Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. oktober 2015 #26 Skrevet 30. oktober 2015 Ja. Sender truser videre som arvetøy også, så får de som tar i mot bestemme om de vil bruke dem. Vi vasker dem nemlig. Æsj! Elsker arvetøy, men det var bare kvalmt. Ville aldri brukt det eller gitt mine barns truser til andre. Noen grenser går det an å ha. Anonymous poster hash: ac0d6...953 Og som jeg skrev, det er helt fritt for de som får dem å kaste dem.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #27 Skrevet 30. oktober 2015 Arving er både miljøvennlig, økonomisk og bra for barnet. Jeg hadde ikke brukt mine egne truser flere ganger heller, om de ikke ble rene i vask. Dessuten er truser som er vasket så mye at giftstoffer fra produksjonen er skikkelig skylt ut mye bedre for huden (gjelder alt tøy). Vi må få hodet ut av navlen og innse at vi ikke kan fortsette dette forbruket kun fordi vi er hvite og rike (i verdenssammenheng). Vi har fortsatt ansvar for bærekraft. Beklager surmaget skyllebøtte på morgenen. Er bare så lei av de som hyler æsj og synes de er så mye bedre enn andre, mens de forbruker for egen bekvemmelighet og ikke ofrer miljøet en tanke. Anonymous poster hash: c1b08...6c7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #28 Skrevet 30. oktober 2015 JA til gjenbruk! Her arver vi og gir bort truser. Så lenge de er rene og pene, ser jeg virkelig ikke problemet. Nå har ikke jeg arvet truser av mamma, men har da flere bikinier fra andre som jeg bruker. Ikke noe problem, som andre sier, det blir jo tross alt vasket! Jeg er nesten sikkert på at nyvaskede arvede truser en renere enn de som henger i butikken med kjemikalier fra produksjon og fingermerker fra alle voksne og barn som har tatt på de Anonymous poster hash: 75178...6f8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #29 Skrevet 30. oktober 2015 Tja, det har vel skjedd, men stort sett er dd klare for bosset etter et barn. Anonymous poster hash: d73c2...17e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #30 Skrevet 30. oktober 2015 Har vel hendt, men stort sett kjøper vi nye. Anonymous poster hash: db1eb...eb7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #31 Skrevet 30. oktober 2015 Nå har jeg gutt og så to jenter, så lite arv her i gården, men jentene deler truseskuff. Vi har også arvet masse truser til jentene og det var jo gull. Masse Hello Kitty truser og jentene døde nesten av lykke. 😊 Anonymous poster hash: bc7e5...a9b
TPK Skrevet 30. oktober 2015 #32 Skrevet 30. oktober 2015 Ja. Sender truser videre som arvetøy også, så får de som tar i mot bestemme om de vil bruke dem. Vi vasker dem nemlig.Æsj! Elsker arvetøy, men det var bare kvalmt. Ville aldri brukt det eller gitt mine barns truser til andre. Noen grenser går det an å ha. Anonymous poster hash: ac0d6...953 Hva er forskjell på søskenbarns truse og søsterens truse? Alt blir jo kokt i maskina? Her ønsket eldste sitt stesøskenbarn å bruke trusene hans - han har hatt dem liggende i skuffa og kanskje brukt noen få ganger før han plutselig ble mye bredere over hoftene nesten over natta og vokste ut av dem. Det synes ikke en gang på dem at de er brukt. Anonymous poster hash: c2745...ba2 Det blir jo ikke kokt i maskina. Mange som vasker alt på 40 grader
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #33 Skrevet 30. oktober 2015 Vasker trusene sammen med håndklær på 90 grader. lillesøster arver både truser og sokker fra storesøster. Vi har arvet noen truser fra andre også, så lenge de ser hele og fine ut ser jeg ikke problemet... Anonymous poster hash: b90de...6ce
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #34 Skrevet 30. oktober 2015 Nå er det 14 måneder mellom mine og de bruker mer eller mindre samme størrelse og bruker truser om hverandre. De har noen få truser som sine egne feks spiderman truse bruker storebror,men lillebror er mer superman typen. Når jeg husker tilbake så skjedde det at jeg fikk fetterens truse da jeg var mindre. Anonymous poster hash: 77590...3a7
Rosepus™ Skrevet 30. oktober 2015 #35 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg kommer til å la lillebror arve trusene til storebror. Vasker jo de på 95 grader, OG vasker de i samme vask uansett, så ser ikke problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå