Gå til innhold

Dårlig gjort av justin bieber!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå av scenen?? Pga litt vann?

Anonymous poster hash: ec208...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ikke du vært i seng nå, lille venn? Du skal vel på skolen i morgen?

Skrevet

Er 37 år og synes faktisk synd i de små som har gledet seg til konserten.

Skrevet

Kanskje de små skulle slutte å grise med vann på scenen etter flere advarsler?

Skrevet

Er nok vaktholdet som er for dårlig. Kunne jo fikset deg på en annen måte? Får være møte på divanykker.

Skrevet

Jeg ler meg skvett ihjel! 😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 0006e...405

Skrevet

Er man stjerne så er man stjerne.

Skrevet

Er nok vaktholdet som er for dårlig. Kunne jo fikset deg på en annen måte? Får være møte på divanykker.

Likevel burde disse småjentene slutte med vannsøyle lenge før. De hadde fått mange advarsler. ...men fortsatte

Anonymous poster hash: 746c8...79d

Skrevet

Ja, nå dreit han seg ut!

Skrevet

Ja virkelig. Skammelig synes jeg. Stakkars stakkars de unge jentene som hadde gledet seg sånn.

Skrevet

Nå var det vel han som søkte vann da, og når han skulle tørke opp ble han dratt i. Litt må du tåle a!

Stakkars unger.

Anonymous poster hash: a2092...eb5

Skrevet

Det har jo helt klart raknet for han. Erkepatetisk diva.

Skrevet

Er justin bieber fremdeles in ?

Anonymous poster hash: 6fa09...90b

Skrevet

Drittunger som søler med vann og ikke slutter når de blir bedt om det. Bieber er stor nok ( på flere måter tydeligvis hehe) til å ikke gidde sånt. Han er famous, og jada er nesten 40 men han er hot .

Anonymous poster hash: bef9f...8f0

Skrevet

Tragisk! Både Bieber og fansen!

Skrevet

Veldig synd, han er jo drama Queen. Forstår han og fansen. Jeg hadde heller ikke vært i godt humør etter å ha la det i dette kalde la det kl. 04.00 med et hektisk program. Respekt for idolet sitt vil jeg si.... Justin som person ble såret men Merkenavnet Justin burde ha tatt seg sammen. Vansklig å ta parti.

Anonymous poster hash: e82f7...51b

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja det er fæle greier.

Og idag raknet ene strømpebuksa mi også!

Skrevet

Sånn er det når fansen er dum!!! Forstår han godt. Skulle bare mangle at han stoppet konserten å takket for seg! Norsk fans er jo litt koko!

Anonymous poster hash: 29d4c...258

Skrevet

Sikkert planlagt. Er visst veldig inn i platebransjen å være kostbar. 

Anonymous poster hash: b5386...52b
Skrevet

Altså jentene kunne jo også stoppet med å grise vann og dra i ham når han sa "Stopp"

Eller betyr ikke ordene "Nei" og "Stopp" så mye når det kommer fra en mann? En veldig kjent mann?

Synd han avlyste hele konserten, men altså kan godt forstå at han er lei.

Anonymous poster hash: f5a39...92a

Skrevet

Det er jo de jentene som søler på scena og så grafser på ham når han prøver å tørke opp sin skyld. Litt respekt går det an å ha, man tafser ikke på folk som til og med ber en slutte. De fansene er jo helt på trynet. Skjønner JB jeg.

Anonymous poster hash: fea74...fb8

Skrevet

Var det ikke noen vakter der eller noe som kunne kastet ut de aktuelle jentene da? Teit å straffe alle pga noe noen få gjør...

Anonymous poster hash: 63a3e...d2d
Skrevet

Han minnet meg veldig om meg selv på en sliten dag og ungene ikke hører :) 

Da jeg for tredje gang ba to av ungene om å slutte å krangle midt i lørdagskosen og de bare fortsatte å ødelegge for oss andre, spaserte jeg bestemt bort til TV, trykket på avknappen, fjernet alt snop og popcorn og heiv det i søpla. 

Deretter tok jeg meg en time out, som forøvrig varte til dagen etter, og lot far ta seg av hylekoret som satt igjen i stuen ;)

Joda, JB var i overkant barnslig og utålmodig. Han kunne (og burde) reagert annerledes. Kjipt at et par fans ødela for alle.

Men jeg skjønner han godt. Det finnes bare en ting som er mer irriterende enn når egne barn ikke hører etter x antall beskjeder og det er når andres barn ikke hører. Det er jo rett og slett frekt og ufordragelig.

Han er konsekvent, ingen tomme trusler der i gården, det skal han ha! 

Skrevet

Han minnet meg veldig om meg selv på en sliten dag og ungene ikke hører :)

Da jeg for tredje gang ba to av ungene om å slutte å krangle midt i lørdagskosen og de bare fortsatte å ødelegge for oss andre, spaserte jeg bestemt bort til TV, trykket på avknappen, fjernet alt snop og popcorn og heiv det i søpla. 

Deretter tok jeg meg en time out, som forøvrig varte til dagen etter, og lot far ta seg av hylekoret som satt igjen i stuen ;)

Joda, JB var i overkant barnslig og utålmodig. Han kunne (og burde) reagert annerledes. Kjipt at et par fans ødela for alle.

Men jeg skjønner han godt. Det finnes bare en ting som er mer irriterende enn når egne barn ikke hører etter x antall beskjeder og det er når andres barn ikke hører. Det er jo rett og slett frekt og ufordragelig.

Han er konsekvent, ingen tomme trusler der i gården, det skal han ha! 

Men hadde din unge kommet hjem sønderknust fordi et par stykker ødela for alle så hadde du nok sett på det litt på annet vis...

Anonymous poster hash: 8cd47...d26

Skrevet

Ikke at jeg skjønner hysteriet rundt han, men må si at jeg forventer allikevel en mer profesjonell oppførsel av en superstjerne som Bieber. Han oppfører seg virkelig som en bortskjemt snørrunge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...