jobb og jobbet overtid. Jeg hadde aldri konfrontert HENNE med sånt, men selve det at mannen er kjempesint betyr nok dessverre at noe foregår. Jeg har også mange kompiser på FB, men mannen kjenner dem alle personlig og de bruker ikke å skrive på min vegg og like alt jeg legger ut. Anonymous poster hash: 4e408...e86
Iselilja Skrevet 1. november 2015 #36 Skrevet 1. november 2015 Hadde nok ville snakket med mannen min om dette først og fremst. Det naturlige er å be han om å gjøre noe for å dempe dette. F.eks si at det er trivelig at hun liker ting han legger ut, men at det blir litt i meste laget. Hvis det er "unaturlig" for mannen din å ha jentevenner eller nye jentevenner, forstår jeg bekymringen din, men her handler det om ogsåat du skal respektere mannen din sitt liv og venner. Synes mannen har grunn til å være sur. Du handlet i feil rekkefølge, helt klart. Anonymous poster hash: 78ca4...8cb Det er jo bare rart. Når man legger ut ting på face må man faktisk regne med å få likes. Hva skal han gjøre? Skrive "gidder du å ikke like denne, Laila?" under statusene? Enkelte bare liker alt de ser, er ikke sikkert hun trykker liker på bare din manns statuser. Forøvrig tror jeg dette bare er tull. Akkurat passe mange (og teite) skrivefeil, og en hinsides problemstilling.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #37 Skrevet 1. november 2015 Hadde nok ville snakket med mannen min om dette først og fremst. Det naturlige er å be han om å gjøre noe for å dempe dette. F.eks si at det er trivelig at hun liker ting han legger ut, men at det blir litt i meste laget. Hvis det er "unaturlig" for mannen din å ha jentevenner eller nye jentevenner, forstår jeg bekymringen din, men her handler det om ogsåat du skal respektere mannen din sitt liv og venner. Synes mannen har grunn til å være sur. Du handlet i feil rekkefølge, helt klart. Anonymous poster hash: 78ca4...8cb Det er jo bare rart. Når man legger ut ting på face må man faktisk regne med å få likes. Hva skal han gjøre? Skrive "gidder du å ikke like denne, Laila?" under statusene? Enkelte bare liker alt de ser, er ikke sikkert hun trykker liker på bare din manns statuser. Forøvrig tror jeg dette bare er tull. Akkurat passe mange (og teite) skrivefeil, og en hinsides problemstilling. Det er nok dessverre ikke hinsides problemstilling. Jeg har som sagt opplevd det samme - og her var det en gammel venninne (som mannen utelot å fortelle at han var forelsket i over mange år uten respons). Begynte med likes, mye chatting, skriving på veggen, tagging, god natta klem-hjerte-meldinger og endte med sex og kjærlighetsforhold der vårt ekteskap nesten ble ødelagt. I tillegg er dette et menneske jeg må omgås ganske ofte :S Anonymous poster hash: 4e408...e86
Krumelur Skrevet 1. november 2015 #38 Skrevet 1. november 2015 Skal du styre hva andre liker på din manns Facebook? Ha ha:-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #40 Skrevet 1. november 2015 Men herregud, hvis noen hadde likt ALT på veggen min på fb, ville jeg begynt å lure. Hva er greia liksom. Det vil jo si at vedkommende hadde gått gjennom hele fblivet mitt. Altså, hvem gjør det da? Spesielt interesserte ja... Ville aldri i verden innrømmet for NOEN hvis jeg hadde gått gjennom alt på noens vegg. ALDRI! Anonymous poster hash: 4ee00...9fe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #41 Skrevet 1. november 2015 Haha, jeg digger det du gjorde, synes det var skikkelig tøft gjort. Å late som at nye og hete venneskap i voksen alder, mellom gifte og single av forskjellig kjønn, er uproblematisk, er selveste definisjonen på naivitet. Alle menn jeg har som venner på fb har enten hatt pikken i meg, eller ønsker å stikke pikken i meg. (Ok da, nesten alle.)Anonymous poster hash: a95b9...1eb Seriøst? Du har ingen mannlige kollegaer på facebook, ingen fra skolegang, ingen menn som også er venn med mannen din? Dessverre, men det tror jeg ikke på. Du har nok enten kun få menn som venner på Facebook, eller du har vært ei flyfille og ligget med veldig mange menn, eller (og som jeg tror mest på) du er en smule innbilsk og tror at alle menn som møter deg vurderer deg som fantastisk attraktiv. Anonymous poster hash: 2189d...27d Det som er så facinerende er at man trolig må leve på sine livsløgner for at verden skal gå rundt. Du er en struts som stikker hode i sanda. Jeg er mer den kyniske realisten som ser det onde i mennesket, og mye heller tror på Karl Ove Knausgård som sier at alle menn lurer på hvordan det er å ligge med alle damer de møter. Jeg tror at menn kan være venn med kvinner, men jeg tviler, for alle mine erfaringer sier at det ikke går. Alle menn jeg har prøvd å være venn med har prøvd å få ligge med meg. Og jeg har takket nei, avslått, mistet mine såkalte venner. For de var egentlig aldri vennene mine, deres motivasjon var jo å få ligge med meg. Jeg vet at mennesker er simple og enkle, og ville også reist bust om ei ny venninne av mannen likte alt han sa og gjorde på fb.Anonymous poster hash: a95b9...1eb Det er ikke vi andre som er naive her, det er du som er småparanoid og med et overdrevent kontrollbehov. Det er dessuten et kjent fenomen at kvinner ofte blir misforstått som interesserte når de egentlig bare er vennlige. Om du mot alle odds hadde hatt rett i at hun var interessert i din mann, så forsvarer det likevel på ingen måte oppførselen din. Har du så lite tillit til din mann og hans evne til å avvise en dame, så er det ting du bør jobbe med hos deg selv. Jeg hadde virkelig slitt med å tilgi et slikt overtramp tror jeg... Dette var jo ikke Hi, det var meg. Anonymous poster hash: a95b9...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå