Gå til innhold

Mannen har fått en ny jentevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken at minn mann har fått en ny Facebook venn, ei jente på samme alder som han. Han sier de har fått på skole sammen men jeg har aldri hørt om henne før.

Hun er singel og dater hele tiden har jeg fått høre av en bekjent. Saken er at hun her trykker liker på absolutt ALT han legger ut på Facebook, og det irriterer meg.

Så i går sendte jeg henne en mld på face og sa at jeg synest hun var litt vel overivrig etter og like alt min mann la ut,pluss at hun legger ut og skriver ting på veggen hans.

Han ble så forbanna på meg for hun hadde tatt kontakt med mannen min i steden for og svart meg.

Er jeg paranoid eller?? Han er fortsatt sur, og snakker ikke med meg..

Anonymous poster hash: 911fb...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok ville snakket med mannen min om dette først og fremst. Det naturlige er å be han om å gjøre noe for å dempe dette. F.eks si at det er trivelig at hun liker ting han legger ut, men at det blir litt i meste laget.

Hvis det er "unaturlig" for mannen din å ha jentevenner eller nye jentevenner, forstår jeg bekymringen din, men her handler det om ogsåat du skal respektere mannen din sitt liv og venner.

Synes mannen har grunn til å være sur. Du handlet i feil rekkefølge, helt klart.

Anonymous poster hash: 78ca4...8cb

Skrevet

Jeg er egentlig mest spent på hva hun svarte. Dette var jo helt på trynet av deg.

Skrevet

Herregud, snakk om å drite seg ut......

Anonymous poster hash: d7f68...6b8
Skrevet

Saken at minn mann har fått en ny Facebook venn, ei jente på samme alder som han. Han sier de har fått på skole sammen men jeg har aldri hørt om henne før.

Hun er singel og dater hele tiden har jeg fått høre av en bekjent. Saken er at hun her trykker liker på absolutt ALT han legger ut på Facebook, og det irriterer meg.

Så i går sendte jeg henne en mld på face og sa at jeg synest hun var litt vel overivrig etter og like alt min mann la ut,pluss at hun legger ut og skriver ting på veggen hans.

Han ble så forbanna på meg for hun hadde tatt kontakt med mannen min i steden for og svart meg.

Er jeg paranoid eller?? Han er fortsatt sur, og snakker ikke med meg..

Du er ikke paranoid.

Det er mer naturlig at hun svarer deg direkte enn han faktisk.

Jeg hadde krevd svar fra mannen din. Han har ikke noe å bli sur for.

Helt unaturlig at en person klikker liker på alt til en annen mann om hun ikke er int.

Ugler i mosen.

Anonymous poster hash: 6e4bb...37d

Skrevet

Jeg legger til gamle bekjente på Facebook, selv om mannen ikke har hørt om de før. Vi kommer fra forskjellige steder, og har derfor ingen felles bekjente fra barndommen/ungdomsårene. Jeg liker bilder og statuser, og omvendt. Samme med mannen. Ser ikke problemet med det?

Er det bare på Facebook de er venner, eller omgås de i det "virkelige" liv også?

Anonymous poster hash: 4b651...e64

Skrevet

Det vet jeg ikke noe om og det er d som plager meg..

HI

Skrevet

Haha, jeg digger det du gjorde, synes det var skikkelig tøft gjort. Å late som at nye og hete venneskap i voksen alder, mellom gifte og single av forskjellig kjønn, er uproblematisk, er selveste definisjonen på naivitet.

Alle menn jeg har som venner på fb har enten hatt pikken i meg, eller ønsker å stikke pikken i meg. (Ok da, nesten alle.)

Anonymous poster hash: a95b9...1eb

Gjest Antarctica
Skrevet

Oj, det var UTROLIG upassende gjort av deg. Meget kontrollerende.

Skrevet

Det er da støtt og stadig nye kvinnelige bekjentskap hos facebooken til mannen min, men jeg kontrollerer ikke hvem de er eller hva de liker/kommenterer. Hender jeg spør, og da er det ofte Fra studie eller gjennom jobb. Han treffer utrolig mange nye folk gjennom jobben, så det å henge seg opp i nye bekjentskap hele tiden hadde gjort meg sprø!

Anonymous poster hash: 0748b...12a

Skrevet

Skjønner deg HI. Ganske suspekt.

Anonymous poster hash: cb29d...32a

Skrevet

Herregud! Så utrolig flaut for mannen din! Og kjære måne som du har dummet deg ut 😱

Du burde be dem begge om unnskyldning! Du har oppført deg særdeles dårlig.

Anonymous poster hash: d8717...859

Skrevet

Jeg viste denne tråden ville få 50/50 delt meninger :-D Noen er sjalu av natur, andre ikke.

Noen har grunn til det, andre har ikke grunn til det men er det uansett, noen vet hvem man kan eller ikke kan stole på. Noen er naiv og tror det beste om alt å alle.

Personlig hadde jeg ikke likt om det var meg heller. Jeg hadde ikke gått til henne først ( gud for by om jeg skulle gitt henne den gleden av at hun vet jeg er sjalu.) Noen kvinner blir ekstra intense om dem blir konfrontert med slik.

Prat med din samboer du, gå frem på en grei måte, gi beskjed at det irriterer deg og at du tar det til deg selv om du kanskje ikke har grunn til det. Spør om ikke han kan be henne tone det ned litt.

Skrevet

Og lord og lord! Hadde min mann gjort det mot meg så hadde jeg eksplodert!

Skrevet

Hahahaha, er du 12 år eller???

Anonymous poster hash: 05139...e6b

Skrevet

Haha, jeg digger det du gjorde, synes det var skikkelig tøft gjort. Å late som at nye og hete venneskap i voksen alder, mellom gifte og single av forskjellig kjønn, er uproblematisk, er selveste definisjonen på naivitet.

Alle menn jeg har som venner på fb har enten hatt pikken i meg, eller ønsker å stikke pikken i meg. (Ok da, nesten alle.)

Seriøst? Du har ingen mannlige kollegaer på facebook, ingen fra skolegang, ingen menn som også er venn med mannen din? Dessverre, men det tror jeg ikke på. Du har nok enten kun få menn som venner på Facebook, eller du har vært ei flyfille og ligget med veldig mange menn, eller (og som jeg tror mest på) du er en smule innbilsk og tror at alle menn som møter deg vurderer deg som fantastisk attraktiv.

Anonymous poster hash: 2189d...27d

Skrevet

Om mannen min hadde tatt kontakt på den måten med noen av mine venner hadde jeg blitt skamfull på hans vegne, sint og utrolig skuffa over ham

Anonymous poster hash: 0236a...eda
Skrevet

Når hun ikke kan gi en forklaring, og mannen din blir veldig sint så ville jeg bli mer mistenksom.

Jeg kan faktisk forstå deg. Heller gå til problemet fremfor å gå å undre.

Anonymous poster hash: 29aa3...d8b

Skrevet

Er ikke sikkert det er nye bekjentskaper selv om de blir venner på Facebook nå vel? Senest forrige uke ble jeg venn med en fra grunnskolen jeg ikke har sett på mange år. Gikk ut av ungdomsskolen i 2005. Betyr likevel ingenting!
Skrevet

Alle menn jeg har som venner på fb har enten hatt pikken i meg, eller ønsker å stikke pikken i meg. (Ok da, nesten alle.)Anonymous poster hash: a95b9...1eb

Seriøst? Du har ingen mannlige kollegaer på facebook, ingen fra skolegang, ingen menn som også er venn med mannen din? Dessverre, men det tror jeg ikke på. Du har nok enten kun få menn som venner på Facebook, eller du har vært ei flyfille og ligget med veldig mange menn, eller (og som jeg tror mest på) du er en smule innbilsk og tror at alle menn som møter deg vurderer deg som fantastisk attraktiv. Anonymous poster hash: 2189d...27d

Det som er så facinerende er at man trolig må leve på sine livsløgner for at verden skal gå rundt.

Du er en struts som stikker hode i sanda. Jeg er mer den kyniske realisten som ser det onde i mennesket, og mye heller tror på Karl Ove Knausgård som sier at alle menn lurer på hvordan det er å ligge med alle damer de møter.

Jeg tror at menn kan være venn med kvinner, men jeg tviler, for alle mine erfaringer sier at det ikke går. Alle menn jeg har prøvd å være venn med har prøvd å få ligge med meg. Og jeg har takket nei, avslått, mistet mine såkalte venner. For de var egentlig aldri vennene mine, deres motivasjon var jo å få ligge med meg.

Jeg vet at mennesker er simple og enkle, og ville også reist bust om ei ny venninne av mannen likte alt han sa og gjorde på fb.

Skrevet

Alle menn jeg har som venner på fb har enten hatt pikken i meg, eller ønsker å stikke pikken i meg. (Ok da, nesten alle.)Anonymous poster hash: a95b9...1eb

Seriøst? Du har ingen mannlige kollegaer på facebook, ingen fra skolegang, ingen menn som også er venn med mannen din? Dessverre, men det tror jeg ikke på. Du har nok enten kun få menn som venner på Facebook, eller du har vært ei flyfille og ligget med veldig mange menn, eller (og som jeg tror mest på) du er en smule innbilsk og tror at alle menn som møter deg vurderer deg som fantastisk attraktiv. Anonymous poster hash: 2189d...27d
Det som er så facinerende er at man trolig må leve på sine livsløgner for at verden skal gå rundt.

Du er en struts som stikker hode i sanda. Jeg er mer den kyniske realisten som ser det onde i mennesket, og mye heller tror på Karl Ove Knausgård som sier at alle menn lurer på hvordan det er å ligge med alle damer de møter.

Jeg tror at menn kan være venn med kvinner, men jeg tviler, for alle mine erfaringer sier at det ikke går. Alle menn jeg har prøvd å være venn med har prøvd å få ligge med meg. Og jeg har takket nei, avslått, mistet mine såkalte venner. For de var egentlig aldri vennene mine, deres motivasjon var jo å få ligge med meg.

Jeg vet at mennesker er simple og enkle, og ville også reist bust om ei ny venninne av mannen likte alt han sa og gjorde på fb.

Hadde ho ikkje gjort det så hadde det blitt noe. Singel og søker. Er ikkje vanskelig og daite på facereva. Behøver ikkje daite side

Anonymous poster hash: 90283...125

Skrevet

Hadde ho ikkje gjort det så hadde det blitt noe. Singel og søker. Er ikkje vanskelig og daite på facereva. Behøver ikkje daite side

Anonymous poster hash: 90283...125

Gjest Antarctica
Skrevet

Når hun ikke kan gi en forklaring, og mannen din blir veldig sint så ville jeg bli mer mistenksom.

Jeg kan faktisk forstå deg. Heller gå til problemet fremfor å gå å undre.

Anonymous poster hash: 29aa3...d8b

Hva er der å "forklare"?!?

Skrevet

Hahaha off🙈 Så flaut for deg! Kanskje hun alltid "liker" at på facebook, ikke bare din manns ting. Hadde klikka på deg hadde jeg vært mannen din. Dette må du bare gi tid og håpe st hun glemmer det🙈

Anonymous poster hash: 8e2f7...1af

Skrevet

Mannen har all grunn til å bli sint på deg, HI. Du gikk bak hans rygg, du valgte å ikke snakke med ham, du satte ham i en pinlig situasjon. Du oppførte deg kontrollerende og veldig sjalu.

Og om mannen din ikke har gjort noe galt så er en slik oppførsel en god oppskrift på å skyve han fra deg og inn i armene til noen som er litt mer forståelsesfull...

Det er pussig at du reagerer slik på denne damen, og det uten å vite om hun og mannen en gang har møtt hverandre i det siste. Han sier at hun er en venn fra studiedagene. Har du grunn til å ikke tro ham? Hvorfor har du ikke bare spurt ham hvorfor de to plutselig ble fb-venner nå når de ikke har vært det før?

Hvis du har grunn til å ikke stole på mannen din, så skal du ha litt tillit til magefølelsen din. Men uansett så var det du gjorde trolig en dårlig strategi.

Snakk med mannen din - du skylder ham en unnskyldning om han ikke har gjort noe galt. Bare ved å kommunisere kan dere ha tillit til hverandre. Husk at du er med på å skape tillit i forholdet også - slik du oppførte deg nå så svekket du den.

Anonymous poster hash: c6a8f...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...