Gå til innhold

Dårlig gjort av justin bieber!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke noen vakter der eller noe som kunne kastet ut de aktuelle jentene da? Teit å straffe alle pga noe noen få gjør...

Anonymous poster hash: 63a3e...d2d

Kaste ut noen tolv -tretten åringer for å ville ta på idolet sitt?! Da må han slutte å holde konserter tror jeg...ihvertfall må han få noen til sette opp et gjerde rundt scenen slik at ingen kommer nær ham.

Anonymous poster hash: 37c4c...09f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han minnet meg veldig om meg selv på en sliten dag og ungene ikke hører :)

Da jeg for tredje gang ba to av ungene om å slutte å krangle midt i lørdagskosen og de bare fortsatte å ødelegge for oss andre, spaserte jeg bestemt bort til TV, trykket på avknappen, fjernet alt snop og popcorn og heiv det i søpla. 

Deretter tok jeg meg en time out, som forøvrig varte til dagen etter, og lot far ta seg av hylekoret som satt igjen i stuen ;)

Joda, JB var i overkant barnslig og utålmodig. Han kunne (og burde) reagert annerledes. Kjipt at et par fans ødela for alle.

Men jeg skjønner han godt. Det finnes bare en ting som er mer irriterende enn når egne barn ikke hører etter x antall beskjeder og det er når andres barn ikke hører. Det er jo rett og slett frekt og ufordragelig.

Han er konsekvent, ingen tomme trusler der i gården, det skal han ha! 

Men hadde din unge kommet hjem sønderknust fordi et par stykker ødela for alle så hadde du nok sett på det litt på annet vis...

Anonymous poster hash: 8cd47...d26

Nei, det hadde jeg ikke. 

Jeg hadde trøstet dem hele natten hvis det var behov. Skjønner godt at fjortisene, som har gledet seg i lang tid, er knust. Var selv ihuga take that og NKOTB fan ;)

Det hadde likevel ikke endret mitt syn på saken.

Skrevet

Han sørger for å ha fansen tett på, dette er det han får da. Det er en sikkerhetsmessig trade-off, og det bør han vite etter så lang tid.

Skrevet

Minner meg om konsertene på 90-tallet med Jokke. Det ble kastet opp øl på scena hver gang, eneste gang det ble sagt ifra var når Jokke fikk et glass med øl i hodet😜

Divanykkene til Justin B er latterlige! Litt må man tåle!

Anonymous poster hash: 2e2ab...028

Skrevet

Dere som mener JB er en tosk.. Hva hadde dere ment hvis det var ei jente/dame som sto på scenen for mange menn hvorpå mennene kaster vann. I tillegg når den stakkars jenta skal begynne å vaske opp begynner de å dra i henne. Hadde hun vært en tosk som valgte å avbryte konserten eller var det på sin plass?

Anonymous poster hash: edf66...d81
Skrevet

Minner meg om konsertene på 90-tallet med Jokke. Det ble kastet opp øl på scena hver gang, eneste gang det ble sagt ifra var når Jokke fikk et glass med øl i hodet

Men nå skulle vell ikke Jokke danse slik som JB? 

Hvis ei scene er våt kan man virkelig slå seg når man danser!!

Skrevet

Dere som mener JB er en tosk.. Hva hadde dere ment hvis det var ei jente/dame som sto på scenen for mange menn hvorpå mennene kaster vann. I tillegg når den stakkars jenta skal begynne å vaske opp begynner de å dra i henne. Hadde hun vært en tosk som valgte å avbryte konserten eller var det på sin plass?

Når man velger å ha en intimkonsert på denne størrelsen, og NULL gjerder mellom fansen og scenen, så har man seg selv å takke. 

Vært på lignende konsert med madcon b.la hvor de også ble "revet og slitt i", men de var da voksne nok til å ikke sutre som en unge av den grunn

Anonymous poster hash: 8cd47...d26

Skrevet

Tror ikke madonna, rihanna eller lady gaga hadde brydd seg så mye nei. Det var dessuten ingen som kastet vann, det ble sølt litt vann (visstnok av artisten selv), jentene tok på ham og dro litt i jakka hans ...eller noe sånt. Det må man regne med når det ikke er et gjerde mellom scenen og publkum

Skrevet

Minner meg om konsertene på 90-tallet med Jokke. Det ble kastet opp øl på scena hver gang, eneste gang det ble sagt ifra var når Jokke fikk et glass med øl i hodet

Men nå skulle vell ikke Jokke danse slik som JB?

Hvis ei scene er våt kan man virkelig slå seg når man danser!!

Ja, det forstår jeg. Men det er vel ikke verre enn at mange noen bak scena til å tørke, eller får vaktene til å hive ut de irriterende jentene? MÅ man avlyse hele greia?

Poenget mitt var; ha litt takhøyde! Jokke var ikke alltid begeistret for å gå av scena med øl fra topp til tå!

Skrevet

David Bowie fikk en kjærlighet på pinne i øye under en konsert i Norge. Han ble forbanna og hans "straff" var å spille 3 sanger ekstra så vidt jeg husker. David Bowie fin fyr

Anonymous poster hash: a4a52...45d

Skrevet

Var det ikke noen vakter der eller noe som kunne kastet ut de aktuelle jentene da? Teit å straffe alle pga noe noen få gjør...

Kaste ut noen tolv -tretten åringer for å ville ta på idolet sitt?! Da må han slutte å holde konserter tror jeg...ihvertfall må han få noen til sette opp et gjerde rundt scenen slik at ingen kommer nær ham.

Anonymous poster hash: 37c4c...09f

Nei men altså, jeg mener hvis det nå var så ille at det var uholdbart for ham å fortsette, så er det jo bedre at de som gjør det mister konserten enn alle?

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

For meg høres det nå ut som fansen og Jostein Bever fortjener hverandre. Når de hyller han som en gud kan de ikke klandre han for at han oppfører seg som om han er Gud. Herregud, for et sirkus!

Skrevet

Tror ikke madonna, rihanna eller lady gaga hadde brydd seg så mye nei. Det var dessuten ingen som kastet vann, det ble sølt litt vann (visstnok av artisten selv), jentene tok på ham og dro litt i jakka hans ...eller noe sånt. Det må man regne med når det ikke er et gjerde mellom scenen og publkum

rihanna jo... den dama kan bli hissig på fansen altså!!!

Anonymous poster hash: c0031...86c

Skrevet

Han kunne fint tatt en liten pause hvor han ba vaktene både tørke opp og evt gi de rett foran scenen en advarsel/flyttet de. Man avlyser ikke en konsert og oppfører seg som en furten drittunge. Og det bør ikke komne som et sjokk på noen at hans fans er spesielt ivrige og hysteriske. Da må de planlegge etter det.

Skrevet

Hadde han gått Uten å gi advarsler hadde jeg og syntes det var helt på trynet. Men han ga gjentatte beskjeder om at de skulle stoppe, og han uttrykket seg veldig tydelig også.!

Han er ung og svært overbelastet itillegg til at han også bare er et menneske, jeg har all forståelse for det han gjorde selvom det ideelt sett burde blitt gjort litt anderledes.

Men folk må begynne å skjønne betydningen av 'stopp' eller 'nei'! På 3 beskjed burde de ha vist nokk respekt både for personen og artisten, og stoppet!

Neste gang vil han bli tatt på alvor nettopp pga at han var konsekvent nå, og muligens er det akkurat det han trenger hvis han har det vanskelig! Han har min støtte her ja

Skrevet

rihanna jo... den dama kan bli hissig på fansen altså!!!

Anonymous poster hash: c0031...86c

Jaja, jeg har ikke peiling egentlig. Men synes at det å bli dratt litt i når man er superstar er litt av gamet. Det må man regne med og det er derfor de må ha skikkelig security på plass, slik at sånne situasjoner ikke oppstår om man ikke takler det. Mener jeg da.

Skrevet

Herlig, utrolig umoden oppførsel av denne "superstjernen" ! Så videoklippet - for en drittunge!

Synes veldig synd på disse jentene, klart de ville ha/ta på skjorte el som Bieber holdt i. 

Håper han trekker seg tilbake og finner på noe annet å gjøre - kan ikke være artist med en så dårlig oppførsel. 

Anonymous poster hash: f1082...fe5
Skrevet

Herlig, utrolig umoden oppførsel av denne "superstjernen" ! Så videoklippet - for en drittunge!Synes veldig synd på disse jentene, klart de ville ha/ta på skjorte el som Bieber holdt i.  Håper han trekker seg tilbake og finner på noe annet å gjøre - kan ikke være artist med en så dårlig oppførsel.  Anonymous poster hash: f1082...fe5

Og jentene? De er ikke drittunger som oppfører seg slik?? Han er bare 21... Og han vil drive med musikk, men likevel ikke bli trakassert, det burde være ok vel? Han hadde bedt om at det ikke skulle stå noen så nærme, men fikk det ikke slik. Da er det arrangør som må skjerpe seg også.

Anonymous poster hash: fea74...fb8

Skrevet

Vel d er jo nettop en av yrkene han faktisk kan ha med sånn oppførsel... Fordi han nettop er artist og dette blir glemt og andre stjerner gjør en brøler om en uke så er han off the hook. Eks Chris Brown .... Han lager musikk og spiller konserter han og det han gjorde mot Rihanna var en kriminell handling. Så joda Bieber kan gjøre sånn og de hylende fansa vil igjen være her neste gang han kommer, men neste gang så kanskje de hører på stop og nei? Et stop er et stop selv om man er artist eller skuespiller!

Anonymous poster hash: bef9f...8f0

Skrevet

Burde ikke du vært i seng nå, lille venn? Du skal vel på skolen i morgen?

Er 37 år og synes faktisk synd i de små som har gledet seg til konserten.

Anonymous poster hash: ec208...c9f

Kanskje de små skulle slutte å grise med vann på scenen etter flere advarsler?
Er nok vaktholdet som er for dårlig. Kunne jo fikset deg på en annen måte? Får være møte på divanykker.

Likevel burde disse småjentene slutte med vannsøyle lenge før. De hadde fått mange advarsler. ...men fortsatte

Anonymous poster hash: 746c8...79d

Å la en eller noen få sine unektelig teite oppførsel gå ut over en hel sal full av fans? Uakseptabelt!

Anonymous poster hash: e2126...2ff

Skrevet

Gå av scenen?? Pga litt vann?

Slik er bortskjemt dritunger.

Anonymous poster hash: 975b3...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...